بهترین وکیل خانواده در تهران نی نی سایت 

بهترین وکیل خانواده در تهران نی نی سایت 

چند وکیل طلاق عالی در تهران چگونه از حق خود دفاع کنم !؟لطفا اگر وکیل عالی برای طلاق در تهران میشناسید معرفی کنید من مادرم میخواد طلاق بگیره و دنبال یک وکیل عالی میگردیم ! واما پاسخ بهترین وکیل خانواده در تهران به این سوال این است !
بدون شک این سئوالی است که در ذهن تمامی انسانها از بدو خلقت تا کنون در اشکال مختلف، نقش بسته است. از زمانی که انسان تصمیم گرفت به صورت جمعی زندگی کند، ضرورت وضع قوانین را بین خود احساس نمود و فهمید که باید برای بهتر زندگی کردن و ایجاد فضای امنیت و آرامش برای خود و دیگران به قانون احترام بگذارد. در این جامعه بشری زمانی که حق مورد تزلزل واقع می گردد دعوی بین دو یا چند نفر آغاز می شود و این افراد به جهت احترام به قانون ملزم به مراجعه به مراجع قضایی بوده و به ناچار باید از حق خود دفاع نمایند، غافل از اینکه وجود حق یک چیز است و اثبات آن چیز دیگری …
یکی از آشناها زود طلاق گرفت مهریه اش گرفت می‌گفت وکیلش اکبر فتح اللهی بوده دیگه نمی‌دونم فقط شنیدم کارش ندیدم تو طلاق وکیل معروف طلاق بودن به شرایط است که البته استاد فتح اللهی همگی را دارند . 

روش های مطالبه مهریه از نظر بهترین وکیل خانواده در تهران 

مهریه از دو طریق قابل مطالبه است. راهکار اول آن مراجعه به دادگاه خانواده و تقدیم دادخواست وصول مهریه است. در این حالت زوجه درخواستی مبنی بر مطالبه مهریه به دادگاه ارائه داده و باید از شوهر مالی به دادگاه معرفی کند تا دادگاه با توقیف و فروش آن مهر زن را پرداخت کند. البته این مال نباید از مستثنیات دین باشد. اگر هم شوهر فاقد مال اما کارمند دولت باشد، زوجه می تواند تقاضا کند که یک سوم حقوق مرد تا پرداخت تمام مهر توقیف و به او پرداخت شود. هر چند بیشتر مردم در حال حاضر از این طریق سعی می کنند مهریه خود را مطالبه کنند و فکر می کنند که تنها راه برای دریافت مهریه شان مراجعه به دادگاه است اما باید به آنها گوشزد کنیم به این دلیل که سند ازدواج یک سند رسمی است آنها خیلی راحت و بدون مراجعه به دادگاه می توانند برای دریافت مهریه خود اقدام کنند و آن هم از طریق اجرای مفاد سند رسمی ازدواج است.

مرجع صالح درخواست صدور اجرائیه برابر بند “ج” ماده ۲ آیین نامه اجرای مفاد اساسنامه لازم الاجرا و طرز رسیدگی به شکایت از عملیات اجرایی مرجع صالح برای تقدیم درخواست صدور اجرائیه، دفتر ازدواجی است که عقد نکاح را ثبت کرده است.

ترتیب درخواست صدور اجرائیه بهترین وکیل خانواده در تهران 

الف- درخواست ذی نفع

صدور اجرائیه با تقاضای ذی نفع است. این درخواست الزاما باید “کتبی” باشد. بنابراین درخواست شفاهی پذیرفته نمی شود. به علاوه، این درخواست از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک تهیه و در اختیار دفاتر ازدواج قرار می گیرد، به عمل می آید. منظور از ذی نفع، زوجه یا وکیل وی و قیم او حسب مورد است. ارائه وکالت نامه و قیم نامه در فرض اخیر لازم است.

ب- مندرجات تقاضانامه

مطابق ماده ۳ آیین نامه مذکور تقاضای صدور اجرائیه (مهریه) طبق فرم مخصوص تنظیم می شود و باید شامل نکات زیر باشد:

نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، محل صدور، نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، محل اقامت درخواست کننده اجرائیه یا نماینده قانونی او.
نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، محل صدور، نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، محل اقامت متعهد.
موضوعی که اجرای آن تقاضا شده است.
شماره و تاریخ مستند درخواست صدور اجرائیه.
شرایط صدور اجرائیه
پس از درخواست صدور اجرائیه از سوی زوجه در صورت احراز شرایط زیر توسط سردفتر، امکان صدور اجرائیه فراهم است.

