طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد

طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد

طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد .  یکی از سوالاتی است که اکثر مراجعین بنده از اینجانب سوال 

می نمایند .طلاق الزامات خاصی دارد که اصول ان ذیلا بطور کامل بیان می شود . برای پاسخ به این سوال باید گفت که برای دانستن این موضوع که طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد ۱۰ نکته را باید بدانیم تا موفقیت در دادگاه طلاق کامل شود . برای این موضوع در این مقاله هر ۱۰ نکته را برای شما بیان می کنم .

۱- برای دانستن اینکه طلاق از طرف زن در صورت اعتیاد شوهر چقدر طول می کشد اول باید نوع اعتیاد مشخص شود . سپش به این سوال می توان پاسخ داد . که طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد برای این موضوع در ادامه مقاله به موضوع جدید حقوقی خواهم پرداخت تا پاسخ به این سوال راحتتر شود که طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد 

طلاق از همسر معتاد به شیشه 

نکته بعدی همان طور که عرض شد در پاسخ به اینکه  طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد  نوع و کیفیت مواد مخدر است .چراکه داستان شیشه با تریاک فرق می کند و مصرف ویا فروش آن در حکم طلاق فرق می کند همچنین طلاق از همسر معتاد به شیشه با طلاق از همسر معتاد به تریاک آسان تر است . البته در مورد اعتیاد و طلاق باید گفت که طلاق از همسر معتاد به شیشه دارای اصول مشترک با دیگر مواد مخدر است و قانون حمایت خانواده نگاه یکسانی به آنها دارد . پس اگر میخواهید در مورد شیشه و مصرف آن در دادگاه خانواده دادخواست طلاق بدهید یقین کنید که باید دادخواست مستدل بدهید و فروش و با مصرف آن را با دادنامه قطعی ثابت کنید تا رای طلاق به نفع شما صادر شود . برای این منظور اصول دادخواست طلاق را در ذیل برای شما بازگو کرده ام . 

اصول طلاق که  از طرف همسر بجهت اعتیاد شوهر  به مواد مخدر بشرح ذیل می باشد .

۱ .دادخواست باید از سوی زوجه یا خانم به دادگاه خانواده داده شود قبل از باز شدن پرونده در دادگاه 

۲.باید دادخواست طلاق در دفتر خدمات الکتررونیک ثبت شود که ما نشانی همه دفاتر نزدیک منزل شما را 

در ذیل سایت درج کرده ایم وبا وارد شدن در لینک ان می توانید نزدیکترین ادرس دفتر را پیدا کنید .

۳ .دقت داشته باشید طلاق از شوهر معتاد باید براساس اصول وادله و مستندات باشد .

۴.خرجی ندادن شوهر امر مجزا از اعتیاد شوهر است فلذا هر کدام باید جداگانه در دادگاه ثابت شوند .

۵.قانون جدید حمایت خانواده تسهیلاتی را از طریق مددکاری اجنماعی برای زنان قرار داده است .

۶.دادگاه طلاق که به اعتیاد شوهر و ترک نفقه وندادن خرجی رسیدگی می کند اصولا در ۳ جلسه رسیدگی 

خود را انجام می دهد جلسه اول به استماع بیانات خانم و همسر که مشروحا در دادخواست طلاق امده 

می پردازد .ودر جلسه دوم دفاعیات شوهر را بررسی می کند واصول اسناد همسر کنار اظهارات او بررسی 

می کند .در جلسه اخر نیز به جمع بندی دلایل طرفین و نهایتا صدور رای می پردازد .

کیا از شوهر معتاد طلاق گرفتن 

نکته بعدی همان طور که عرض شد در پاسخ به اینکه  طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد اینست که کیا از شوهر معتاد طلاق گرفتن برای دانستن راه و مسیر دادن دادخواست طلاق بدلیل اعتیاد به مواد مخدر واین که کیا راحت طلاق گرفتن . چراکه دادن دادخواست طلاق مهمترین بخش موضوع طلاق است وبرای اینکه قطعی مشاور حقوقی بگوید . طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد باید به این موضوع اعتقاد داشت که راحتی در گرفتن رای طلاق اساسا وجود ندارد مگر با وکیل معروف طلاق ویا وکیل بانفوذ ویا وکیل تضمینی کاربلد برای اعتیاد شوهر تا کل مراحل طلاق را برای شما با مشاوره حقوقی و وکالت دادگاه خانواده به درستی طی بکند . اما شرایط گرفتن مهریه از شوهر معتاد بعضا سخت تر هم می شود چون شما باید یا طلاق خلع ویا مبارات بگیرید و باوجود اعتیاد شوهر گرفتن طلاق رجعی بسیار مشکل است . که نیاز به دانستن شرایط گرفتن مهریه از شوهر معتاد باشد مگر در صورت تمول شوهر و داشتن اموال مکفی دارای سند قطعی ثبتی که وکیل آنها را برای شما بعنوان وکیل مهریه استعلام می کند . پس طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد در مورد شرایط گرفتن مهریه از شوهر معتاد سخنی به میان نمی آورد . 

نامه کمپ برای طلاق 

در خصوص طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد واین که نامه کمپ برای طلاق در صدور رای دادگاه خانواده چقدر تاثیر دارد صحبتها زیاد است اما بواقع نامه کمپ برای دادگاه ارزش چندانی ندارد . چراکه استعلام از کمپ حتی اگر درخواست اولا دلیل طلاق نیست ثانیا دلیل و سند رسمی هم محسوب نمی شود . چراکه در قانون مدنی ایران دلایل رسمی فهرست شده ونامه کمپ بهیچ عنوان جزو این دلایل نیست منتها اگر وکیل معروف طلاق داشته باشید شاید بتوان این نامه را نوعی اماره و نظر کارشناسی محسوب کرد و برای طلاق و صدور رای طلاق استفاده کرد . پس گرفتن نامه دادگاه برای کمپ یک اشتباه بزرگ است که نباید زیاد رو ی آن حساب بازکرد . پس اگر این سوال رو پرسیدید که  طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد ودر این خصوص نامه کمپ ترک اعتیاد فقط و فقط دلیل شما بود اشتباه بزرگی در گرفتن رای طلاق کرده اید . پس همان طور که گفتم استعلام کمپ ترک اعتیاد فقط و فقط یک استعلام ساده است و ارزش دلیل و سند رسمی قانون مدنی را ندارد . 

شرایط گرفتن مهریه از شوهر معتاد 

گرفتن مهریه از یک معتاد از گرفتن طلاق از او سخت تر است مگر در صورت و جود ۳ شرط تمول فرد مهتاد بودن اسناد رسمی ثبتی بنام معتاد و عدم انتقال اموال قبل از دادن دادخواست توسط فرد معتاد و جلوگیری از انتقال اموال به قصد فرار از دین .   طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد باید سوال و هدف اصلی شما باشد و نه مهریه مگر در صورت وجود ۳ شرط اصلی بالا که بیان نمودم . پس اگر   طلاق از شوهر معتاد چقدر طول میکشد اولویت بندی شما باشد باید وکیل مهریه از اولویت های مالی بگذرد و بعنوان وکیل طلاق اقدامات معمول خود را انجام دهد . چراکه از اول هدف را مشخص کنید زوجه طلاق میخواهد ویا مهریه ! سپس اقدامات بعدی را انجام دهید . 

 

 

در ادامه بخوانید : بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران