خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

وکیل ایرانبان خارج از کشور 

در مورد وکاالت از افرادی که خارج از کشور هستند یعنی وکیل ایرانیان خارج از کشور باید گفت که ایرانیان خارج از کشور باید در وهله اول قبل از مراجعه به وکیل ایرانیان خارج از کشورباید در ابتدا با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی انجام دهند تا مشکلی برای وکالت کردن آنها پیش نیاید دقت کنید فردی که در آلمان است و نیاز به وکیل ایرانیان خارج از کشور دارد بهتر آنست که برای حل مشکل خود قبل از مراجعه به وکیل ابتدا مشاوره حقوقی انجام دهد . بعد به فکر گرفتن وکیل دادگستری برای پرونده خود باشد . مثلا خانمی  از آمریکا  نیاز به وکیل ایرانیان خارج از کشور داشتند با بنده وکیل اکبر فتح اللهی تماس گرفتند که برای موضوعی به ایران بیایند ویا خیر اما در حین مشاوره حقوقی تلفنی به ایشان فهماندم آمدن به ایران برای ایشان باعث حکم جلب به اتهام کلاهبرداری است . پس قبل از هرکاری شما نیاز به مشاوره حقوقی دارید . بهمین منظور برای مشاوره تلفنی بصورت شبانه روزی می توانید با وکیل اکبر فتح اللهی بعنوان وکیل ایرانیان خارج از کشور تماس بگیرید البته هزینه مشاوره حقوقی با ایشان حدود ۲ میلیون تومان فعلا می باشد . ضمننا هرنوع مدرکی اعم از دادخواست و اسناد و مدارک را می توانید از طریق واتس اپ ارسال نمود تا وکیل ایرانیان خارج از کشور جناب دکتر اکبر فتح اللهی پاسخگوی شما باشند . وکیل ایرانیان خارج از کشور در سه مرحله کار شما را انجام می دهند . مرحله اول مشاوره حقوقی تلفنی مرحله دوم عقد قرارداد وکالت و مرحله سوم قبول وکالت شما در محاکم و دادگاههای ایران 

 

وکیل تجدیدنظر طلاق برای  ایرانیان خارج از کشور 

یکی از سوالات حقوقی و پرسش های حقوقی مردم در موردوکیل تجدیدنظر طلاق است که متاسفانه در دادگاه بدوی نتوانسته اند نتیجه مناسب بگیرند و حالا بدنبال وکیل خوب برای مورد وکیل تجدیدنظر طلاق هستند تا بتواند از حقوق آنها در محاکم تجدیدنظر طلاق دفاع لازم را بعنوان وکیل پایه یک دادگستری بنماید تا آنها بتوانند در دادگاه تجدیدنظر طلاق موفقیت لازم را کسب نمایند البته باید گفت تجدیدنظر طلاق نیازمند وکیل تجدیدنظر طلاق خوب و ماهر است که به اصول دادگاه دادرسی آشنا باشد و بتواند با دقت لازم مطالب را منتقل نماید و از حقوق زوج و یا زوجه دفاع لازم را بنماید وکیل تجدیدنظر طلاق حداقل باید ۲۰ سال سابقه وکالت دادگستری داشته باشد . و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده باشد . 

خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشورتوسط وکیل مطرح ایرانی 

خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور اعم از وکالت و مشاوره حقوقی نیازمند تجربه کافی در این حوزه بعنوان وکیل خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور توسط وکیل دادگستری خوب و مطرح است این خدمات شامل مشاوره حقوقی امور مربوط به ازدواج و طلاق و انجام امور حقوقی مربوط به املاک و ادارات ومراجع اداری است اما ۹۰ درصد مراجعات خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور توسط وکیل ایرانی مربوط به امر مشاوره حقوقی است در زمینه دادگاه خانواده و مهریه و طلاق و امور مربوط به دادگستری تهران فلذا وکیل اکبر فتح اللهی بعنوان وکیل ایرانیان خارج از کشور سالها دارای تجربه کافی در امر مشاوره حقوقی می باشد وارایه خدمات به ایرانیان خارج از کشور را بر عهده دارد ومرکز مشاوره خدمات ایرانیان خارج از کشور را راه اندازی کرده است گاهی اوقات هم شکایت از ایرانیان مقیم خارج دستور کار وکیل دادگستری می باشد که البته روش خاص خود را دارد و قوانین ایرانیان خارج از کشور بر اساس ۲ فاکتور نظم عمومی و حقوق بین الملل خصوصی مورد رسیدگی قرار می گیرد ! 

 

تنظیم طلاق خارج از کشور : سامانه ثبت طلاق 

یکی از مشکلات ایرانیان خارج از کشور همان تنفیذ طلاق خارج از کشور می باشد یعنی طلاقی که در خارج از کشور ثبت شده و حالا ایرانیان مقیم مثلا فرانسه ویا آمریکا ویا ایرانیان مقیم هلند در صدد ثبت آن در ایران هم هستند چراکه ثبت طلاق خارج از کشور معمولا بسیار راحتر از ایران است و معمولا تشریفات دادرسی و رسیدگی در ایران را ندارند و معمولا طلاق خارج از کشور به ۲ صورت اتفاق می افتد یا طلاق بر اساس قانون مثلا فرانسه ویا کشور خارجی صورت می گیرد ویا طلاق شرعی ایرانی توسط یک روحانی ثبت می شود که البته در مورد اول طلاق مورد قبول دادگاههای ایران نیست و معمولا دادخواست تنفیذ آن را نمی پذیرند اما در مورد دادخواست طلاق دوم در صورتی که تشریفات یک طلاق شرعی و اسلامی صورت پذیرفته باشد شاید دادگاه خانواده ایران این طلاق را پس از بررسی بپذیرد . نکته دیگر این که هیچ کشور خارجی نمی تواند مقیم خود را مجبور به طلاق ایرانی و شرعی همسرش بکند مگر طلاق طبق قوانین داخلی خودش باشد چراکه موضوع طلاق یک موضوع مربوط به نظم عمومی است . 

وکیل خوب ایرانیان مقیم آمریکا | وکیل خوب ایرانیان مقیم آلمان 

بسیاری از ابرانیان خارج از کشور نه فرصت آمدن به ایران را دارند ونه توانایی انجام امور حقوقی در ایران که البته وکالت در ایران یک امر تخصصی است معرفی وکیل خوب در ایران چند مرحله دارد اولین مرحله این است که وکیل خوب را برای چه امری بخواهیم و در چه امری قرار باشد از آن استفاده بکنیم شماره وکیل خوب در تهران می تواند بسیار کارساز باشد . و بسیاری از مشکلات و سوالات حقوقی را حل کند لذا استفاده از وکیل خوب بسیار موثر است بسیاری برای معرفی وکیل خوب در ابتدا بدنبال پیج وکیل خوب در ایران هستند اول باید مشخص کنید دقیقا به دنبال چه چیزی هستید . 

در ادامه بخوانید :تجدیدنظرخواهی بکنم دلایل تجدید نظر خواهی رای دادگاه تجدید نظر عوض میشه؟

وکیل خوب در ایران برای امور املاک و زمین 

در یک دهه اخیر بسیاری بدنبال وکیل خوب برای املاک در تهران و ایران بوده اند وراث بسیاری در ایران به ایران بازگشته و بدنبال املاک خود در تهران آمده اند برای گرفتن این املاک نیاز به وکیل خوب در امور املاک می باشد . وکیل متخصص املاک یک وکیل خوب یک وکیل تضمینی ملک است . ولی واقعا وکیل املاک چه کمکی به شما می کند وکیل متخصص و حرفه ایی در تهران ووکیل ملکی خوب در تهران می تواند در ثبت اسناد در استعلام زمین و طرح دعوای حقوقی الزام به تنظیم سند و تصرف عدوانی و تخلیه ملک شما را کمک کند شما در ابتدا می توانید برای مشاوره حقوقی از یک وکیل خوب و موفق مشاوره حقوقی و تخصصی املاک و زمین گرفته وبا وکیل ملکی آنلاین مشاوره حقوقی داشته باشید . 