الف- مطالبه مهریه به موجب سند رسمی باشد.

سند ازدواجی که مطابق مقررات مورد نظر تنظیم شده باشد “رسمی” شناخته می شود. بنابراین ورقه ای که در شب بله بران به عنوان صداق تنظیم می شود و به امضای طرفین می رسد، قابلیت درخواست صدور اجرائیه را ندارد ولو اینکه ورقه مذکور به امضا و مهر سردفتر نیز رسیده باشد. همچنین در نکاح موقت ورقه ای را که سردفتر تحت عنوان نکاح منقطع (صیغه نامه) تنظیم می کند، سند رسمی شناخته نمی شود. در فرض اخیر زوجه می تواند جهت مطالبه مهریه فقط به دادگاه خانواده مراجعه کند.

ب- منجز بودن مهریه و تعهدات

وصول مهریه

به دلالت تبصره ۲ ماده ۵ همان آیین نامه، صدور ورقه اجرائیه نسبت به تعهداتی که در سند منجزا قید شده باشد، امکان پذیر است. منظور از منجز بودن این است که مهریه معلق نباشد.

این مطلب را از دست ندهید: ضامن و ملائت ضامن : بررسی شرط ملائت ضامن در صحت عقد ضمان
ج- مهریه و اجرای تعهد موجل نباشد.

در خصوص وصول مهریه چند فرض پیش بینی می شود: حال، موجل، عندالمطالبه و عندالاستطاعه. مهریه در صورتی موجل است که برای پرداخت آن مدتی مقرر شود. به طور مثال چنانچه زمان وقوع عقد نکاح سال ۱۳۹۲ باشد و زمان پرداخت مهر سال ۱۳۹۵ تعیین شده باشد یا اینکه به صورت اقساط سالانه تعیین و مقرر شده باشد که در این صورت، قبل از فرارسیدن مدت، زوجه حق مطالبه نخواهد داشت. در صورتی که مدتی برای پرداخت معین نشده باشد مهریه “حال” محسوب می شود و قید عندالمطالبه آن را از حال بودن خارج نمی کند.

تکالیف سردفتر
وفق ماده ۵ آیین نامه یاد شده سردفتر با احراز هویت درخواست کننده و احراز صلاحیت خود موظف به انجام موارد زیر است:

صدور اجرائیه و ارسال آن به اداره ثبت.
از جمله تکالیفی که در ماده مذکور پیش بینی شده، این است که سردفتر رونوشت سند را در برگ های ویژه ظرف ۲۴ ساعت با خط خوانا در سه نسخه تهیه کرده و موضوعی را که باید اجرا شود (مطالبه سکه، وجه نقد و … ) در محل مخصوص آن نوشته ظرف ۴۸ ساعت از تاریخ وصول تقاضا برگ های اجراییه را امضا کرده و به مهر ویژه (اجرا شود) رسانده و برای اجرا نزد مسئول اجرای ثبت می فرستد و رسید دریافت می کند.
مطلع کردن زوج یا ضامن از صدور اجرائیه
سردفتر ازدواج مکلف است پس از صدور اجرائیه مراتب را به آخرین نشانی زوج از طریق پست سفارشی به او اطلاع داده و برگ های اجرائیه را به ضمیمه قبض پست به او اطلاع دهد. به عقیده ما مطلع کردن زوج از صدور اجرائیه زنگ بیدارباش و هشدار است که ممکن است درصدد حل آن برآید.
ابلاغ اجرائیه و ترتیب اجرا
اجرا پس از وصول اجرائیه، باید آن را در دفاترلازم وارد و پروند برای آن تنظیم و نام مامور ابلاغ را در آن نوشته و جهت ابلاغ به مامور تسلیم کند. مامر اجرا وفق ضوابط جاری، اجرائیه را به زوج یا ضامن ابلاغ می کند. از تاریخ ابلاغ اجرائیه، زوج یا ضامن باید ظرف ده روز دین را بپردازد یا ترتیبی برای پرداخت دین خود بدهد یا مالی معرفی کند که اجرای سند را میسر کند.

