وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب در تهران

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

وکیل اکبر فتح اللهی در گفتگو با رادیو ایران اشاره کردند که بعنوان وکیل خانواده معتقد هستم یکی از ارکان اصلی دفاع در پرونده های حقوقی و کیفری و خانواده و دادگاه خانواده لایحه نویسی در دادگاه است هر وکیل پایه یک دادگستری که سابقه کار در دادگاه خانواده را داراست بعنوان پاسخ دهنده سوالات حقوقی دعاوی خانوادگی وبعنوان وکیل خانواده خوب در تهران ویا وکیل ماهر وباتجربه به لایحه نویسی اهمیت وافر می دهد ولایحه نویسی در دادگاه را مهم می داند . وکیل اکبر فتح اللهی در گفتگو با رادیو ایران همچنین اشاره کردند که  لایحه نویسی در دادگاه چه دادگاه خانواده باشد چه دادگاه کیفری ویا دادگاه حقوقی اصولی دارد که بسیار مهم هستند نوشتن لایحه نوشتن اراجیف و داستان سرایی و اطاله کلام نیستند بلکه نوشتن مفاهیمی هستند که برای دادگاه جهت صدور رای مهم هستند . و قضات معمولا به لوایح خوب وکیل ویا وکلای پایه یک دادگستری توجه زیادی می کنند . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

لایحه نویسی برای دادگاه اصولی دارد که البته در این نوشتار ما بعنوان وکیل خانواده اصول لایحه نویسی در دادگاه را به شما در اختصار آموزش داده اما اکیدا توصیه می کنیم برای موارد مهم مثل تجدیدنظرخواهی برای طلاق ویا تجدیدنظر خواهی برای مهریه و یا نوشتن لایحه برای دادگاه تمکین حتما از وکیل خانواده بهره بگیرید . لایحه نویسی برای دادگاه خانواده شامل ۲ بخش می شود لایحه نویسی شکلی و لایحه نویسی ماهوی در لایحه نویسی شکلی فقط شما برای دادگاه خانواده تقاضای اداری می نویسید . که البنه آن هم مهم است مثل تقاضای انتقال اوراق پرونده جهت رونوشت و یا تقاضای موافقت با کارشناسی و یا تقاضای تعیین مهلت جهت اوردن کارشناس اما بعنوان وکیل خانواده تاکید می کنم لایحه نویسی ماهوی کمی فرق دارد . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

لایحه نویسی برای دادگاه خانواده از نوع ماهوی شرایط خاصی دارد که بعنوان وکیل خانواده به آن تاکید می کنم و به بیان شرایط آن می پردازم در دادگاه خانواده نوشتن لایحه باید نوعی نباشد یعنی نوشتن لایحه باید برای هر قسمت جداگانه مثل دادگاه نفقه ویا طلاق ویا دادگاه مهریه جدا باشد . یعنی این طور نیست که برای هر در خواست شکلی ویا ماهوی وکیل خانواده یک نسخه بپیچد وکالت دعاوی خانوادگی بر خلاف تصور همیشه پیچیده بوده است ضمننا در لوایح مربوط به دادگاه خانواده نباید به دادگاههای دیگر بی دلیل اشاره کرد . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

برای دادگاه مهریه لایحه نویسی یک اثر خاص دارد وآن اثر مالی مترتب بر آن است یک وکیل خانواده علاوه بر لایحه نویسی برای دادگاه مهریه مرتبا در جلسات شرکت می کند تا حقوق موکل در خصوص مهریه ضایع نشود . در لایحه نویسی برای دادگاه مهریه باید در خصوص توقیف اموال و نوع اموالی که شوهر دارد توضیحات کافی داد تا بتوان نسبت به تادیه حقوق مالی زوجه اقدام لازم را نمود . بعنوان وکیل پایه یک دادگستری ووکیل خانواده همیشه از این مطلب رنجیده خاطر بوده ام که چرا لایحه نویسی برای مهریه غلط انجام می شود . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

