مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی 

مشاوره حقوقی تلفنی اعم از این که از تهران باشد ویا سراسر کشور سالها بود که مورد تقاضای موکلین و مراجعیین دکتر اکبر فتح اللهی بود عده زیادی اعم از مراجعیین حقوقی در خصوص سوالات حقوقی خود که معمولا در مورد دادگاههاست درگیر بوده و سوالات زیادی را در ذهن خود مطرح می کنند برای پاسخ به سوالات حقوقی خود فرد مناسبی را پیدا نمی کنند بهمین منظور بعد از برنامه تلویزیونی جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی در پاسخ به سوالات حقوقی متعدد خیل عظیمی از در خواست های مشاوره حقوقی به دفتر ایشان سرازیر شد . علت هم ان بود که اکثر افراد در تهران به دلیل ترافیک شدید و در شهرستان ها بدلیل مسافت زیاد نمی توانستند خود را به دفتر حقوقی جناب وکیل برسانند و در پاسخ گرفتن به سوالات حقوقی خود در می ماندند فلذا بدستور جناب وکیل امکان مشاوره تلفنی با ایشان میسر شد البته پس از پرداخت حق المشاوره تلفنی که منطقا کمتر از مشاوره حقوقی حضوری بود . 

مشاوره حقوقی تلفنی 

مشاوره حقوقی یکی از نیازهای اساسی امروزه برای من و شماست یک اشتباه حقوقی می تواند به قیمت سالها دوندگی تمام شود . به غیر از این که کلی هزینه دادرسی و تمبر مالیاتی و حق الوکاله وکیل را در آینده برای جبران خسارات باید به آن اضافه کنید . پس دقت در انجام مشاوره حقوقی بسیار مهم است و این اهمیت از پرداخت هزینه کم نمی کند فردی که برای مشکلات حقوقی حاضر به هزینه مشاوره حقوقی نیست در آینده نه چندان درو با باختن در دعوای حقوقی و یا مساله حقوقی باید چندین برابر هزینه مشاوره حقوقی بکند و این امر برای او در آینده جز سرخوردگی حس دیگری نخواهد داشت . پس دقت کنید مشاوره حقوقی مقدمه پیروزی در دعوای حقوقی است . 

مشاوره حقوقی تلفنی 

مشاوره حقوقی کیفری در مورد پرونده های کیفری نظیر قتل تهدید و سرقت و مسایلی چون ضرب و جرح شکل می گیرد و مشاوره حقوقی کیفری در مورد دادگاه کیفری یک و دادگاه کیفری دو می باشد همچنین مشاوره حقوقی کیفری شما برای دفاع مناسب در برابر قاضی کیفری که در دادسرا بازپرس و دادیار کیفری نامیده می شود آماده می کند قاضی کیفری دردادگاه رییس دادگاه کیفری نامیده می شود که می تواند مستشار هم داشته باشد . مستشار دادگاه کیفری هم خود قاضی دادگاه کیفری ویا حقوقی است .

مشاوره حقوقی تلفنی 

مشاوره حقوقی ملکی نیز مهم است مثلا اخیرا سامانه کاتب ایجاد شده است ولی متاسفانه اکثر مردم از آن خبر ندارند یعنی اگر قرار باشد نقل و انتقالی صورت بگیرد مهم است که حتما پیش نویس قرارداد در سامانه کاتب بارگذاری شود تا دراینده مورد قبول دادگستری و دادگاه باشد در غیر اینصورت دیگر از سال ۱۴۰۳ اسناد عادی دیگر مورد قبول دادگاه نیست ! حنی سندی که عادی و دستنویس باشد حتی کد رهگیری ویا حتی سامانه خودنویس پس اگر املاکی ها گفتند به سامانهد کاتب دسترسی ندارند ویا این سامانه راه اندازی نشده بهیچ وجه قبول نکنید چون دروغ می گویند بهمین راحتی ! 

مشاوره حقوقی تلفنی 

 

 

در ادامه بخوانید : دفتر وکالت جنوب تهران

در ادامه بخوانید :سوالات قاضی دادگاه در دادگاه تمکین چیه و من چطور دفاع بکنم ؟