بازداشت اموال زوج در ثبت به بیان بهترین وکیل خانواده در تهران 
وصول مهریه

ابلاغ اجرائیه تقاضای تامین طلب خود را از اموال زوج یا ضامن کند. در این صورت، اجرا معادل طلب زوجه را از اموال نامبردگان بازداشت می کند. در صورتی که زوج مهریه را پرداخت نکند، اموال بازداشتی از طریق مزایده به فروش رسیده و مطالبات زوجه پرداخت می شود.

معافیت از پرداخت نیم عشر دولتی
در صورتی که زوجه در هر مرحله از فرایند عملیات اجرایی از اجرا منصرف شود، به دلالت ماده ۹۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از پرداخت حق الاجرا معاف است.

مزایای مطالبه مهر از طریق اجرای ثبت
مطالبه مهریه از طرق مراجعه به دادگاه یا مراجعه به اجرای ثبت امکان پذیر است. به عقیده ما وصول مهریه از طریق اجرای ثبت نسبت به دادگاه خانواده بهتر است. در مقایسه شیوه های مذکور می توان به این مزایا که در طریق اجرای ثبت نهفته است اشاره کرد:

اصولا با مراجعه زوجه به محاکم دادگستری، به دلیل شکسته شدن حریم روابط عاطفی زوجین و فروریختن قبح مراجعه به محاکم که در بین جامعه ایرانی، رجوع زن به دادگاه را امری ناپسند تلقی می کند، امکان سازش تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند و گاهی سازش را غیر ممکن می کند. اصطلاحی که بین قضات محاکم خانواده مرسوم است، آن است که :”دعوی مطالبه مهریه، دروازه طلاق است.” از این رو، به نظر می رسد، جلوگیری از تشکیل پرونده وصول مهریه که اصولا به عنوان اولین پرونده در مسیر پرونده های متعددی که در خلال رسیدگی به اختلاف زوجین در محاکم خانواده تشکیل می شود در کاهش اختلاف و حل و فصل دعوی بسیار موثر است. از این جهت مراجعه به اجرای ثبت که به دلیل طبیعت اداری آن، کراهت کمتری از دید جامعه دارد، می تواند آثار زیان بار عدم ایجاد سازش را تا حد زیادی کاهش دهد.
مطالبه مهریه از طریق محاکم دادگستری که با تقدیم دادخواست و رعایت مقررات شکلی دیگر صورت می گیرد، مستلزم تعیین وقت و رسیدگی (شکلی- ماهوی) است که این امر فرایند دادرسی را طولانی می کند و از طرفی بر تراکم و حجم پرونده ها می افزاید. در صورتی که در وصول مهریه از طریق اجرای ثبت، به صرف تقاضای ذی نفع از دفتر ازدواج مربوط، عملیات اجرایی بدون تعیین وقت، آغاز می شود.
در اجرای ثبت، عملیات اجرایی به مجرد درخواست کتبی زوجه یا اشخاص ذی سمت شروع می شود ولی در محاکم دادگستری، عملیات اجرایی پس از فرایند دادرسی و صدور حکم قطعی با درخواست اجرای حکم توسط محکوم له یا نماینده او شروع می شود.
صدور اجرائیه در اجرای ثبت، مشمول مرور زمان نمی شود، چون نصی در این مورد پیش بینی نشده است. ولی نسبت به اجرائیه دادگاه به استناد ماده ۱۶۸ قانون اجرای احکام اجرای مرور زمان پنج ساله جاری است.
مراجعه به محاکم دادگستری علاوه بر پرداخت هزینه دادرسی، مستلزم پرداخت هزینه اجرایی است. در صورتی که در مراجعه به اجرای ثبت فقط حق الاجرا تعلق می گیرد.
از طریق مراجعه به اجرای ثبت با استناد به ماده ۱۷ قانون گذرنامه، امکان ممنوع الخروج کردن زوج وجود دارد، در صورتی که این امکان در مراجعه به محاکم دادگستری متصور نیست.

