بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل پایه یک بعنوان بهترین وکیل رابطه نامشروع تهران فعالیت می کنند دلیل این ادعا چیست ! وکیل رابطه نامشروع علاوه بر سابقه زیاد در پرونده های نامشروع که پرونده خاص کیفری و اخلاقی هستند باید نمونه رای زیادی در مورد رابطه نامشروع داشته باشند یعنی وکالت پرونده های زیاد رابطه نامشروع را بدست بیاورند .  از ایشان بعنوان وکیل رابطه نامشروع در رادیو و تلویزیون دعوت بعمل آمده و ازسال ۸۴ به حرفه وکالت مشغول هستند و دارای درجه دکترای حقوق بین الملل  رابطه نامشروع با زنا و هم‌بستر شدن با نامحرم تفاوت دارد. وجود هرگونه ارتباط فیزیکی و غیر فیزیکی بین مرد و زن نامحرم که بر خلاف قوانین شرعی باشد، به‌عنوان رابطه نامشروع شناخته می شود. رابطه نامشروع شامل ارتباط تلفنی بین زن و مرد نیز می شود. البته اگر ارتباط تلفنی به خاطر ارتباطات سالم مانند هر رابطه بین دو همکار باشد، جزو رابطه نامشروع محسوب نمی‌شود. منظور از ارتباط تلفنی، رابطه‌ای است که مخصوص ارتباط‌های منافی عفت باشد.

 

رابطه نامشروع چیست؟

برای اثبات رابطه نامشروع ابتدا باید بدانید که مفهوم این عبارت چیست. همان‌طور که اشاره شد، درصورتی‌که بین مرد و زن نامحرم روابطی خارج از حد قانونی و تعیین شده باشد که مخالف قوانین شرعی اسلامی باشد، به‌عنوان رابطه نامشروع یا منافی عفت شناخته می شود. درصورتی‌که رابطه فیزیکی و غیر فیزیکی خارج از علقه زوجیت مانند بوسیدن یا هم‌بستر شدن به‌غیراز رابطه جنسی بین دو طرف برقرار شود و هدف از این رابطه لذت بردن باشد، جزو رابطه نامشروع محسوب می شود.

 

اثبات رابطه نامشروع

در بخش پیش به تفاوتی که زنا با رابطه نامشروع دارد، اشاره شد. زنا مربوط به روابط جنسی زن و مرد نامحرم اعم از دخول است، اما ممکن است در رابطه نامشروع تنها مرد و زن نامحرم با یکدیگر ارتباط داشته باشند، همدیگر را ملاقات کنند یا با هم دست بدهند. در آغوش گرفتن، بوسیدن و هم‌بستر شدن به جز دخول نیز جزو روابط نامشروع محسوب می‌شود.

برای اثبات رابطه نامشروع اقرار متهم، شهادت گرفتن از دو مرد، علم قاضی و مدارک ویژه لازم است.

به‌عنوان مثال فیلم ها، عکس ها یا پرینت مکالمات تلفنی یا فایل های صوتی ضبط شده جزو مدارکی هستند که مراجع قضایی می توانند به آن ها استناد کنند. اگرچه دسترسی به این موارد به صورت غیر قانونی درست نیست، اما به دلیل اینکه می توانند علم قاضی را به وقوع این رابطه بیشتر کنند و به اثبات رابطه نامشروع کمک کنند، می توان از آن ها استفاده کرد.

اثبات رابطه نامشروع، فقط در مدت زمان معینی امکان پذیر است. به‌عنوان مثال اگر با استفاده از پرینت تلفن قصد این کار را داشته باشید، باید ظرف مدت شش ماه تماس های تلفنی و مکالمات مورد نظر را دریافت نمایید.

 

حکم رابطه نامشروع

مجازات رابطه نامشروع در قانون بر اساس ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی تعیین شده است. افرادی که مرتکب رابطه نامشروع می شوند، باید منتظر دریافت حکم رابطه نامشروع بر اساس این قانون باشند.

 مجازات و حکم رابطه نامشروع عبارت است از ۹۹ ضربه شلاق برای انجام اعمال منافی عفت به‌غیراز زنا

البته با توجه به اینکه دادگاه می تواند حکم رابطه نامشروع را به جریمه نقدی تبدیل کند، می توان از حکم تعزیری شلاق صرف نظر کرد و آن را به جریمه نقدی تبدیل نمود. در نهایت این قاضی پرونده است که با بررسی اوضاع و شرایط مرتکبین جرم، مجازات رابطه نامشروع را تعیین می کند.

توجه: مجازات رابطه نامشروع برای افرادی که وادار به این کار می‌شوند قابل اجرا نیست و مجازات فقط برای اکراه کننده در نظر گرفته می شود.