وکیل خوب در ایران برای پرونده های طلاق و مهریه و حضانت

 یکی از دغدغه های ایرانیان خارج کشور انجام امور حقوقی داخل ایران است تحریم ها باعث شده تا عده  کثیری از ایرانبان خارج از کشور نتوانند امور اداری و حقوقی خود را داخل ایران انجام دهند . فلذا وکیل اکبر فتح اللهی با داشتن رزومه روشن در این امر به شما مساعدت می کند و مشاوره حقوقی خود را البته پس از پرداختن هزینه مشاوره حقوقی در خدمت شما قرار خواهد داد یک وکیل خوب این را می داند که مثلا حضانت فرزند یک خانم ایرانی ساکن آمریکا چقدر می تواند کمک بکند . 

وکیل خوب در تهران | معرفی وکیل خوب | وکیل خوب مشهد 

یکی از مشکلات مراجعیین پیرامون سوالات حقوقی که دارند این است که وکیل خوب در تهران چه کسی است و چطور می توانند ان را پیدا بکنند آیا می شود به هر فردی اطمینان پیدا کرد بعنوان وکیل خوب ویا خیر وکیل خوب در تهران کسی است که حداقل ۲۰ سال سابقه وکالت در پرونده های کیفری دادسرا و حقوقی ملکی و پرونده های دادگاه خانواده دارد . وکیل خوب در تهران فردی است که اکثر دادگاه های تهران را می شناسد و برای انجام امور حقوقی و کیفری خود بدون مشورت با وکیل خوب در تهران عملی را انجام نمی دهد . فلذا معرفی وکیل خوب بسیار مهم است و می تواند فرد را از مشکل حقوقی برهاند . 

وکیل خوب  برای مهریه و طلاق | شماره وکیل خوب د رتهران 

یکی از سوالات حقوقی بسیار مهم اینست که وکیل خوب در ایران برای اقراد مقیم در هلند ویا ایرانیان مقیم امریکا ویا ایرانیان مقیم بریتانیا ویا ایرانیان مقیم آلمان ویا یا مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم استرالیا چگونه است و به چه صورت قابل انجام است مثلا یک ایرانی مقیم آمریکا ویا ایرانی مقیم هلند ویا دانمارک اگر قصد طلاق داشته باشد بهترین راه حل برای تعیین تکلیف ایرانی مقیم خارج از کشور بلحاظ حقوقی چیست ؟ و چگونه میتوان برای ایرانیان مقیم خارج از کشور یک وکیل خوب برای مهریه ویا طلاق دست و پا کرد که از پس سوالات حقوقی قضات دادگاه خانواده بربیایید و مشکل حقوقی را مرتفع نماید و به یک راه حل حقوقی برسد وکیل خوب برای ایرانیان مقیم فرانسه ویا آمریکا یک ضرورت حقوقی است و هر وکیلی نمی تواند از عهده مسایل حقوقی بغرنج بر بیایید فلذا مشاوره حقوقی با هر وکیلی را ییشنهاد نمی کنیم .  بخشش مهریه بدون اجازه پدر یکی از سوالاتی بود که یکی از مراجعین دیروز از کشور هلند در تماس تلفنی مستقیم از اینجانب پرسید این که چگونه می توان بخشش مهریه را کنسل کرد

ثبت طلاق خارج از کشور در ایران | ثبت طلاق خارجی در ایران 

یکی از مشکلات طلاق در خارج از کشور اینست که طلاق حارجی قابل قبول در دادگاه ایران و مراجع اداری ایران هست ویا خیر ! طلاق که در خارج از کشور باشد بهتر است بر اساس موازین طلاق شرعی جلو برود و سپس دو طرفه باشد تا دادگاه ایران این نوع طلاق را در آینده قبول کند  ومرد ویا زن با مشکل مواجه نشود چراکه اگر طلاق زن و شوهر ایرانی بر اساس قانون ایران که مربوط به نظم عمومی است صادر نشود دادگاه ایران و مراجع اداری ایران آن را نخواهند پذیرفت . 

 

قانون دانمارک و چگونگی ثبت طلاق بر اساس قانون جدید وزارت امور خارجه 

به موجب ماده ۳۱قانون ثبت احوال وتبصره ذیل ماده ۷قانون حمایت خانواده ( مصوب ۱۳۵۳)، واقعه طلاق ایرانیان درخارج از کشور که ازدواج آنان درشناسنامه درج گردیده باشد بنابرتقاضای آنان وارائه مدارک لازم توسط مآمورین کنسولی به ثبت خواهد رسید. درخواست ثبت طلاق ازطرف ایرانیان مقیم حوزه این سفارت به چهار صورت زیر امکان پذیر می باشد:

الف- درخواست ثبت طلاق براساس تقاضای مرد و زن :

مرد و زن با تعیین وقت قبلی و مراجعه حضوری به بخش کنسولی وارائه مدارک ذیل تقاضای ثبت طلاق می نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱- تکمیل درخواست از طریق سامانه میخک((MIKHAK.MFA.IR

۲ – تکمیل فرم درخواست ثبت طلاق توسط مرد و زن ((MIKHAK.MFA.IR

۳- اصل شناسنامه جدید مرد و زن

۴- اصل گواهی اجرای صیغه طلاق شرعی که با حضورمرد و زن و یا وکلای رسمی آنان (ایرانی) توسط مسجد امام علی (ع) در کپنهاگ جاری شده باشد.

۵ -اصل حکم طلاق قطعی دادگاه دانمارک که با حضور مرد و زن و یا وکلای رسمی آنان صادر شده باشد.

۶ –دو قطعه عکس جدید با زمینه روشن وغیربراق ( کاغذ مات) ازهرکدام از مرد و زن ( عکس بانوان با رعایت حجاب اسلامی باشد.)

۷ – اصل سندازدواج ( درصورت دراختیار داشتن )

۸- ارایه اصل فیش بانکی به مبلغ ۳۱۰ کرون به حساب سفارت جمهوری اسلامی ایران درکپنهاگ

توجه:

الف- حضورمرد و زن بمنظور ارائه درخواست ومدارک لازم دربخش کنسولی الزامیست.

ب- چنانچه نوع طلاق( شرعی) رجعی باشد، ثبت طلاق منوط به گذشت ۱۰۰روز ازاجرای صیغه طلاق شرعی و احراز عدم رجوع خواهد بود.

ب- ثبت طلاق بنابردرخواست مرد:

مرد با مراجعه حضوری به بخش کنسولی وارائه مدارک ذیل تقاضای ثبت طلاق می نماید. مراتب توسط بخش مربوطه به زن جهت همکاری برای ثبت طلاق ابلاغ می گردد.چنانچه زن ظرف مهلت یکماه از تاریخ ابلاغ برای ثبت طلاق همکاری ننماید واقعه طلاق برحسب تقاضای مرد با تعیین وقت قبلی ومراجعه حضوری به ثبت خواهدرسید.

مدارک مورد نیاز:

تکمیل درخواست از طریق سامانه میخک((MIKHAK.MFA.IR

۲) تکمیل فرم درخواست ثبت طلاق بنابردرخواست مرد از طریق سامانه میخک ((MIKHAK.MFA.IR

۳)اصل شناسنامه جدید مرد

۴)اصل گواهی اجرای صیغه طلاق شرعی که توسط مسجد امام علی (ع) در کپنهاگ جاری شده باشد.