در طول سالهای فعالیت حقوقی و وکالت بسیار با افرادی مواجه گردیده ام که به جهت ایمان به وجود حق برای خود و یا با توهم تخصص و بدون تحقیق و یا مشورت با اهل فن در مراجع قضائی حاضر و متاسفانه به دلیل عدم آگاهی و تجربه از اثبات حق خود بازمانده و در دعوی شکست خورده و با دلی پر و ذهنی بدبین نسبت به عدالت خواهی مراجع قضائی و با در دست داشتن یک رای قطعی به افراد متخصص مراجعه می نمایند و حاضر هستند جهت پس گرفتن حق خود هزینه های بسیار نمایند ولی افسوس … که در این زمان بهترین وکیل خانواده در تهران هم نمی تواند کاری از پیش ببرد .
گاهی اصل حق و دلیل اثبات آن موجود است، در این حالت مطالبه کننده باید دقت کند حق خود را از جهت آئین دادرسی و قواعد شکلی چنان بخواهد که به مشکلی بر نخورد. مثلاً تعداد خواندگان و یا دلیل سمت طرح کننده دعوی و یا ذینفع بودن خواهان و یا منجز بودن خواسته و … . ایراد حق را از بین نمی برد و منتفی نمی کند اما در صورت موفقیت برای ایراد کننده ایجاد فرصت می نماید و ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به جهت از دست دادن زمان و یا پرداخت هزینه های بسیار از جمله هزینه دادرسی و… به مطالبه کننده وارد گردد. در خصوص ورود به ماهیت، دلایل جنگ افزارهای نبرد قضائی هستند ولی برای شناخت این جنگ افزارها و شلیک به موقع و اثابت به هدف نیاز به تحقیق، مطالعه و به دست آوردن تخصص می باشد. اصولا هر کاری را با داشتن ابزارهای کامل و مناسب می توان انجام داد و در دست نداشتن ابزارهای مناسب در اکثر مواقع کار را بسیار دشوار یا به شکست منجر می نماید. در دادگاه و در دفاع از دعوی مطروحه آگاهی، اطلاعات و تجربه ابزار فرد متخصص می باشند. در امور کیفری که کار به مراتب مشکل تر و حساس تر است و در صورت محکوم گردیدن عواقب بسیار سنگین تری از جمله مجازات در انتظار محکوم علیه می باشد.
بنابراین بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران توصیه می گردد قبل از اقامه دعوی یا شکایت و قبل از هرگونه اقدام قانونی، حتماً در خصوص موضوع و نحوه اقدام تحقیق و مطالعه نموده و یا از وجود افراد متخصص و باتجربه بهرمند گردید، زیرا در بسیاری از مواقع پس از اقدام اشتباه قضائی و یا دفاع نادرست، پرونده شما علیرغم صرف وقت، انرژی و هزینه بسیار، مشمول قاعده اعتبار امر قضاوت شده گردیده و راه برگشت برای شما بسته می شود و برای همیشه از احقاق حق خود باز می مانید …
بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران در این وبسایت تلاش گردیده اطلاعات مفید حقوقی و کاربردی در جهت ارتقاء دانش حقوقی کشور در اختیار کاربران عزیز قرار گیرد. بدیهی است ارتقاء دانش حقوقی افراد جامعه از وقوع بسیاری از اختلافات و معضلات حقوقی و حتی جرائم و متعاقبا تشکیل و تجمیع پرونده های متعدد در مراجع قضائی به شکل کنونی جلوگیری نموده و یا در صورت وقوع، منجر به اقدام شایسته در راستای عدم تضعیع حق و همچنین جلوگیری از اطاله دادرسی می گردد. امید است شما عزیزان نیز با ارائه نظرات و دیدگاه های خود مرا در این مسیر همراهی نمائید، باشد که این قدم های کوچک و لرزان به گام های استوار تبدیل گردد …

بهترین وکیل خانواده  در تهران {انواع مهریه کدامند }

بعنوان بهترین وکیل خانواده  در تهران اگر مهریه، عین معین باشد به مجرد تحقق نکاح، آن عین به مالکیت زن در می آید و او حق هرگونه انتفاع و تصرف مالکانه همچون فروش و اجاره آن را خواهد داشت. اگر مهریه عین کلی باشد مانند مقداری پول یا طلا به محض وقوع عقد شوهر موظف به ادای آن خواهد بود و زن می تواند آنرا مطالبه کند. مگر اینکه مدت زمان خاص یا اقساطی جهت تأئیدیه آن منظور شده باشد.
قانون مدنی در ماده ۱۰۸۲ تصریح می نماید که زن به مجرد عقد مالک مهر می گردد و این مالکیت زن نسبت به مهر را به صورت مطلق قرار داده است. یعنی زن می تواند هرگونه تصرفی در آن نماید. این مالکیت نسبت به نصف مهر به مجرد عقد منجز و نسبت به نصف دیگر تا قبل ازوقوع نزدیکی متزلزل است.
در تحریرالوسیله در این مورد اینچنین بیان شده است:
« و مالکیت تمام آن با وقوع نزدیکی مستقر می شود.»
بنابراین اگر شوهر قبل از نزدیکی زن خود را طلاق دهد و عین مهرمالکیت زن موجود باشد نصف مهر به شوهر برمی گردد. در غیر اینصورت ملزم به دادن بدل آن از مثل یا قیمت آن خواهد شد و اگر هنوز مهر پرداخت نشد، فقط نیمی از آن را استحقاق خواهد داشت.