وکیل اکبر فتح اللهی در گفتگو با رادیو ایران اشاره کردند که در رابطه با مطالبه نفقه باتوجه به نظرات عموم وکلای پایه یک دادگستری می بایستی لایحه مطالبه نفقه همزمان با دادخواست نفقه و همچنین دارای قرابت در معنا باشد به این منظور بنده بعنوان وکیل خانواده هرگز برخلاف دادخواست مطالبه نفقه لایحه ایی در مورد مطالبه نفقه تقدیم دادگاه خانواده نمی کنم . چراکه بعنوان وکیل خانواده معتقد هستم لایحه دادگاه نفقه باید مشتمل بر خواست اصلی زوجه واثبات ترک انفاق وگاهی همسو با شکایت ترک انفاق کیفری باشد . تا بتوان دادخواست مطالبه نفقه را بنتیجه لازم رساند . خیلی از اوقات در پاسخ یه سوالات حقوقی مردم عزیز می بینم که وکلای آنها در مشاوره حقوقی خانواده بعنوان وکیل خانواده کاملا اشتباه تصمیم گرفته و لوایح تنظیمی هیچ سنخیتی با دادخواست آنها ندارد . بلکه جربان پرونده دادگاه خانواده را از مسیر اصلی پرونده خود خارج می کند . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

همیشه بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران گفته ام {این که می گویم بهترین وکیل خانواده در تهران به این علت است که سابقه ۱۶ ساله و دعوت به رادیو وتلویزیون این را می گوید} نباید هر دعوای خانواده را بعنوان وکیل خانواده با دعوای دیگر اشتباه گرفت ویا مقایسه کرد . علت اشتباه گرفتن هم اینست که برای یک وکیل دادگستری این اشتباه پیش می آید که نباید دعاویی را سخت گرفت وشاید تجربه حلال مسایل است اما مثلا در خصوص پرونده های اجرت المثل ایام زوجیت گفته و می گویم این پرونده نیاز به لایحه دارد چراکه بر خلاف مهریه براحتی با یک اقرار اشتباه جریان پرونده کاملا خراب می شود . و دیگر نمی توان حقوق زوجه رو به حالت اول بازگرداند . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

اما حال که متوجه شدیم نمونه لاحه برای هر یک از دعاوی خانواده چگونه است باید یاد بگیریم اصول عمومی لایحه نوشتن چگونه است . اصول عمومی نوشتن لایحه با اصول نوشتن لایحه برای دادگاه خانواده فرق می کند دادگاه خانواده شرایط خاص خود را دارد یعنی برای نوشتن لایحه اگر مرد باشد یا زن طرز نوشتن لایحه متفاوت خواهد بود . بعنوان وکیل خانواده اکیدا توصیه می کنم نوشتن لایحه برای خانم لحنی عاجزانه داشته که داوری را به ذهن جستجو گر قاضی بسپارد ضمننا دقت شود لایحه پیرامون مسایل زناشویی اگر نزدیک می شود از کم گذاشتن زن به هردلیلی سخن به میان نیایید . واگر برای مرد نوشته می شود لحن نگارش لایحه برای دادگاه خانواده باید حامل یک خبر ناشی از تکمیل وظیفه باشد . یک وکیل خانواده باتجربه حتما این رموز را می داند . واز آنها در نگارش لایحه استفاده می کند . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

وکیل اکبر فتح اللهی در گفتگو با رادیو ایراناشاره کردند که در دفتر وکالت ما لایحه مستقیما توسط استاد اکبر فتح اللهی نوشته می شود پس احتمال خطا بسیار پایین و تقریبا نزدیک به صفر است ایشان دارای ۱۶ سال سابقه وکالت در دادگاه خانواده بوده وهستند و مرتبا از ایسان در رادیو وتلویزیون دعوت بعمل می آید . واز وکلای معروف خانواده تهران می باشند . در ذیل سایت تلفن و در ابتدای سایت برنامه های تلویزیونی و رادیویی ایشان قرار داده شده است که می توانید آنها را مورد ملاحظه قرار دهید . 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

در پاسخ به سوال ۲۰۷۷ باید عرض کنم که انتقال اموال بعنوان فرار از دین باطل بوده و البته اثباتش برای غیر وکیل با توجه به پیچیده بودن سخت است حتما با مشاوره حقوقی خانواده مشاوره کرده و مدارک را نشان دهید تا بسرعت برای شما اقدام حقوقی کنند

با تشکر وکیل اکبر فتح اللهی 

وکیل خانواده -بهترین وکیل خانواده در تهران ـ وکیل خانواده خوب درتهران 

در پاسخ به سوال ۲۰۷۸ پرسیده شده در رادیو ایران باید بعنوان وکیل خانواده  بگویم که ابتدا لازم است اقدامات اولیه قانونی مثل سوء معاشرت پی گیری شود تا حکم طلاق احراز شود حتما از وکیل پایه یک دادگستری هم وکیل خوب و وکیل باتجربه باشد کمک بگیرید . 

