به شوهرم خیانت کردم اثبات رابطه نامشروع پیامکی چطوره !

به شوهرم خیانت کردم اثبات رابطه نامشروع پیامکی چطوره !

یکی از دلایل خیانت رفتارهای متناقض زوجین و زن و شوهر هاست برای اینکه ریشه خیانت بیشتر در رفتارهای شک برانگیز زن و شوهر هاست که اتفاقا بیشتر وقت ها درست هم از آب در می آید . اثبات رابطه نامشروع پیامکی هم از این دسته است ! برای خیانت کردن همیشه باید ابزاری وجود داشته باشد و انگیزه لازم در زن و شوهر قوت بگیرد پس از آن می توان از خیانت حرف زد البته اقتصاد هم چندان غیر موثر نیست ! اثبات رابطه نامشروع پیامکی هم یکی از این موارد است که البته وکیل خیانت ویا وکیل رابطه نامشروع در تهران به این موراد می پردازد . بنده دوستی داشتم که وکیل رابطه نامشروع در اصفهان بود و برای نجات موکل خود از زندان برای جلوگیری از اثبات رابطه نامشروع پیامکی بعنوان وکیل رابطه نامشروع در تهران با بنده تماس گرفت پرونده از کلانتری و مرجع انتظامی به دادسرا رفته بود و احتمال اعدام بحاطر اثبات رابطه نامشروع پیامکی بسیار محتمل بود بعنوان وکیل پایه یک دادگستری که سالها وکالت در پرونده های کیفری و دعاوی خانوادگی انجام داده بودم به دوستم که  وکیل رابطه نامشروع در اصفهان بود پیشنهاد کردم از پرونده دادگاه آن خانم موکل خود رونوشت گرفته و سریع برای من ارسال کند . پس از رسیدن پرونده کیفری و پرونده قضایی بعنوان وکیل خوب در تهران اقدام به بررسی اثبات رابطه نامشروع پیامکی کردم و متوجه شدم پرونده کیفری ایرادات فرواوان دارد . 

شکایت رابطه نامشروع با وکیل خوب چقدر طول می کشد ! 

پس از بررسی پرونده کیفری جهت  اثبات رابطه نامشروع پیامکی با دوستم که  وکیل رابطه نامشروع در اصفهان بود تماس گرفتم و گفتم بگوید خانم مربوطه یعنی خانم موکل فوری با من تماس بگیرد تا موضوع پرونده کیفری را بیشتر از او جویا شوم ! خانم موکل تماس گرفت و اولین سوال او این بود جناب وکیل پرونده کیفری چیست و پرونده کیفری چقدر طول میکشه در ابتدا با خونسردی به او آرامش دادم که بلافاصله پرسید ! پرونده کیفری بعد از چند سال پاک میشود . واین که مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع چیست و تهدید شوهر می تواند برای او دردسر ساز شود و یا خیر ! من به او گفتم ابتدا در مورد  اثبات رابطه نامشروع پیامکی با هم صحبت کنیم و سپس در مورد تهدید شوهر با چاقو و تهدید به مرگ از طرف شوهر صحبت های لازم را انجام دهیم . تهدید زوجه توسط زوج موضوع جداگانه ایی بود که باید جدا و بجز  اثبات رابطه نامشروع پیامکی به آن می پرداختم !  تهدید همسر به خیانت هم یکی از این موارد بود که گاها دامن گیر می شد . و مسایل مختلف رو برایم ایجاد می کرد . و پرونده ای کیفری زیادی در این مورد داشتم . 

