وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی + وکیل پایه یک دادگستری نازی آباد

وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی

وکیل اکبر فتح اللهی 

وقتی در مورد وکیل نازی آباد صحبت می کنیم بهتر است در مورد وکیل دکتر اکبر فتح اللهی صحبت کنیم ایشان قدیمی ترین وکیل نازی آباد هستند که از سال ۸۴ در منطقه نازی آباد دفتر وکالت دارند و به قبول پرونده های وکالتی در نازی آباد می پردازند ایشان بعنوان وکیل نازی آباد به رادیو و تلویزیون دعوت شده و یادداشت نویس روزنامه ابتکار هستند و دارای دکترای حقوق بین الملل هستند ایشان وکیل نازی آباد را حدود ۲۰ سال است که انجام می دهند . ایشان بعنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ در کلیه دعاوی حقوقی کیفری و خانواده و تجاری قبول وکالت می نمایند . اگر بدنبال آدرس وکیل پایه یک دادگستری خوب در نازی آباد هستید حتما از ایشان یکی از گزینه های وکیل نازی آباد هستند . یکی از مسایل وکیل نازی آباد مشکلات مالی اهالی نازی آباد می باشد . البته از سال ۸۴ دکتر اکبر فتح اللهی اهتمام کامل در از جمله سوابق دکتر اکبر فتح اللهی قبول پرونده های وکالت دعاوی حقوقی کیفری و خانواده هستند و همچنین وکالت دعاوی مربوط به قراردادها ایشان بعنوان وکیل نازی آباد در کانون وکلا هم سمت دارند و دبیر دوم انتشارات کانون وکلا بوده اند . آدرس ونشانی ایشان به شرح ذیل است . 

تهران _نازی آباد _٥٠ متر پایین تر از بیمارستان امیرالمومنین روبه روی فروشگاه جانبو{ چلوکبابی سابق توحید} پلاک ١٤١ طبقه دوم

تلفن دفتر وکیل نازی آباد دکتر اکبر فتح اللهی ٥٥٠٨٢٣٥٢ تلفن موبایل  وکیل نازی آباد ٠٩١٢١٤٦٣٢٤٨

وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی

وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ 

یکی از دعاوی که وکیل پایه یک دادگستری خانواده منطقه ۱۶ انجام فعالیت می کند موضوع دعاوی طلاق است که بعنوان  وکیل نازی آباد و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ مسایل وکالتی را دنبال می کند . مطابق آخرین اصلاح قوانین و مقررات خانواده یعنی قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱/۱۲/۱ رسیدگی به امور و دعاوی زیر، درصلاحیت دادگاه خانواده است؛ که این دعاوی، دعاوی خانوادگی یا دعاوی خانواده نام دارند در ادامه ضمن ارایه تعریف دعاوی خانواده به مهم ترین مصادیق آن بعنوان وکیل نازی آباد اشاره می شود اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری هستید و یا اینکه وکیل پایه یک دادگستری خانواده منطقه ۱۶ را در گوگل جستجو کنید باید بدانید وکیل اکبر فتح اللهی بهترین گزینه برای این امر می باشد دفتر وکالت اکبر فتح اللهی وکیل پایه یک دادگستری خانواده منطقه ۱۶ ضمننا اگر وکیل اکبر فتح اللهی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ در منطقه ته خط نازی آباد به فعالیت مشغول هستند دکتر اکبر فتح اللهی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ از سال ۸۴ دایر می باشد و هم اکنون در تمام زمینه های حقوقی کیفری خانواده تنظیم سند رسمی به دعاوی سرقفلی و دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی و دعاوی تجاری و تنظیم قراردادها خدمت‌رسانی می‌کنند پس وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ در این خصوص میتوان به این مورد اشاره کرد که دکتر اکبر فتح اللهی یهترین وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ برای این موضوع ما دلیل داریم و آن اینست که ایشان مرتبا بعنوان وکیل به تلویزیون و رادیو دعوت شده اند و در دعوت آنها در مورد مسایل دعاوی خانوادگی و دعاوی حقوقی و دعاوی کلاهبرداری بعنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ صحبت کرده اند برای این موضوع باید گفت که ایشان حدود ۲۰ سال است که وکیل دادگستری هستند . و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ و بعنوان وکیل قدیمی شناخته می شوند که قبول دعاوی بعنوان وکیل خانواده و وکیل طلاق ووکیل قراردادها را بعهده دارند . اکبر فتح اللهی وکیل دادگستری بعنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ دارای  دفتر وکالت در منطقه نازی آباد به آدرس تهران _نازی آباد _٥٠ متر پایین تر از بیمارستان امیرالمومنین روبه روی فروشگاه جانبو{ چلوکبابی سابق توحید} پلاک ١٤١ طبقه دوم  دارای دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری هستند . تهران _نازی آباد _٥٠ متر پایین تر از بیمارستان امیرالمومنین روبه روی فروشگاه جانبو{ چلوکبابی سابق توحید} پلاک ١٤١ طبقه دوم  وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ بعنوان وکیل نازی آباد و وکیل طلاق نازی آباد هم فعالیت دارند . همچنین بعنوان وکیل خانواده نازی آباد . 

وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی

وکیل طلاق در نازی آباد 

یکی از مراجعه های مردم وکیل نزدیک محل زندگی برای حل مشکلات زندگی است وکیل طلاق در نازی آباد یکی از این موارد است برای همین ما سعی می کنیم برای موضوع وکالت پرونده های خانواده و مهریه و طلاق و این که شما نیازمند وکیل خوب هستید وکیل مناسب  یعنی وکیل طلاق در نازی آباد برای قبول وکالت پرونده های شما را معرفی کنیم . اما واقعا بهترین    وکیل طلاق در نازی آباد کیست ؟ بنظر ما دکتر وکیل اکبر فتح اللهی بهترین وکیل خانواده نازی آباد است این را چطور محکم می گوییم هزینه پایین مشاوره حقوقی و وکالت و رزومه بسیار قوی ایشان بعنوان  وکیل طلاق در نازی آباد   ایشان را مطرح می کند ! مثلا حضور در رادیو و تلویزیون و انجام صدها پرونده حضانت و مهریه و اجرت المثل ایام زوجیت و طلاق و طلاق خلع و مبارات و مشاوره حقوقی خانواده همه بعنوان  وکیل طلاق در نازی آباد انجام شده است . دفتر خدمات قضایی الکرتونیک نازی آباد و شورای حل اختلاف و دادگاه بعثت همه و همگی ایشان را بعنوان  وکیل طلاق در نازی آباد  وکیل پایه یک دادگستری می شناسند . برای همین منظور قدیمی بودن ایشان بعنوان وکیل نازی آباد بسیار قابل توجه است . سوال حقوقی از  وکیل طلاق در نازی آباد اگر مرد زن را حتی با وجود تنفر طلاق ندهد رای طلاق صادر می شود ! سوال حقوقی دیگر از  وکیل طلاق در نازی آباد آیا طلاق رجعی باعث احتمال باطل شدن طلاق مرد ویا زن در آینده می شود . سوال حقوقی دیگر از  وکیل طلاق در نازی آباد آیا راهی برای دورزدن مشاوره روانشناسی و مشاوره بهزیستی وجود دارد . سوال حقوقی دیگر از  وکیل طلاق در نازی آباد آیا مشاوره حقوقی دفترخدمات الکترونیک قضایی خوب است ویا نه ؟ آیا دادخواست طلاق توسط  وکیل طلاق در نازی آباد در دفتر خدمات الکتورنیک قضایی نازی آباد ثبت می شود . 

لیلا عباسی وکیل 

یکی از وکلای نازی آباد به نام خانم لیلا عباسی می باشد که وکیل پایه یک دادگستری بوده و در منطقه نازی آباد دفتر وکالت دارند لیلا عباسی وکیل از وکلای جوان و تازه کار کانون وکلا می باشد که در عرصه مسائل حقوقی به فعالیت وکالتی میپردازد لیلا عباسی وکیل وکیل بسیار جوانی هستند وکیل در خصوص دعاوی مختلف قبول فعالیت وکالت نموده و انجام همه دعاوی را به عهده دارند وکیل از موکل آیا هستند که در زمینه مسائل خانوادگی نیز انجام مشاوره حقوقی نیز می‌پردازد اما دقت داشته باشید که ایشان وکیل تازه کار و جوانی هستند و در و در عرصه وکالت به نظر می‌رسد سابقه کمتری داشته باشند لیلاعباسی وکیل در در منطقه نازی آباد منطقه بازار دوم می باشد

 

