اعتراض به رای طلاق چگونه است

اعتراض به رای طلاق چگونه است ! 

راههای اعتراض به حکم و رای طلاق مختلف هستند اما دلایل مورد نیاز معمولا یکی هستند قبل از این که نمونه لایحه اعتراض به حکم طلاق را برای شما به اشتراک بگذارم باید گفت که : 

 

واخواهی از طلاق انجام بدم ویا نه |واخواهی طلاق

سوال حقوقی در رادیو  :  با  سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که رای طلاق برام صادر شده بدلیل عسروحرج و حالا شوهرم آمده وکیل گرفته که از رای صادره اعلام واخواهی بکنه میخواستم بدونم آیا موفق به نتیجه گرفتن میشه ویا خیر ! اعلام کرده که شهود طلاق الکی بودن ویا سوء معاشرت نداشته و مبلغی پول هم به حسابم واریز کرده من تو برنامه رادیویی دیدم حضرتعالی گفتید که رای طلاق فقط با دلایل خاص باطل میشه میخواستم بدونم بعنوان وکیل خانواده بهم بگید واخواهی دلیل خاص هست ؟

 

لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید با تشکر 

 

 

واخواهی از طلاق

 

یکی از سوالات حقوقی مردم این است که آیا در خصوص صدور رای طلاق چه طلاق توافقی باشد چه طلاق یکطرفه از طلاق بعد از صدور حکم طلاق ویا صدور حکم رد طلاق واخواهی طلاق انجام دهند ! واخواهی طلاق همیشه شرایطی دارد که باید آن را مورد رعایت قرارداد اولین که باید بین واخواهی و تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی و اعاده دادرسی و اعمال ماده ۴۷۷ فرق گذاشت ! یکی از مسایل پرونده های طلاق بعد از حکم طلاق واخواهی طلاق است که البته همان طور که گفتم فرق است بین واخواهی طلاق و تجدیدنظرخواهی طلاق و فرجام خواهی طلاق و اعاده دادرسی از طلاق ویا ویا اعمال ماده ۴۷۷ فلذا لازم است کمی مطلب مربوط به واخواهی طلاق را برای شما توضیح دهم تا با دید باز خود ویا وکیل خانواده اقدام به واخواهی طلاق بکند بعنوان وکیل پایه یک دادگستری اعلام می دارم که : واخواهی طلاق ۳ رکن اساسی دارد . 

 

دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن ندارم چطور باید تهیه کنم که قاضی قبول بکنه ! 

سوال حقوقی در رادیو  : با سلام جناب وکیل من خانمی هستم که متاسفانه برای دادن دادخواست طلاق از طرف زن مشاوره حقوقی نگرفتم و همین جوری رفتم و دادخواست طلاق یکطرفه دادم حالا مشکلی پیش آمده بمن میگن که دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن نداری و من در گوگل جستجو کردم و شماره شما بعنوان شماره وکیل و دفتر وکالت آمد و بعنوان وکیل خوب میخواستم برای مشاوره حقوقی طلاق برای دانستن دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن پهلوی شما بیام . جناب وکیل عزیز چون من نمیدونم سریع ترین راه طلاق از طرف زن چیه و چطور باید اقدام لازم رو انجام داد . و میگن طلاق بعلت تنفر امکان پذیر نیست . لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی برای دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن بگذارید .

 

دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن 

برای پاسخ به این پرسش باید گفت که سخت ترین نوع طلاق طلاق یکطرفه ویا طلاق از طرف زن میباشد .  دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن باید در مشاوره حقوقی با وکیل طلاق ویا وکیل خانواده ویا وکیل پایه یک دادگستری باید از قبل تدارک دیده شده باشد . تا شما بتوانید برای مراحل ۳ گانه دادرسی طلاق آمادگی داشته باشید و رای طلاق قابل ثبت در دفترخانه باشد . 

دادخواست طلاق به دلیل سوءمعاشرت روچطور بدم و معنی سوء معاشرت چیه ! 

سوال حقوقی در رادیو : خانمی در اردیو از وکیل اکبر فتح اللهی سوال حقوقی پرسیدند که معنی سوء معاشرت چیست 

در پاسخ به این سوال حقوقی باید بگوییم که معنی سوء معاشرت چیست ! اساسا مطلب غلطی است چراکه سوء معاشرت دارای تعریف خاصی نیست که پس از تحقق آن بتوان گفت که مرد سوء معاشرت کرده پس باید تعریف بزرگی وجود داشته باشد تا سوء معاشرت تحقق پیدا بکند . دادخواست طلاق بدلیل سوء معاشرت خود موضوع خاصی است که نیاز به توضیح بیشتر دارد مثل مسایل کیفری . لایحه دفاعیه برای سوء معاشرت خود ساختار بسیار مهمی دارد . که برای نتیجه گرفتن باید همه آن را رعایت کرد . خیلی ها از بنده سوال میپرسند که سوء معاشرت زوج در یکبار میتواند باعث طلاق شود ویاخیر ! 

 

 

در ادامه بخوانید :سوالات قاضی دادگاه در دادگاه تمکین چیه و من چطور دفاع بکنم ؟