شوهرم ناتوانی جنسی و برقراری رابطه جنسی داره میتونم طلاق بگیرم ؟!

سوال در رادیو از استاد فتح اللهی وکیل محترم خانواده با سلام جناب وکیل من و شوهرم ۱۰ سالی هست ازدواج کردیم متاسفانه از ابتدای ازدواج شوهر بنده بهیچ وجه حاضر به زناشویی و برقراری رابطه جنسی با بنده نبوده و هر بار در این سالها بنحوی بنده رو در عسر و حرج قراردادند لذا ابتدا باصبر و حوصله و گریه مساله برقراری رابطه جنسی و به عبارت بهتر عدم برقراری جنسی رو ی طوری تحمل می کردم و لی حالا نه تنها من رو از منزل اخراج کرده و نفقه من رو هم پرداخت نمی کنه حاضر به دادن طلاق توافقی من هم نیست حالا من باید چیکار کنم و از چه راهی طلاق بگیرم و آیا میتونم اقدام قانونی در دادگاه خانواده علیه شوهرم انجام بدم یا خیر بهتر نیست مهریه خودم رو اجراء بگذارم جناب وکیل البته متوجه شدم اون هم از وکیل پایه یک بهره مند هست ومشاوره حقوقی می گیره من هم میخوام از شما که بهترین وکیل خانواده هستید وبه رادیو دعوت می شید کمک بگیرم . 

وکیل طلاق ـ  وکیل طلاق در تهران ـ بهترین وکیل طلاق نی نی سایت ـ وکیل طلاق در مشهد ـ وکیل طلاق آنلاین 

امروزه داشتن ی وکیل طلاق خیلی خوب میتونه توی دادگاه خانواده جلوی خیلی از اشتباهات رو بگیره و آدم رو از باطل شدن رای طلاق و یا الزام به تمکین توسط شوهر نجات بده ی وکیل طلاق خوب همیشه می تونه بصورت وکیل طلاق آنلاین یا و وکیل طلاق حضوری به ادم مشاوره حقوقی بده ضمننا وکیل اکبر فتح اللهی در گفتگو با رادیو ایران به عنوان وکیل طلاق اشاره نمودند که وکالتهای پرونده های طلاق یک امر کاملا تخصصی بوده و هر وکیلی توانایی دفاع پرونده های طلاق را نداشته و ندارد در دادگاه خانواده بعنوان وکیل طلاق ایشان درمورد هزینه وکیل طلاق نیز اشاره کردند که اعلام حق الوکاله نیازمند بررسی تخصصی بوده و تلفنی و بصورت مشاوره تلفنی حقوقی امکان ندارد و بایتسی حتما بعنوان وکیل طلاق این امر مورد بررسی قرار بگیرد . یکی از مشکلات مراجعین دادگاه خانواده در خصوص دعاوی خانوادگی و طلاق توافقی عدم اطلاع کافی از حقوق زوجین است مثلا اصلا زوجین نمی دانند داوری در طلاق چیست ویا نحوه معرفی به آزمایشگاه بارداری چگونه است ویا اینکه دادخواست طلاق از طرف زوجه ویا دادخواست طلاق یکطرفه چونه ثبت و تنظیم می شود و یا موارد تعلق مهریه  به نصف دارایی به چه صورت است ویا در چه صورتی می توان از اشتغال زوجه جلوگیری کرد ویا اجرت المثل ایام زوجه چگونه قابل وصول است ! 

اخرین مشاوره های حقوقی در مورد خیانت همسر| وکیل طلاق خیانتی : 

یکی از دلایل مراجعیین از بابت پرونده های خیانت به وکلای دادگستری ووکیل پایه یک دادگستری مجازات خیانت به شوهر است چراکه زوج بدلایل مختلف اقدام به خیانت کرده و زنان نیز روانشناسی خیانت مرد به زن را نمی دانند و این که حالات مرد بعد از خیانت چیست واینکه بعد از خیانت همسر چه کنیم ؟ و اینکه زوجه عواقب حقوقی خیانت مرد به زن را نمی دانند واینکه خیانت در حد پیام خیانت هست ویا خیانت نیست ؟ واگر خیانت دیدیم چه کنیم ؟ بعنوان وکیل پرونده های خیانت اعلام میدارم خیانت و رابطه نامشروع تخصص کافی میخواهد ! 