یکی از دعاوی که وکیل پایه یک دادگستری خانواده منطقه ۱۶ انجام فعالیت می کند موضوع دعاوی طلاق است که بعنوان  وکیل نازی آباد و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری منطقه ۱۶ مسایل وکالتی را دنبال می کند . مطابق آخرین اصلاح قوانین و مقررات خانواده یعنی قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱/۱۲/۱ رسیدگی به امور و دعاوی زیر، درصلاحیت دادگاه خانواده است؛ که این دعاوی، دعاوی خانوادگی یا دعاوی خانواده نام دارند در ادامه ضمن ارایه تعریف دعاوی خانواده به مهم ترین مصادیق آن بعنوان وکیل نازی آباد اشاره می شود : 

۱) انحلال نکاح و عقد ازدواج
منظور از انحلال عقد نکاح یا عقد ازدواج به عنوان یکی از مهم ترین دعاوی خانوادگی، همان پایان دادن عقد ازدواج است که به طرق مختلف ممکن است رخ دهد:

الف – طلاق به درخواست مرد
مطابق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی و مقررات شریعت اسلام مرد بدون نیاز به دلیل هر وقت بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد که البته قبل از اقدام به جریان صیغه طلاق باید به دادگاه خانواده مراجعه نموده و به وسیله دادخواست طلاق تشریفات لازم را در خصوص صدور حکم و اجازه طلاق انجام دهد.

ب – طلاق به درخواست زوجه
بعنوان وکیل نازی آباد هرچند که مطابق قانون اصولاً و ابتدائاً زن حق طلاق ندارد اما دلایل زیادی وجود دارد که زن و زوجه هم می تواند از دادگاه خانواده تقاضای طلاق نماید.جهت اطلاع از راه ها و دلایل طلاق برای زن (زوجه) مقاله ای با این عنوان را در همین سایت مطالعه نمایید.

ج – طلاق توافقی
در این نوع طلاق زن و شوهر در خصوص کلیه حقوق و تکالیف ناشی از زندگی مشترک توافق نموده و به اتفاق و با توافق یا مستقیم به دادگاه خانواده مراجعه می نماید و یا اینکه در صورت عدم امکان و عدم تمایل به مراجعه شخصی به دادگاه خانواده، برای طلاق توافقی به دو وکیل متخصص دعاوی خانواده و طلاق توافقی وکالت می دهد. لازم به ذکر است مطابق شرایط جدید،طلاق توافقی، با تشریفات و پیچیدگیهای خاصی قابل انجام است.

د – فوت هر یک از زوجین
بعنوان وکیل نازی آباد این نیز خود یکی از راه های انحلال قهری عقد نکاح است.به عبارت دیگر بعد از فوت زن یا شوهر عقد نکاح در عین حال که پایان می یابد واجد اثرات و ویژگی هایی می شود که در قالب حقوق خانواده قابل بررسی و مطالعه و بعضاً اتخاذ تصمیم از سوی دادگاه خانواده ضرورت پیدا می کند.مثل مقررات راجع به ارث و مهریه و عده و سقوط اذن ازدواج فرزندان و بسیاری موارد دیگر.

ه – فسخ نکاح و ازدواج
عقد ازدواج ذاتاً یک قرارداد است و طبیعتاً مانند هر قرارداد دیگر فسخ، یکی از راه های انحلال و پایان آن است.منظور از فسخ این است که با اراده یک نفر به دلایل قانونی یکی از زوجین حق داشته باشد که قرارداد را منحل نماید.مثل فسخ به دلیل تخلف از شرایط ضمن عقد و یا فسخ به دلیل وجود خیارات قانونی (منظور از خیارات قانونی اختیاراتی است که قانون گذار به یکی از طرفین برای فسخ معامله داده است).خیارات قانونی یا همان اختیار فسخ معامله در عقد نکاح دقیقا مانند سایر قرادادها نیست و محدودیت هایی دارد. البته خود عقد نکاح هم یک قرارداد کاملا آزاد نیست و تحت شرایط سخت گیرانه ای انجام می شود(اختیارات فسخ معامله در عقد نکاح عبارنتد از خیار عیب، خیار تدلیس و خیار تخلف از شرط ضمن عقد).

و – بطلان عقد نکاح
بعنوان وکیل نازی آباد اگر عقد نکاح به هر دلیلی مغایر و مخالف با قانون و شریعت واقع شود یک یا هر دو طرف می توانند از دادگاه خانواده تقاضای ابطال یا بطلان عقد نکاح را بنمایند مثل موردی که بعد ار عقد زن یا شوهر پی میبرند که از محارم هم هستند.