بهترین وکیل خانواده درتهران {مهریه و زمان برقراری آن }

سبب مالکیت مهریه عقد است ولی تمام آن در مالکیت زن مستقر نمی گردد و نیمی از مهر ملک متزلزل زن می باشد که براثر عوامل ذیل استقرار می یابد:
۱- نزدیکی:
مهر به سبب زناشوئی استقرار می یابد و فقها اجماع دارند که وقوع نزدیکی از عوامل استقرار مهر می باشد.
در تحریر الوسیله مطلق و طی عامل استقرار مهر یبان شده است.
« ادخول الذی یستقر به تمام المهر هواالمطلق الوط، ولودبراً….»
۲- فوت زوج یا زوجه:
چنانچه یکی از زوج یا زوجه بمیرند و نزدیکی هم واقع نشده باشد تمامی مهرالمسمی به نفع زوجه مستقر می شود.
در تحریرالوسیله تصریح شده است که:
«اگر یکی از زوجین قبل از نزدیکی بمیرد اقوی آن است که همانند مورد طلاق، مهر ضعیف می گردد خصوصاً موردی که زن فوت کرده باشد.»
۳- ارتداد زوج:
بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران معتقدم اگر زوج قبل از وقوع نزدیکی مرتد شود و زوجه باید بلافاصله از او جدا شود در این صورت تمامی مهر به نفع زوجه مستقر می شود ولی اگر قبل از وقوع نزدیکی زوجه مرتد شود چیزی برای او نیست.
در قانون مدنی هرچند حکم دو مورد ا خیر به صراحت بیان نشده است ولی ماده ۱۰۸۲ بیان می دارد که زن به مجرد عقد مالک تمامی مهر می گرد و ماده ۱۰۹۲ بیان می دارد که تنها طلاق قبل از نزدیکی باعث تضعیف مهر می شود.

{ضمانت اجرای مهریه} به بیان بهترین وکیل خانواده در تهران 

چنانچه زن به مجرد عقد مالک مهریه می شود می تواند آن را از شوهر مطالبه کنند و در صورت امتناع زوج می تواند با مراجعه به دادگاه و طرق قانونی حق خود را دریافت نماید.
زن حق دارد تا قبل از دریافت مهریه از تمکین و زناشویی ممانعت نماید چنین حقی در اصطلاح حقوقی( حق حبس) نامیده می شود.
در ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی چنین آمده است:
« زن می تواند تا مهر به او تسلیم نشده از ایفاء وظایفی که در مقابل شوهر دارد امتناع کند مشروط براین که مهر او حلال باشد و این امتناع مسقط حق نفقه نخواهد بود.»
در ماده ۱۰۸۶ نیز تصریح شده است:
« اگر زن قبل از اخذ مهر به اختیار خود به ایفاء وظایفی که در مقابل شوهر دارد قیام نموده، دیگر نمی تواند از حکم ماده قبل استفاده کند معذلک حقی که برای مطالبه مهر دارد ساقط نخواهد شد.»
طبق قول مشهوراگر زنی از(حق حبس) برای گرفتن مهراستفاده نکند و از شوهر خود تمکین کند حق حبس او ساقط می گردد.
امام خمینی (ره) نیز نظر مشابهی داشته و می نویسد:
زن حق دارد شوهر را از تمکین و تسلیم خود باز دارد، تا اینکه مهر را نقدی دریافت نماید توانمندی یا تنگدستی تفاوتی در حکم ایجاد نمی کند در صورتی که همه مهر مدت دار باشد یا بعضی از آن مدت دار باشد ولی مقداری از آن را دریافت کرده باشد حق ندارد شوهرش را باز دارد.
در مقابل گروهی ماده ۱۰۸۶ را نپذیرفته و بیان می دارند که:
هرگاه زن قبل از گرفتن مهر خود تمکین نموده می توان سپس امتناع از آن نماید تا مهر خود را دریافت کند. آیت الله بروجردی نیز از طرفداران این نظریه بوده و معتقدند:
زن پس از اولین نزدیکی هم می تواند از حق حبس استفاده نماید. گرچه برخی از علماء استفاده از این حق را فقط تا قبل از اولین نزدیکی ذکر نموده اند ولی ملازمه ندارد زیرا همبسترشدن گذشتن از حق محسوب نمی گردد که بعد از آن بگوئیم( حق) ساقط می شود.
به نظر نگارنده نیز قول دوم منطقی تر به نظر می رسند زیرا« حق حبس» برای حمایت از حق زن پیش بینی شده است و اگر به این سادگی ساقط شود در حق زن ظلم محسوب می شود.
لازم به ذکر است در صورت فوت همسر(مرد) زوجه می تواند علیه ورثه زوج(در صورت فوت زوجه وراث او) به استناد بند ۶ ماده ۴ قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ در دادگاه خانواده دعوی مطالبه مهریه مطرح نمایند.