بهترین وکیل رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع می‌تواند به افرادی که درگیر این مشکلات هستند کمک کند تا با قوانین آیین دادرسی کیفری آشنا شوند و در صورت مشاهده چنین جرم‌هایی مدارک لازم برای اثبات رابطه را آماده کنند.

بهترین وکیل رابطه نامشروع وکیل فتح الهی، در زمینه ارائه اطلاعات قانونی به مراجعان خود کمک می کند تا بتوانند کارهای منافی عفت را در دادگاه به اثبات برسانند. دعاوی کیفری مربوط به روابط نامشروع به تجربه یک وکیل با تجربه نیاز دارد تا بتواند موضوع را از نظر قانونی تفسیر کند و به شاکیان کمک کند تا بر اساس شواهد و مدارک موجود، جرم رابطه نامشروع را اثبات کنند. درصورتی‌که از شخصی به اشتباه شکایت شده باشد، بهترین وکیل رابطه نامشروع می تواند احکام مربوط به برائت را برای شاکیان پرونده از دادگاه بگیرد.

قیمت وکیل رابطه نامشروع

معمولا برای وکالت در پرونده های رابطه نامشروع قیمت وکیل رابطه نامشروع بسیار مهم است . چراکه هزینه حق الوکاله در پرونده کیفری رابطه نامشروع که به  قیمت وکیل رابطه نامشروع مشهور است موجب می شود شما از وکیل دادگستری استفاده بکنید که امکان موفقیت بالایی در پرونده های کیفری داشته باشید برای این منظور موفقیت در این پرونده به  قیمت وکیل رابطه نامشروع نیز بستگی دارد . در آخر اینکه حق الوکاله وکیل رابطه نامشروع را دست کم نگیرید . 

سوال جواب رابطه نامشروع

یکی از مسایل مهم در جلسه بازجویی سوال و جواب در خصوص مسایل رابطه نامشروع است در این  مورد یا بازپرس ویا دادیار اقدام می کند ویا هر ۲ نمایندگی می دهند به مقام و ضابط قضایی برای سوال جواب رابطه نامشروع از شاکی ویا متشاکی سوال جواب رابطه نامشروع یک امر تخصصی پلیسی و پزشکی قاونی است . مثل مواد مایع منی و یا جمع اوری ترشحات در سوال جواب رابطه نامشروع تاثیر بسزایی دارند . البته نباید نقش اقرار در محاکم کیفری و نزد پلیس را از نظر دور داشت . 

لایحه تجدیدنظر خواهی رابطه نامشروع

برای امر بازنگری در جکم صادره علیه شما در دادگاه بدوی رابطه نامشروع لازم است یک لایحه خوب بنویسید برای لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع ۳ عامل اساسی مهم است . اول اینکه در پرونده اقرار هست ویا خیر دوم آنکه برای لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع شما شاکی هستید ویا متهم و سوم آنکه بدنبال تخفیف هستید از مجازات رابطه نامشروع ویا بدنیال بخشیده شدن کامل لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع باید در وقت مقرر به دادگاه تجدیدنظر از رابطه نامشروع تقدیم شود . پس دقت کنید نوشتن لایحه بسیار مهم است . و دادگاه تجدیدنظر بسته به شعیه ایی که در ان می افتد می تواند تاثیر گذار باشد و البته نباید از لایحه وکیل رابطه نامشروع برای دادگاه تجدیدنظر غافل شد . لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع یک امر تخصصی کیفری است ونه موضوع پرونده حقوقی ویا دادگاه خانواده 

قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع

سوال حقوقی در مورد قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع موضوعی است که اکثر متهمان رابطه نامشروع به آن می پردازند از ترس شلاق حدی ویا شلاق تعزیری است دقت کنید اول باید دید در خصوص قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع که حکم رابطه نامشروع اول به دستور دادگاه چه بوده است اگر اعدام است ویا آدم ربایی ویا محکومیت به شلاق است بدلیل رابطه نامشروع ساده که قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع موضوعیت دارد ویا خیر ! والا پیرامون قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع صحبت کردن زمانی که موضوع مجازات رابطه نامشروع چیز دیگری است بیهوده است . قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع براساس قانون چدید مجازات اسلامی مصوب سال ۹۲ می باشد . و همچنین براساس شاخص بانک مرکزی که قانون اجرای احکام کیفری آن را در بر می گیرد . 

عدم اثبات رابطه نامشروع

عدم اثبات رابطه نامشروع به ۳ عامل بستگی دارد . اول اینکه آیا متهم رابطه نامشروع اقرارکرده است ویا خیر ؟ دوم آنکه عدم اثبات رابطه نامشروع موضوع رسیدگی در دادگاه کیفری است ونه در دادسرا و سوم آنکه دلایل رابطه نامشروع برای عدم اثبات رابطه نامشروع چه هستند . آیا دلایل اصرار بیهوده بر بیگناهی هستند ویا دلایل محکمه پسند کیفری که مورد قبول قاضی دادسرا ویا دادگاه کیفری قرار می گیرد . دلایل خوب قضایی باید براساس قانون آیین دادرسی کیفری باشند . پس دقت کنید دلایل کیفری خود را باید خوب حفظ کنید ونه اینکه آنها را در دسترس شاکی ویا متهم مقابل قراردهید که بتوانند کار پرونده کیفری شما را خراب کنند . 

مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع

یکی از مسایل مهم در خصوص فعل و جرم رابطه نامشروع مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع است چراکه در جرم رابطه نامشروع یا شما متهم هستید ویا شاکی و در هر دومورد زمان بسیار مهم است و برای دفاع بهتر در جایگاه متهم ویا شاکی مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود برای این منظور هر ۲ حالت متهم رابطه نامشروع ویا شاکی رابطه نامشروع را باهم بررسی می کنیم تا به پاسخ مناسب برسیم مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع برای شاکی موجب می شود با عدم طرح شکایت غلط در موقع مناسب علیه متجاوز ویا فردی که موجب رابطه نامشروع شده ارش ویا دیه بکارت ویا مهرالمثل در زمان مناسب دریافت شود ویا این که اگر شاکی فرد متاهل است شوهر و زوج بتواند با تامین دلیل مناسب هم مسیر طلاق خود را باز کند و هم از زن مرتکب رابطه نامشروع و مرد غریبه بموقع شکایت لازم را انجام بدهد . پس برای شاکی مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بسیار مهم و تاثیر گذار است گرفتن بموقع پرینت تلفن ثابت ویاهمراه و درخواست آن از قاضی شنود برای رابطه نامشروع یکی از مصادیق مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع است . نکته دیگر این که شاکی وشاکیه با مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بموقع می تواند مقام انتظامی و ضابط قضایی پی گیر جرم رابطه نامشروع را در مسیر صحیح هدایت بکند و از طرح شکایت افتراء در آینده علیه خود جلوگیری کند . چه بسا افرادی بوده اند که بدون مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع کار پرونده کیفری رابطه نامشروع را جلو برده اند و در مسیر شکایت از شوهر ویازن بدکاره نه تنها موفق نشده اند بلکه مورد اتهام افتراء هم قرار گرفته اند . اما بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران و مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع برای متهم چه سودی خواهد داشت بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری که سالها مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع داده ام به این نتیجه رسیدم وضعیت متهم رابطه نامشروع بمراتب بغرنج تر است چه زن باشد و چه مرد برای این که متهم در مرحله دادسرا با محدودیت شدیدی مواجه می باشد بخصوص متهم رابطه نامشروع پس مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بسیار بسیار مهم است . چراکه متهم رابطه نامشروع هم باید پاسخگوی قاضی باشد هم شوهر ویازن وهم شخص ثالث پس مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع اورا از حقوق قانونی خود مطلع می کند . 

 

وکیل رابطه نامشروع در اصفهان

اصولا در شهرهای بزرگ مشکلات اخلاقی مثل رابطه نامشروع بیشتر است و یکی از این شهر ها شهر اصفهان است که رابطه نامشروع در آن کم نیست . 

 

گزارش رابطه نامشروع به پلیس

یکی  از موضوعات مربوط به پرونده های رابطه نامشروع گزارش رابطه نامشروع به پلیس است که البته باید بموقع انجام شود در این خصوص معتقد هستم گزارش زود هنگام در این جرم یک اشتباه بزرگ است . ضمننا گزارش رابطه نامشروع به پلیس باید مستند باشد . فلذا اگر موضوع گزارش رابطه نامشروع به پلیس مستند نیست از انجام این کار پرهیز کنید چون همسر شما قطعا از شما به اتهام افتراء شکایت خواهد کرد . نکته بعدی در مورد گزارش رابطه نامشروع به پلیس اینست که باید گزارش رابطه نامشروع به پلیس همزمان با موضوع شکایت کیفری شما باشد تا نتیجه لازم اخذ گردد . 

 

در ادامه بخوانید :دادگاه خانواده طلاق چیست ؟ ودادگاه طلاق چند جلسه است !

کلام پایانی

رابطه نامشروع به تمامی روابطی گفته می شود که بین زن و مرد نامحرم اتفاق می افتد و کمتر از زنا است. دست دادن، بوسیدن، در آغوش گرفتن و لمس کردن افراد نامحرم، تماس تلفنی برخلاف قوانین اسلامی، جزو روابط نامشروع محسوب می شود.

حتما بخوانید:

روابط شخصی زن وشوهر

حکم خیانت زن و مرد چیست؟

رابطه نامشروع دیگری با همسر چگونه باید پیگیری شود؟

نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع

رابطه نامشروع چگونه ثابت می شود؟

رابطه نامشروع از طریق پیامک