انواع وکیل در دادگاه +انواع وکیل پایه یک دادگستری +وکیل پایه ۳

انواع وکیل در دادگاه +انواع وکیل پایه یک دادگستری +وکیل پایه ۳

متاسفانه بسیاری از افراد اطلاع صحیحی در مورد وکیل و شغل وکیل و تعریف وکیل ندارند و اساسا فرق بین مثلا وکیل پایه یک دادگستری ویا وکیل ماده ۱۸۷ مشاورین قوه قضاییه را بدرستی نمی دانند . ویا اینکه انواع وکیل در ایران چه تعریفی دارد وآیا اطلاق انواع وکیل درست است یا خیر در این مقاله سعی دارم شما را با انواع وکیل در ایران آشنا کنم و تعریف صحیحی از وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی به شما ارایه دهم .خیلی اوقات برای ما اتفاقاتی پیش می افتد که لازم است با کارشناس آن رشته مشاوره انجام دهیم اما واقعا اطلاعات لازم در مورد مشاوره و مشاور را در اختیار نداشته و بیشتر سردر گم می شویم لذا نیاز است اطلاعات صحیحی از امر مشاوره و وکالت دادگستری داشته باشیم . اصولا وکیل در ایران در تمامی موارد حقوقی کیفری و وکالت خانواده و همچنین در امور کیفری وکالت می کند و وکالت در ایران بصورت قانونی تخصصی نیست البته وکلا سعی دارد در گرقتن پرونده های حقوقی به سمت رشته مورد نظر و علاقه خود بروند و مثلا عده ایی پرونده های کیفری  می گیرند و خود را وکیل کیفری می نامند و بهمین خاطر عباراتی چون وکیل کیفری خوب در تهران ویا وکیل کیفری تضمینی ویا وکیل خوب کیفری ویا هزینه وکیل کیفری را زیاد خواهید شنید چراکه این وکیل دادگستری ترجیح بر قبول پرونده های کیفری دارد . پس اگر عبارات دیگری چون حضور وکیل بجای متهم در دادگاه ویا آیا وکیل می تواند بجای متهم ویا حضور متهم بجای وکیل در دادگاه کیفری ویا حداکثر تعداد وکیل در پرونده کیفری ویا تعداد وکیل شاکی در دادسرا ویا حضور وکیل شاکی در دادسرا ویا تفهیم اتهام به وکیل را شنیدید ویا به گوشتان خورد بدانید با وکیل کیفری ویا وکیل دادسرا روبه رو هستید که البته هم می تواند وکیل پایه یک دادگستری باشد و هم کاراموز وکالت .

انواع وکیل در دادگاه +انواع وکیل پایه یک دادگستری +وکیل پایه ۳

ویا اگر جملاتی مثل مشاوره حقوقی انلاین فوری ویا وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه ویا شماره موبایل وکیل رایگان ویا وکیل تلفنی ۲۴ ساعته ویا مشاوره وکیل حقوقی رایگان ویا وکیل انلاین تلگرام ویا وکیل پایه یک دادگستری خانم ویا عباراتی همچون وکیل املاک ویا وکیل متخصص املاک ویا وکیل ملکی خوب در تهران ویا وکیل سند ملکی ویا وکیل متخصص ملکی ویا وکیل متخصص امور ملکی ویا بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران و همچنین وکیل سرقفلی تهران وعباراتی نظیر وکیل متخصص سرقفلی ویا وکیل سرقفلی مغازه و انواع سرقفلی و سرقفلی چیست با مثال ویا سرقفلی مغازه چیست ؟ روبه رو شدید حتما با وکیل حقوقی ویا ملکی روبه رو هستید البته لغاتی همچون وکیل الزام به تنظیم سند رسمی هم همین معانی را می دهند . البته دقت کنید اینجا هم مهم وکیل پایه یک دادگستری بودن است نه عنوان تخصصی وکیل دادگستری که شما پیدا کرده اید . و قصد دارید با او قرار دادببندید . 

انواع وکیل در دادگاه +انواع وکیل پایه یک دادگستری +وکیل پایه ۳

حالا که با عناوین مختلف وکالت آشنا شدیم برای شما از انواع وکیل می گویم ما در ایران ۲ نوع وکیل دادگستری داریم وکلای کانون وکلا و وکلای ماده ۱۸۷ ویا وکلای مرکز مشاورین ماده ۱۸۷ قوه قضاییه دادگستری که البته از اول فقط مشاور بودند نه وکیل که البته حالا اجازه وکالت دارند بهتر است قبل از وکالت دادن به فردی برای دادگستری و امور آن اول بفهمید کانون وکلایی است یا ماده ۱۸۷ که اصطلاحا به آنها مرکز مشاورین قوه قضاییه هم گفته می شود که برای وکالت دادن به وکیل دادگستری بعدا پشیمان نشوید . وکیل دادگستری باید بهترین انتخاب حقوقی شما برای پاسخ به سوالات حقوقی شما و شرکت در دادگاه باشد . وکلای قوه قضاییه معمولا از تبحر کافی برای شرکت در جلسات دادگاه برخوردار نیستند و البته این بدین دلیل است که مدت کاراموزی انها خیلی کم است و دیگر آنکه اعتبار پروانه آنها به اندازه وکلای کانون وکلا نیست آنها معمولا سعی می کنند که خود را بجای وکلای کانون وکلا جا بزنند . تا بتوانند با مشتری قرارداد وکالت ببندند .