بهترین وکیل خانواده منطقه ۱۱ تهران 
بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران معتقدم مهریه هم در ازدواج دائم است و هم در ازدواج موقت. با این تفاوت که در ازدواج موقت عدم ذکر مهر موجب بطلان عقد است و در ازدواج دائم عقد باطل نیست و مهرالمثل تعیین می شود. قانون مدنی به موجب ماده ۱۰۷۵ خود نکاح منتقطع یا موقت را به رسمیت می شناسد. در نکاح موقت طلاق مفهومی ندارد با توجه به تعیین مدت در عقد نکاح زوج حق دارد در اثنای مدت از بقیه زمان تعیین شده صرفنظر نماید که اصطلاحاً آن را « بذل مدت» نامیده می شود. وقتی در مورد بهترین وکیل منطقه ۱۱ تهران صحبت می کنیم منظور ما منطقه منیریه است در اصل این جمله به این معناست که بهترین وکیل منطقه ۱۱ تهران چه کسی است در اصل بهترین وکیل منطقه ۱۱ تهران وکیل اکبر فتح اللهی است . که منطقه منیریه است . وکیل اکبر فتح اللهی بعنوان بهترین وکیل منطقه ۱۱ تهران وکیل معروف طلاق و خانواده مطرح هستند که در دعاوی خانواده تخصص بالایی دارند . 

وکیل خانم در منطقه ۱۱

وکیل خانم در منطقه ۱۱ ویا وکیل خانواده در منطقه ۱۱ به این معناست که شما بدنبال وکیل معروف خانواده در تهران آنهم در منتطقه منیریه می گردید پس دقت کنید وکیل خوب در منطقه ۱۱ ویا وکیل خانم در منطقه ۱۱ باید حتما وکیل پایه یک دادگستری باشد . مشاوره وکیل خانواده یک امر تخصصی است که فقط وکیل طلاق خوب از پس آن بر می آید وهر وکیل دادگستری تخصص در امر دعاوی خانوادگی ندارد پرونده های طلاق و مهریه پرونده های تخصصی هستند که حتما مشاوره حقوقی تخصصی وکیل خانم در منطقه ۱۱ از عهده آن بر می آید . 

قیمت وکیل خانواده

قیمت وکیل خانواده بستگی به این امر دارد که وکیل خانواده از چه مرحله ایی واردپرونده دادگستری شما بشود وکیل خوب دادگستری از ابتدای  پرونده دادگاه خانواده وارد پرونده خانواده شده و در امر طلاق و مهریه به جای نوشتن لایحه وکالت خانواده را بر عهده می گیرد البته قیمت وکیل خانواده بسته به پایه یک بودن وکیل وتجربه وکیل پایه یک دادگستری دارد وکیل خانواده خوب حق الوکاله بالایی دارد و قیمت وکیل خانواده خوب قطعا کم نیست ! 

 

 

این مقاله را حتما بخوانید : قانون جدید مهریه ۱۱۰ سکه در دادگاه خانواده به چه صورت است ؟