۵) اصل حکم طلاق قطعی دادگاه دانمارک که با حضور مرد و زن و یا وکلای رسمی آنان صادر شده باشد.

۶) دوقطعه عکس جدید با زمینه روشن وغیربراق ( کاغذ مات) مرد

۷) اصل سندازدواج ( درصورت دراختیار داشتن )

-۸نشانی همسر در دانمارک

۹) ارایه اصل فیش بانکی به مبلغ ۳۹۸ کرون به حساب سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ

توجه:

الف- حضور متقاضی بمنظورارائه درخواست ومدارک لازم دربخش کنسولی الزامیست.

ب- چنانچه نوع طلاق( شرعی) رجعی باشد، ثبت طلاق منوط به گذشت ۱۰۰روز ازاجرای صیغه طلاق شرعی واحراز عدم رجوع خواهد بود.

ج- درخواست ثبت طلاق بنابرتقاضای زن:

زن پس از ثبت نام در سامانه میخک و دریافت کد رهگیری بامراجعه حضوری به بخش کنسولی وارائه مدارک ذیل تقاضای ثبت طلاق می نماید. مراتب توسط بخش مربوطه به مرد جهت همکاری برای ثبت طلاق ابلاغ می گردد. چنانچه ظرف مهلت یکماه از تاریخ ابلاغ، مرد برای ثبت طلاق همکاری ننماید، واقعه طلاق بادرخواست زن با تعیین وقت قبلی ومراجعه حضوری به ثبت خواهدرسید.

مدارک مورد نیاز:

۱) تکمیل فرم مشخصات فردی در سامانه میخک

۲) تکمیل فرم درخواست ثبت طلاق بنابردرخواست زن در سامانه تاک (

۳) اصل شناسنامه جدید زن

۴)اصل گواهی اجرای صیغه طلاق شرعی که با حضورمرد و زن ویا وکلای رسمی آنان توسط مسجد امام علی (ع) در کپنهاگ جاری شده باشد

۵) اصل حکم طلاق قطعی دادگاه دانمارک که با حضور مرد و زن و یا وکلای رسمی آنان صادر شده باشد.

۶)دوقطعه عکس جدید با زمینه روشن وغیربراق ( کاغذ مات) که با رعایت حجاب اسلامی باشد.

۷) اصل سندازدواج ( درصورت دراختیار داشتن)

۸) نشانی همسردر دانمارک

۹) ارایه اصل فیش بانکی به مبلغ ۳۹۸ یورو به حساب سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک

توجه:

الف- حضور متقاضی بمنظورارائه درخواست ومدارک لازم در بخش کنسولی الزامیست.

ب- چنانچه نوع طلاق( شرعی) رجعی باشد، ثبت طلاق منوط به گذشت ۱۰۰روز ازاجرای صیغه طلاق شرعی واحراز عدم رجوع خواهد بود.

د- تقاضای ثبت طلاق ازطرف مرد یا زن به دلیل خودداری یکی از آنان دراجرای صیغه طلاق شرعی:

چنانچه حکم قطعی طلاق دادگاه کشور دانمارک باحضور مرد وزن ویا وکلای رسمی آنها صادرشده باشد لیکن به دلیل عدم همکاری یکی از آنان،امکان اجرای صیغه طلاق شرعی توسط مراکز و مؤسسات اسلامی معتبر و مورد تایید سفارت میسر نگردیده باشد وازتاریخ صدورحکم قطعی طلاق دادگاه کشورمتوقف فیه نیز بیش از یک سال گذشته باشد، متقاضی می تواند با مراجعه حضوری و ارائه مدارک ذیل تقاضای اجرای صیغه طلاق شرعی و ثبت آنرا نماید.مدارک بمنظور دریافت مجوز مربوطه به مرکز( تهران) ارسال می گردد. پس از دریافت مجوز، متقاضی می تواند با تعیین وقت قبلی جهت ثبت طلاق به بخش کنسولی مراجعه نماید.( این حالت معمولا ۳ ماه بطول خواهد انجامید.