ز – بذل مدت
این طریق انحلال خاص ازدواج موقت است و استثنائاً نیاز به رسیدگی و دخالت دادگاه خانواده ندارد و متقاضی می تواند با مراجعه به دفتر خانه مجری ازدواج موقت و یا حتی خود راساً صیغه آن را جاری و عقد ازدواج موقت یا همان متعه و صیغه را بی اثر کند.

۲- مطالبه و اجرای مهریه
مهریه یکی از مهم ترین مصادیق دعاوی خانوادگی بوده و از ارکان عقد نکاح در حقوق ایران و اسلام است و منظور از آن مالی است که ضمن عقد دایم یا موقت مشخص می شود و بدون نیاز به پرداخت آن حین عقد و همزمان با عقد نکاح ، مرد پرداخت ان را تعهد میکند.مهریه تاسیس متفاوتی از شیر بها است و شیر بها ریشه در عرف داشته و هیچ مبنای قانونی ندارد.مطابق قانون مدنی در ماده ۱۰۸۲ زن به مجرد عقد مالک مهر می شود و می تواند هر تصرفی اعم از مطالبه یا انتقال در آن بنماید.

مطالبه مهریه به دو طریق امکان دارد
الف – مراجعه به دادگاه خانواده و تقدیم دادخواست مطالبه مهریه، که در این فرض خواهان یعنی همان زوجه میتواند به همراه دادخواست مطالبه مهریه تقاضای توقیف اموال و تامین خواسته نیز بنماید.

ب – مراجعه به اداره اجرای ثبت و تقاضای اجرای مهریه و وصول آن از محل اموال شوهر

نکته : در حال حاضر (از دی ماه سال ۱۳۹۸ و اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی) با صدور بخشنامه ای از سوی رییس قوه قضاییه ضرورتاً باید متقاضی مطالبه مهریه در ابتدا به اداره اجرای ثبت مراجعه نماید و پس از ان در صورت عدم امکان معرفی مال دادخواست خود را تقدیم دادگاه خانواده بنماید.

نکته : مهریه مانند هر مال دیگری به ارث میرسد پس زنی که در دوره حیات خود مهریه زا مطالبه ننموده است بعد از فوت، وراث او می توانند مهریه را از شوهر مطالبه نمایند.نکته جالب اینکه این وراث می توانند فرزندانی باشند که مهریه را از پدر خود مطالبه می کنند و جالب تر اینکه یک چهارم مهریه متعلق به خود زوج است.

نکته : در خصوص مطالبه مهریه و توقیف اموال لازم است خواهان و متقاضی بداند که می تواند حسب مورد و با توجه به نوع اقدام به روش های مختلف به زوج برای پرداخت مهریه فشار بیاورد که این عبارتند ار توقیف ملک، توقیف حساب بانکی، توقیف هر نوع مال ( حتی سهام واوراق بهادار و اموال و وجوه متعلق به زوج نزد ثالث) ، خودرو و هر نوع وسیله نقلیه، خط موبایل، تقاضای ممنوع الخروجی بدهکار و در موارد نادری جلب زوج.

۳- شروط ضمن عقد نکاح و ازدواج
بعنوان وکیل نازی آباد  ازدواج یه قرارداد است و ضمن آن می شود هر شرط مشروعی را درج نمود و برای آن ضمانت اجرا تعیین کرد. فقط لازم است بدانید نکاح جز عقود قرادادهایی نیست که نتیجه تخلف از شرط ضمن عقد امکان فسخ نکاح توسط مشروط له ( کسی کخ به نفع او شرط شده) باشد و همانطور که از سند ازدواج نیز برمی آید نتیجه تخلف از شرط ضمن عقد نکاح ایجاد حق طلاق برای زن است. شروط ضمن عقد این امکان را به هر یک از طرفین می دهد که از محدودیت ها و شرایط قانونی عقد نکاح فاصله گرفته و به میل و سلیقه خود شرایطی را ضمن عقد درج نماید. مانند اینکه حق تعیین اقامتگاه و محل زندگی بازن باشد یا حق طلاق بدون اینکه از مرد سلب شود برای زن هم وجود داشته باشد یا زن امکان استقلال به مشاغل بخصوصی را یا امثال تحصیل در رشته های معینی بدون هیچ گونه محدودیتی داشته باشد.