وکیل طلاق خیانتی : تهمت زدن مرد به همسرش چه حکمی دارد ؟ 

یکی از مباحث مهمی که برای اکثر کارمندان زن در محل کار ایشان اتفاق می‌افتد موضوع پرونده های خیانت می باشد که معمولا از طرف شوهر نسبت به آنها تهمت رابطه نامشروع زده می شود برای این موضوع بهترین راه حل این است که در هنگام ازدواج اگر شاغل هستید حتماً و حتماً شرط اشتغال را با شوهر در سند ازدواج قید نماید تا شوهر در آینده به دلایل مختلف و یا به دلایل واهی و یا حتی به دلایل واقعی نتواند و نخواهد که شما را در وضعیت قرار بدهد که شغل خود را رها کنید و همچنین به شما تهمت رابطه نامشروع بزند یکی از مسائل مهمی که در این رابطه اتفاق می‌افتد طرح شکایت های طلاق خیانتی است طلا ق های خیانتی معمولاً طلاق هایی هستند که در رابطه با زوجین اتفاق می‌افتند که یکی از زوجین در وضعیتی قرار دارد که احتمال می‌رود زن به شوهر یا مرد به زن خیانت کرده باشد معمولاً این خیانت‌ها در فضایی مشترک اتفاق می‌افتد یعنی زن در محلی کار می کند یا رابطه خارج از وضعیت زوجین دارد که احتمال دارد فریب بخورد و طرف مقابل بعد از مدتی متوجه این فریب زناشویی شده و به عنوان طلاق  خیانتی طرح دعوای طلاق می کند و از باب خیانت نیز شکایت کیفری انجام میدهد برای این موضوع باید حتماً به وکیل طلاق خیانتی مراجعه کرد تا نسبت به این موضوعات بهترین راه حل و مشاوره حقوقی را به شما ارائه دهد معمولا وکلای تازه کار از عهده چنین پرونده های صعب و سختی بر نمی آیند دقت داشته باشید در پرونده های طلاق خیانتی یک نفر از زوجین اقدام به رابطه نامشروع با مرد غریبه ایی  می کند این رابطه نامشروع می‌تواند به‌صورت صرفاً واتساپی باشد یا بعضی اوقات منجر به هم خوابی و نزدیکی دو طرف شود که البته در صورت نزدیکی و در  شرایط احصان احتمال اعدام وجود دارد فلذادقت کنید طرح شکایت کیفری از بابت تهمت و رابطه نامشروع هر دو نکات خاص حقوقی خود را دارند یعنی اگر زن و مردی هم خواب و همسر شد و یا رابطه تلفنی بین او و دیگری برقرار شد باید دقت کند در صورت شکایت مرد حتماً وکیل گرفته و مشاوره حقوقی درستی انجام دهد در غیر این صورت محکومیت او حتماً قطعی است

وکیل معروف طلاق 

یکی از سوالات حقوقی مردم پیرامون وکیل معروف طلاق است برای رسیدن به وکیل معروف طلاق انچه مهم است این است که به ۸ مورد طلاق توجه کافی داشته باشید اول اینکه وکیل برای طلاق از طرف زن فقط کار وکیل معروف طلاق است چراکه طلاق از طرف زن بشدت حقوقی و جدی بوده و اساسا شوخی نیست دادن دادخواست طلاق از طرف زن باید بسیار بادقت صورت بگیرد و نکته حقوقی آن اینست که یک وکیل پایه یک دادگستری بعنوان وکیل معروف طلاق اشراف کامل به تمام مراحل پرونده وکیل برای طلاق از طرف زن دارد . اکثر کسانی که بدنبال وکیل برای طلاق از طرف زن می گردند بدنبال سریع راه طلاق از طرف زن هستند . در صورتیکه نه با طلاق حرجی و نه با طلاق عسر و حرجی و نه قانون جدید طلاق از طرف زن را نمی دانند . که البته باید بدانیم وکیل معروف طلاق با اشراف کامل به همه موارد فوق هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن نی نی سایت بسیار بالاست . نکته بعدی این که وکیل معروف طلاق دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن را به صورت کامل می داند . واین که وکیل معروف طلاق می داند طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد . ویا این که حتما باید آگاهی داشت که از وکیل مورد نظر خود اگر وکیل معروف طلاق است به صورت مشاوره حقوقی تلفنی نباید در مورد هزینه وکیل برای طلاق یکطرفه سوال پرسید که کاملا امر اشتباهی است و وفقط مشاور حقوقی شما که احتمالا وکیل معروف طلاق است از انجام وکالت خانواده شما پرهیز می کند . در خواست طلاق از طرف زن ومهریه مورد دیگری است که اکثر افراد توجهی به آن ندارد وکیل معروف طلاق قطعا نمی تواند از مهریه زن بعنوان یک ابزار مناسب برای طلاق چشم پوشی بکند . نکته دیگر این که از بنده بعنوان وکیل معروف طلاق سوال حقوقی در مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی تلفنی و در مشاوره حقوقی فوری پرسیده می شود در خصوصه اینست که اگر زن درخواست طلاق دهد و اگر مرد راضی به طلاق نباشد پرونده طلاق چه سرانجامی خواهد داشت ! 

