خیانت شوهر تهمت رابطه نامشروع و صیغه کردن زنه همکار !

خیانت شوهر تهمت رابطه نامشروع و صیغه کردن زنه همکار !

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم کارمند بیمارستان که اخیرا شیفت کاری دارم شبفت هم برداشته بودم چون یا شوهرم اختلاف اخلاقی و جنسی داشتیم و مرتب به من تهمت رابطه نامشروع میزد و من رو خیانتکار تلقی می کرد . تا این که یک روز که از منزل برگشتم متوجه وجود خانمی در منزل شدم در خونه رو از پشت قفل کردم اول همسایه ها رو خبر کردم و بعد زنگ زدم ۱۱۰ پلیس امنیت اخلاقی و از کلانتری آمدن از ی طرف هم به خاطر رابطه نامشروع چون نزدیک دادسرای سعادت آباد بود همسایه ها هم فیلم گرفته بودن یکی از قضات دادسرای ناحیه ۴ هم از اونجا رد می شد بهرحال بعد از آمدن برادرهام و پلس و صورتجلسه کردن پلیس خانم صیغه نامه از داخل کیفش درآورد که من صیغه آقا هستم و زنش محسوب میشم جناب وکیل من اصلا خشکم زد که شوهرم اینقدر جلو رفته حالا قصد شکایت دارم و گرفتن وکیل خوب برای تهمت و رابطه نامشروع و دادسرا ووکالت کیفری پرونده خودم لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری بگذارید . 

مجازات رابطه زن شوهر دار| وکیل کیفری

بعنوان وکیل کیفری که سالها تجربه وکالت کیفری داشته ام ادعا دارم که مسایل کیفری چون رابطه نامشروع و خیانت پرونده های مهمی هستند که از عهده هر وکیلی وکالت آنها ساخته نیست . مطابق قانون چنانچه زن و مرد نامحرمی که حداقل یکی از آنها متاهل است، با هم رابطه جنسی (دخول) برقرار کنند در واقع مرتکب زنای محصنه یا محصن شده‌اند که مجازات آن رجم یا سنگسار است. البته امروزه مجازات های جایگزین در نظر گرفته می شود . 

 

حکم رابطه نامشروع با رضایت طرفین در قانون و از نظر قاضی کیفری چیست ؟ 

حکم رابطه نامشروع ،با رضایت طرفین ،از یک تا نود و نه ضربه شلاق خواهد بود . در رابطه نامشروع ،اگر فرد پیش از اثبات جرم ،خود اقرار کند یا در صورت منصرف شدن شاکی ، امکان تبدیل و تغییر حکم وجود دارد . مجازات زنا برای دختر و پسری که هردو مجرد هستند ،در صورت اثبات ،اعدام خواهد بود .

اقدام به رابطه جنسی ،حتی در صورت رضایت طرفین ،جرم محسوب شده و افراد خاطی ،مجازات می شوند .

این جرم ،جزء جرم های منافی عفت محسوب شده و حتی اگر شاکی خصوصی هم نداشته باشد ،باز هم مجازات به دنبال خواهد داشت .

حکم رابطه نامشروع ،با رضایت طرفین ،از یک تا نود و نه ضربه شلاق خواهد بود .

در رابطه نامشروع ،اگر فرد پیش از اثبات جرم ،خود اقرار کند یا در صورت منصرف شدن شاکی ، امکان تبدیل و تغییر حکم وجود دارد .

مجازات زنا برای دختر و پسری که هردو مجرد هستند ،در صورت اثبات ،اعدام خواهد بود .

در ادامه بخوانید :

به شوهرم خیانت کردم اثبات رابطه نامشروع پیامکی چطوره !

خیانت و طلاق 

خیانت زنان متاهل و علت آن در زندگی زناشویی چیست

خیانت و طلاق پرونده هایی با داستان های مختلف