نمونه لایحه دفاعیه زنای به عنف 

شرایط اثبات زنای به عنف یکی از مسایلی که وکیل رابطه نامشروع د رتهران به آن می پردازد . نمونه لایحه به دادگاه کیفری یک از جمله مواردی است که زنای به عنف را وکیل رابطه نامشروع د رتهران به راحتی شناسایی کرده و به انجام اقدامات اولیه می پردازد . نمونه لایحه دفاعیه زنای محصنه برای این منظور توسط وکیل پایه یک دادگستری باید تنظیم شود وکیل پایه یک دادگستری تهران با وکیل پایه یک دادگستری مشهد در انجام کار بعنوان وکیل پایه یک و و بعنوان وکیل رابطه نامشروع د رتهران می توانند در اظهارنظر فرق داشته باشند . بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران هم باید بعنوان وکیل رابطه نامشروع د رتهران باید تجربه لایحه نویسی در دادگاه داشته باشد . تا بتواند در دادگاه موفق شود . همین طور است وکیل پایه یک دادگستری کرج و البرز 

وکیل طلاق و مهریه در تهران 

یکی از مشکلات مراجعیین دفتر وکالت مسایلی چون وکالت طلاق و مهریه و یا هزینه وکیل طلاق است که البته باید به این مسایل قبل از وکالت دادن به وکیل طلاق ومهریه در تهران انجام داد . برای همین منظور وکیل طلاق ومهریه در تهران باید علاوه بر وکیل پایه یک بودن نسبت به مسایل مختلف هم اهمیت لازم را بدهد فلذا وکیل طلاق ومهریه در تهران باید بسیار ماهر بوده و همه مسایل طلاق و مهریه را در پرونده رعایت بکند . وکیل طلاق ومهریه در تهران باید طلاق از طرف زن را بشناسد و همچنین قوانین جدید مهریه و بخشش مهریه را و دادن وکالت طلاق و دفاع در پرونده بدوی طلاق و مهریه را همه را بداند . 

 

اثبات خیانت زن با پیامک نی نی سایت 

یکی از مسایل مربوط به طلاق موضوع خیانت همسر است که یکی از آنها خیانت از طریق پیامک است برای اثبات خیانت زن با پیامک باید نکات مهمی را در ذهن داشته باشید تا موفقیت شما کامل شود اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت از سوالات حقوقی هست که برای مردم بسیار مهم است . خانمهای بسیاری به سایت نی نی سایت به اشتباه مراجعه می کنند برای این عبارت که  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت را در این سایت بلحاظ قضایی و حقوقی در موردش پاسخ پیدا بکنند غافل از این که این سایت کاملا سایت زرد و غیر حقوقی است و تعریف درستی از رابطه نامشروع به ما نمی دهد که بماند رابطه نامشروع را به غلط تعریف می کند و تعریف درست آن تعریف مناسب نیست . پس اگر برای این عبارت  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت به سایت نی نی سایت مراجعه کردید بدانید که مراجعه شما برای مشاوره حقوقی کاملا غلط بوده و هست . مدارک لازم برای اثبات خیانت زن مدارکی هستند که فقط در سایت یک وکیل رابطه نامشروع تهران آن را پیدا می کنید و لاغیر . مثل آزمایش خیانت زن که می تواند مثل آزمایش منی در پزشکی قانونی باشد که نمونه برداری برای زنا و تجاوز و رابطه نامشروع می تواند باشد شما می توانید برای این موضوع به مقاله ۱۵ نشانه خیانت زن جناب دکتر اکبر فتح اللهی مراجعه فرمایید تا درک بهتری از رابطه نامشروع داشته باشید  . از جمله موراد غلط طرح شده در سایت نی نی سایت که کاملا غیر قانونی و غلط است که برای  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت سرچ می شود شنود تلفن برای اثبات خیانت است که بهییچ وجه مورد قبول محاکم به این طریق که بعضی از وکلا ادعا می کنند نیست جرم رابطه نامشروع ارکان مشخص دارد وبا شنود و پلیس بازی قابل احراز نیست . همچنین است حکم خیانت زن در فضای مجازی که اصلا شبیه  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت نیست و شرایط قانون جرم الکترونیک را بصورت مجزا دارد . شکایت ازن بخاطر خیانت اصلاموردی نیست که هروکیلی توانایی طرح شکایت آن را داشته باشد . همچنین اثبات خیانت باعکس که البته خیانت باعکس قطعا راحتتر است و قابل پی گیری است و وکیل پایه یک دادگستری که بعنوان وکیل رابطه نامشروع فعالیت می کند امکان طرح دعوای رابطه نامشروع و دفاع از دعوای رابطه نامشروع را دارد . 

