مشاوره تلفنی وکیل خانواده چه مزایایی دارد ؟

مشاوره حقوقی تلفنی اساسا امکان پذیر نیست و بیشتر ساخته و پرداخته موسسات حقوقی است !

یکی از مشکلاتی مردم هنگام مراجعه به وکیل به آن دچارند نحوه مراجعه صحیح به وکیل خانواده برای مشاوره حقوقی تلفنی است اصولا مراجعه به وکیل شرایط خاص خود را داشته واساسا مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانواده نه تنها امکان ندارد بلکه یک دروغ بزرگ است یک وکیل خانواده برای حل مشکل حقوقی شما نیازمند حداقل یک جلسه مشاوره حقوقی در دفتر وکالت می باشد چگونه ممکن است یک وکیل دادگستری قبل از استماع کلام شما بتواند مشکل شما را درست ارزیابی کرده و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری در دادگاه خانواده هدایت کننده شما باشد .

طبق اظهارات وکیل اکبر فتح اللهی مهمان دعوت شده به شبکه ۲ سیما مشاوره حقوقی رایگان با وکیل متخصص خانواده بدلایل ذیل نمی تواند رایگان باشد .

۱-  مشاوره حقوقی خانواده ویا مشاوره حقوقی طلاق اکثرا توسط دانشجویان حقوق که پشت خط تلفن در دفاتر موسسات حقوقی نشسته اند صورت می گیرد لذا اکثر این مشاوره حقوقی ها بی ارزش بوده و روخوانی دست چندم وسطح پایین کتاب قانون است .

۲- اکثر این موسسات حقوقی در مشاوره حقوقی از عبارت وکلا ویا کمسیون وکلا و یا قضات ویا افراد دارای دکترای حقوق استغاده می کنند که در ۹۰ در صد موارد همگی این تبلیغات دروِِغ بوده و صرفا جهت مجاب کردن شما استفاده می شود .

۳- وکیل خانواده ماهر هرگز بدون دریافت حق المشاوره اقدام به مشاوره حقوقی رایگان نخواهد کرد مشاوره حقوقی رایگان صرفا جهت راضی کردن شما بوده رای دادن پرونده به این موسسات حقوقی که توسط افراد لیسانسیه فاقد پروانه وکالت اداره می شوند که فقط قصد دارند پول شما را بگیرند ویک کارآموز وکالت نگون بخت را به شما معرفی کنند .

مطالب مرتبط:

مشاوره حقوقی رایگان یک دروغ است

مشاوره حقوقی آنلاین بهتر است یا حضوری