سوالات حقوقی و پرسش و پاسخ از وکیل معروف طلاق 

سوال اول : با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم از شهرک غرب تهران که بدنبال سوال حقوقی از ومشاوره حقوقی از وکیل معروف طلاق بودم که با سایت وکالت شما آشنا شدم . من خانمی هستم که از شوهرم قصد جدایی دارم یکبار دادخواست طلاق از طرف زن دادم و دادگاه خانواده تهران دادخواست من رو بدلیل عدم و فقد ادله اثباتی رد کرده و حالا هرچقدر دادخواست طلاق می دم شوهرم رای دادگاه قبلی رو میاره و به قاضی دادگاه خانواده می گه باید دادخواست زوجه رد بشه جناب وکیل فتح اللهی عزیز من سوالی دارم این که شما بعنوان  وکیل معروف طلاق نظرتون چی هست در مورد دادن دادخواست مجدد طلاق بدلیل تنفر از شوهر و اینکه کار شوهرم رو بعنوان زوج در رد دادخواست طلاق جلوگیری می کنه ویا خیر ؟ 

 

بهترین وکیل خانواده منطقه ۱۱ تهران 

یکی از سوالات حقوقی مردم جستجوی وکیل ویا عبارت بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران است . برای این منظور در این راستا قیمت وکیل خانواده  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران تهران را ابتدا باهم بررسی می کنیم سپس در مورد مشاوره وکیل خانواده  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران باهم بحث و گفتگو می کنیم . اگر بدنبال وکیل در منیریه هستید احتمالا در مورد  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران جستجوی کافی انجام داده اید وکیل خوب در منطقه ۱۱ قطعا در دادگاه خانواده محلاتی به وکالت دادگستری می پردازد و  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران وکیلی است که به دادگاه خانواده منطقه محلاتی رفت و آمد دارد که  به دادگاه خانواده یک معروف است . دراین نوشته سعی دارم  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران که دکتر اکبر فتح اللهی هستند به عنوان  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران به شما معرفی نمایم . وکیل خانواده تهران باستی حتما  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران باشد که بتواند تمام فعالیتهایش را بدرستی انجام دهد .

۱- سوال حقوقی از  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران  جناب وکیل من خانمی هستم که شوهرم بهم خیانت کرده برای طلاق اقدام کنم بهتره ویا مهریه !

۲- سوال حقوقی از  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران در مورد حضانت فرزند مشترک و این که بیماری جنسی می تواند حضانت بچه را ملغی کند . ویا باید عدم امنیت رو انی و جسمانی همسر در دادگاه خانواده تهران اثبات شود .

۳-سوال حقوقی از  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران وکیل خانواده شرق تهران می تواند در مورد طلاق غیابی اقدام کند و بدون حضور شوهر حتی بامخالفت او طلاق زوجه را بگیرد .

۴- سوال حقوقی چهارم از  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران بدون گواهی پزشکی قانونی حکم طلاق صادر می شود

۵- سوال حقوقی پنجم از  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران جناب وکیل شکایت از خانواده شوهر در مورد آزار و اذیت برای طلاق گرفتن امکان دارد .

۶-  سوال حقوقی پنجم  بهترین وکیل خانواده در منطقه ۱۱ تهران آیا رد دعوای تمکین شوهر قابل برگشت است . 

 

بهترین وکیل طلاق در تهران 

یکی از مسایل مردم هنگام بورز اختلافات خانوادگی گرفتن بهترین وکیل طلاق است و اگر در تهران زندگی می کنند وکالت دادن به بهترین وکیل طلاق تهران است که موید کار خوب وکیل طلاق است . بهترین وکیل طلاق تهران کیست و چطور میشود او را ملاقات کرد و از او وقت گرفت . 

 

 

 

در ادامه بخوانید : دادخواست استرداد جهیزیه و نمونه رای دادگاه