۴- اجازه ازدواج مجدد برای مرد:
اصولا مرد به موجب الزامات قانونی حق ازدواج دائم بدون اذن همسر اول یا دادگاه را ندارد و در صورتی که به هر دلیل بخواهد با وجود همسر اول مجددا ازدواج نماید و در صورتی که همسر اول به وی این اجازه را ندهد باید به دادگاه خانواده مراجعه نموده و تقاضای اذن در ازدواج نماید این نیز خود یکی از موارد دعاوی خانواده است. همچنین وکیل نازی آباد  غیر از دعاوی خانواده به دعاوی کیفری نیز رسیدگی می کند . 

وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی 

بعنوان وکیل نازی آباد از دکتر اکبر فتح اللهی می پرسیم که افترای عملی چیست ؟ افترای عملی بر خلاف افترای حرفی  است . به این معنا که مرتکب به جای استفاده از سخن افترا آمیز یا استفاده از مطلب توهین آمیز علیه دیگری ، با استفاده از ادوات و اشیاء اتهام آور نزد قربانی ، او را در مظان اتهام قرار دهد .
تأثیر منفی افتـرا عـمـلی بر روی آبرو وحیثیت قربانی بیشتر از افترا ساده است و حرفی است 
مجازات ۱۴۰۲ افترای عملی از زبان وکیل نازی آباد 
مطابق با ماده ۶۹۹ قانون تعزیرات مصوب ۱۳۷۵ : هر کس عالماً و عامداً به قصد متهم نمودن دیگری ، آلات و ادوات جرم یا اشیایی را که یافت شدن آن در تصرف یک نفر موجب اتهام او می گردد.
بدون اطلاع آن شخص در منزل یا محل کسب یا جیب یا اشیایی که متعلق به اوست بگذارد یا مخفی کند. یا به نحوی متعلق به او قلمداد نماید. و در اثر این عمل ، شخص مزبور تعقیب گردد. پس از صدور قرار منع تعقیب و یا اعلام برائت قطعی آن شخص ، مرتکب به حبس از شش ماه تا سه سال و یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می شود .
عنصر مادی در افترای عملی : به بیان وکیل نازی آباد 
رفتار مرتکب در جرم افتـرای عـملی به صورت فعل مثبت ، اعم از گذاردن ، مخفی کردن ، متعلق به غیر قرار دادن است .
منظور از گذاردن ، گذاشتن آلات و اشیاء اتهام آور در محل زندگی ، کار ، جیب و یا اشیاء متعلق به دیگری است .
منظور از مخفی کردن ، گذاشتن همرا با پنهانکاری است. مثل اینکه مرتکب اسلحه بدون مجوز را در کانال کولر و یا لوله بخاری دیگری پنهان کند .
منـظور از متعلق به دیگری قلمداد کردن این است که مرتکب بدون گذاردن و یا مخفی کردن اموال در جایی ، آن را متعلق به دیگری قلمداد کند .
نکته قابل توجه این است که گذاردن و پنهان کردن مخصوص اموال منقول می باشد. در صورتی که متعلق به دیگری قلمداد کردن ، می تواند شامل اموال منقول و غیر منقول باشد .
شرایط و اوضاع و احوال لازم برای تحقق جرم افتـرای عمـلی :
قابلیت اتهام آور بودن اشیاء و ادوات
به این معنی که اشیاء و ادواتی که در منزل ، محل کار ، جیب یا اشیاء متعلق به دیگری ، گذاشته یا پنهان می شود. باید دارای ماهیت اتـهام آور باشد . به گونه ای که پیدا کردن این اشیاء در نزد دیگری موجب تعقیب کیفری وی باشد .

وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی 

عدم اطلاع بزه دیده از عمل ارتکاب :
عمل مرتکب باید بدون اطلاع طرف مقابل باشد . بنابراین کسی که با اطلاع ، مواد مخدر متعلق به دیگری را نزد خود نگهداری می کند و پس از آن تحت عنوان نگهداری مواد مخدر مورد تعقیب قرار می گیرد ، نمی تواند تحت عنوان افتـرای عملـی ، مدعی شود . اما چنانچه شخصی از متعلقات مربوط به بسته یا چمدانی که به او سپرده می شود بی اطلاع باشد. می تواند مدعی افـترای عـملـی در صورت دارا بودن شرایط دیگر باشد .
نتیجه حاصله از افترای عملی :
افترای عملی از جرایم مقیّد است . با توجه به اینکه قانونگذار وقوع افترای عملی را زمانی مسلم دانسته که قرار منع تعقیب یا حکم برائت بزه دیده یا قربانی قطعی شود . در این صورت قربانی می تواند تحت عنوان افترای عملی از مرتکب شکایت کند .
عنصر روانی
لازمه ی تحقق جرم افـترای عمـلی ، وجود سوء نیت در مرتکب است . به این معنی که مرتکب عالماً و عامداً ، به قصد متهم کردن دیگری ، عمل خود را انجام دهد . بنابراین مرتکب باید رفتار خود را به صورت عمدی و با قصد انجام دهد و تحت تأثیر عواملی نظیر : مستی ، مواد مخدر ، هیپنوتیزم ، خواب یا بیهوشی نباشد . همچنین مرتکب باید از ماهیت اتهام آوری اشیاء و ادوات مورد بحث آگاه باشد . بنابراین چنانچه مرتکب بسته ای را که حاوی اسلحه می باشد و خود از محتوای بسته بی اطلاع است ، نزد دیگری قرار دهد. محکوم کردن وی به جرم افترای عملی ، وجاهت قانونی ندارد .

وکیل نازی آباد + دکتر اکبر فتح اللهی 

وکیل نازی آباد و تعریف وجود سوء نیت خاص 
مرتکب باید از سوء نیت خاص برخوردار باشد . یعنی قصد متهم کردن دیگری را داشته باشد. چنانچه شخصی که تحت تعقیب می باشد کیف حاوی مواد مخدر را در منزل دیگری پرتاب کند. به دلیل عدم وجود سوء نیت خاص ، مشمول عنوان افترای عملی نخواهد بود .
جرم افترای عملی از جرایم قابل گذشت است. و با رضایت شاکی ، تعقیب و مجازات مرتکب موقوف می شود .
مجازات افترای عملی
قانون تعزیرات مصوب ۱۳۷۵ مجازات افترای عملی را حبس از ۶ ماه تا سه سال و یا تا ۷۴ ضربه شلاق تعیین کرده است که البته قانون کاهش مجازات های حبس به بیان تخفیف های ان پرداخته است . 

بهترین وکیل نازی اباد  دکتر اکبر فتح اللهی 

قصد داریم در این متن بهترین وکیل نازی آباد را معرفی کنیم اما بهترین وکیل نازی آباد کیست ؟ وسابقه وکالت بهترین وکیل نازی آباد جقدر است ؟ در مورد بهترین وکیل نازی آباد باید بگویم که وکیل دکتر اکبر فتح اللهی با بیست سال سابقه وکالت در منطقه نازی آباد به جراءت بهترین وکیل نازی آباد شناخته می شوند دعوت به رادیو و دعوت به تلویزیون و نویسندگی روزنامه و تدریس در دادنشگاه و دکترای حقوق بین الملل بحق ایشان را زیبنده عنوان بهترین وکیل نازی آباد کرده اند فلذا برای انجام امور وکالت دادگاه کیفری بعثت و دادگاه کیفری و دادگاه خانواده محلاتی و دادگاه جزایی بعثت بهترین وکیل نازی آباد هستند که البته دفتر وکالت ایشان به ادرس ته خط نازی آباد روبه رو ی رستوران توحید پلاک ۱۴۱ می باشد . بهترین وکیل نازی آباد دارای بیشترین سابقه وکالت در نازی آباد هستند فلذا بحق بهترین وکیل نازی آباد نام گرفته اند . در لیست بهترین وکلای نازی آباد ایشان بهترین وکیل نازی آباد لقب گرفته اند . 

بهترین وکیل عبدل آباد تهران دکتر اکبر فتح اللهی 

شاید در منطقه جنوب تهران دفتر وکالت عبدل آباد را سرچ کرده باشید . اگر بدنبال وکیل در این مناطق هستید حتما باید عبارت دفتر وکالت عبدل آباد سرچ کرده باشید . برای این منظور اگر قصد وکالت دادن در جنوب شهر را دارید بهترین گزینه دفتر وکالت عبدل آباد می باشد . 

 

در ادامه بخوانید :  قرار منع تعقیب دادسرا چیست ؟