شوهر با چه مدرکی می تواند پرینت بگیرد . 

در رابطه با دعاوی خانوادگی یک دعوای کیفری سنگین و اخلاقی وجود دارد بنام دعوای و شکایت رابطه نامشروع همسر از طرف مقابل در رابطه با دعوای خیانت همسر و جرم رابطه نامشروع موضوع خاصی مطرح می شود و آن ارایه دلایل بیشتر برای اثبات جرم زنا و خیانت همسر است . بطور مثال اینکه شوهر باچه مدرکی می تواند پرینت بگیرد جزو سوالات حقوقی پرتکرار در مشاوره حقوقی خیانت همسر است . در ابطه باجرم رابطه نامشروع البته که پرینت تماس زن ویا مرد یکی از دلایل است که البته استعلام ان بدستور دادگاه امنیت اخلاقی و دادسرای ارشاد است .برای پاسخ به این سوال که پرینت تماس تا چه مدت می مونه قبل از آن باید به سوال حقوقی  اینکه شوهر باچه مدرکی می تواند پرینت بگیرد بپردازم برای گرفتن پرینت تماس دستور قاضی و شکایت رابطه نامشروع لازم است .و سوال حقوقی بعدی اینکه آیا شوهر می تواند پرینت خط زنش را بگیرد جواب و پاسخ بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری بله می باشد البته در صورت شکایت کیفری خیانت شوهر ویا خیانت زن به دادسرای امور اخلاقی ویا دادسرای ارشاد . بعد از این موضوع  اینکه شوهر باچه مدرکی می تواند پرینت بگیرد سوال دیگر اینست که در پرینت تماس چه چیزهایی ثبت می شود نی نی سایت البته به غلط اشاراتی به این مسایل جدی کیفری اشاره داشته است معمولا در پرینت موبایل همه مکالمات مکتوب ثبت می شود و یعنی تمام پیامک ها که قابل پرینت است . خیلی ها بعد از این سوال می پرسند که برای گرفتن پرینت تلفن چه مدارکی لازم است اول دستور قاضی دادگاه کیفری یا دادیار و بازپرس پرونده و هماهنگی حفاظت قوه قضاییه برای این کار لازم است . پس در پاسخ به این سوال حقوقی که قاضی در چه صورت دستور پرینت می دهد باید بگوییم بعد از جلسه بازجویی و تحقیقات از شاکی پرونده رابطه نامشروع البته جلوگیری از پرینت سیم کارت هم امکان ندارد و در صورت صدور دستور قضایی حتما این امر اتفاق می افتد . سوالی دیگر بعنوان سوال حقوقی مشاوره حقوقی رابطه نامشروع اینست که آیا بعد از واگذاری سیم کارت می شود پرینت گرفت پاسخ آری است . چراکه تاریخ ارتکاب جرم مهم است نه انتقال سیم کارت ! پس پاسخ به چند سوالات  حقوقی ذیل  که ۱- حذف شماره از پرینت موبایل نی نی سایت ویا ۲- چگونه پرینت پیامک ایرانسل را حذف کنیم ؟ بعنوان وکیل رابطه نامشروع منفی است پس جلوگیری از پرینت سیم کارت امکان ندارد ! سوالات حقوقی زناشویی هم می تواند از سوالات قاضی امنیت اخلاقی باشد و اینکه زمان حدودی آخرین رابطه تا کی معلوم است پاسخ مدت حداقل ۶ ماه است ! و تشخیص داشتن رابطه از جلو بسیار راحت است . بهمین خاطر مشاوره حقوقی با وکیل رابطه نامشروع به شما حتما و اکیدا توصیه می شود . 

 

در ادامه بخوانید : 

رابطه تلفنی با زن شوهردار در صورتی که متن پیامک ها رسمی باشد چیست ؟

نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع

رابطه نامشروع دیگری با همسر چگونه باید پیگیری شود

شوهرم مرا اجبار به رابطه نامشروع می کند آیا می توانم طلاق بگیرم

رابطه نامشروع از طریق پیامک