مدارک مورد نیاز:

۱) تکمیل فرم مشخصات فردی در سامانه میخک (

۲) اصل حکم قطعی طلاق صادره دادگاه دانمارک که با حضور مرد و زن ویا وکلای رسمی آنان صادرشده باشد. ( ازتاریخ صدور حکم طلاق یکسال گذشته باشد)

۳) ترجمه فارسی حکم قطعی طلاق دادگاه دانمارک که توسط بخش کنسولی وزارت خارجه دانمارک تأیید گردیده باشد.

۴) اصل شناسنامه معتبرایرانی متقاضی

۵) اصل سند ازدواج درصورت دراختیارداشتن

۶) شرح کتبی وضعیت زناشوئی متقاضی قبل وبعد از طلاق دانمارکی

۷) نشانی همسر درکشور دانمارک

-۸ارایه اصل فیش بانکی به مبلغ ۷۲۰ کرون به حساب سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک

سامانه میخک وکالتنامه 

یکی از مراجعین به دفتر وکالت بنده سوالی پیرامون سامانه میخک پرسیدند . به این منوال در قالب مشاوره حقوقی با سلام میخواستم توسامانه میخک وکالتنامه تام تنظیم کنم که در خود سامانه بعنوان پیش نویس و پیش فرض این متن موجود است وتقریبا متن کاملی میباشد . از آنجاییکه برای فروش ملک ویا کارهای بانکی باید شماره ثبتی ملک و …. و همینطور برای کارهای مالی شماره حساب و کد شعبه و … مشخص شود ودر وکالتنامه تام بنده بلد نیستم این موارد رو جایگزین کنم در متن سامانه میخک . بطور مثال شماره حساب بانکی که وکیل بتواند از آن برداشت ویا واریز داشته باشد . ویک مبایعه نامه ملک که باید اصلاح شود وبعد از اصلاح فروخته شود ووکیل بتواند ملک دیگر ویا زمین خریداری بکند و تمام کارهای بنده رو بتواند انجام دهد . 

وکیل ایرانیان خارج از کشور ارتباط برای سوالات حقوقی فوری 

وکیل اکبر فتح اللهی با ۲۲ سال سابقه وکالت دادگستری در ایران و داشتن دفتر وکالت دادگستری در تهران بصورت شبانه روزی در صورت پرداخت مبلغ مشاوره حقوقی که هم اکنون در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۹۵۰ هزار تومان می باشد آماده ارایه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی فوری متناسب وبا دقت بالا مبتنی بر تجربه وکالت دادگستری در ایران هستند مراجعه کننده عزیز دقت کنید مراجعه به موسسات حقوقی در ایران بسیار خطرناک می باشد علت آنکه شما در وکالت دادگستری در ایران با فرد روبه رو هستید و لی در موسسات حقوقی بدلیل عدم بلوغ در نظام حقوقی ایران با مشکل روبه رو خواهید شد . فلذا به وکلای دادگستری با تجربه مراجعه کنید تا با مشکل حقوقی جدی مواجه نشوید 

وکیل ایرانیان خارج از کشور 

در بسیاری از موارد دقت کنید وکیل دادگستری را براساس تجربه باید انتخاب نمود وکیل برای تجدیدنظر در امور کیفری وکیل برای دادگاه  خانواده وکیل برای امور حقوقی وکیل برای دادگاه نظامی وکیل برای دادگاه ملکی و امور ملکی وکیل برای دادگاه اسلامشهر ویا وکیل برای خارج ازکشور ویا وکیل برای امور املاک همه وکالت های تخصصی هستند و کار آموز وکالت دادگستری از پس آنها بر نمی آید فلذا دقت کنید برای وکالت کردن مهم است چه اهدافی دنبال می شود وکیل خوب همه جا یافت نمی شود وکیل خوب الزاما وکیل پایه یک دادگستری است ونه وکیل تازه کار بلکه وکیل باتجربه است . 

وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور 

یکی از سوالات حقوقی مهم برای اقشار مردم  اینست که افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند عمدتا توان دسترسی به وکیل خوب ویا ویا وکیل طلاق خوب برای پی گیری امور و دعاوی خانوادگی را ندارند چراکه بسیاری بدنبال وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور هستند و سعی دارند برای موفقیت در دعاوی خانواده از وکیل خوب وباتجربه بهره بگیرند وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور باید بتواند در اسرع وقت مشاوره حقوقی برای ایرانیان خارج از کشور در دعاوی مهم را انجام داده و موفقیت آنها در صورت عدم حضور در محاکم ایرانی تضمین نماید وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور بعنوان وکیل پایه یک دادگستری مسلط به قوانین حقوقی و کیفری و دعاوی خانوادگی بوده وباید حداقل دارای ۱۵ سال تجربه وکالت دادگستری باشد فلذا برای این منظور یعنی وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور ما وکیل اکبر فتح اللهی نوشهر را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر وکالت وسالها وکالت دادگستری دارای سمت در کانون وکلای تهران بوده و رادیو و تلویزیون بعنوان وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور شناخته می شوند ودر کلیه امور دعاوی خانوادگی تبحر کافی دارند . ایشان سالها حقوق خانواده را بعنوان وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور در دانشگاه تدریس کرده و در این خصوص صاحب نظرهستند . فلذا مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی تلفنی ویا مشاوره حقوقی با واتس آپ را برای شما با وکیل طلاق خوب برای  ایرانیان خارج از کشور به شما پیشنهاد می نمایم . 

اخذ وکالت از افراد خارج از کشور

وکالت ایرانیان مقیم خارج همیشه مشکل ساز بوده و هست . امور حقوقی همیشه پیچیده بوده و وقتی به فرد در داخل ایران حضور نداشته باشد پیچیده تر هم می شود . چون گرفتن وکالت این افراد بسیار هزینه بر نیاز به دقت بالا دارد . هزینه وکالت نامه خارج از کشور که شامل خرید و فروش ملک باشد معادل ۱۳۲ یورو است. اگر در یک وکالت نامه امور مختلفی ذکر شده باشد آیا هزینه چند وکالت را باید پرداخت کرد؟ خیر، متن وکالت اگر شامل امور مختلفی باشد فقط یک هزینه و تعرفه دریافت می‌شود و آنهم بالاترین رقم هزینه در آن وکالت است. 

همه ایرانیان مقیم خارج از کشور، برای تنظیم وکالتنامه از خارج کشور به منظور رسیدگی به در خواست‌هایشان در ایران باید طبق موارد زیرعمل کنند:

مراجعه به سايت تایید اسناد کنسولی میخک(تاک)، و ثبت‌نام در سایت.
توجه: اطلاعات مربوط به شما به‌عنوان موکل و همچنین اطلاعات وکیلتان، باید عیناً مطابق شناسنامه ایرانی‌تان باشد. نام کاربری و کلمه عبور برای خودتان انتخاب کنید.
پس از ورود به سامانه تاک با مراجعه به قسمت پروفایل، نمایندگی یا کنسولگری ایران در کشوری که در آن زندگی می‌کنید را انتخاب کنید. در مورد ایرانیان مقیم آمریکا باید گزینه “دفتر حفاظت منافع جمھوری اسلامی ایران-واشنگتن” انتخاب شود.
وارد قسمت “وکالتنامه” شوید و نوع وکالتنامه مدنظرتان را انتخاب کنید.
وکالتنامه را تنظیم و تکمیل کنید.
بعد از اطمینان از متن وکالتنامه دکمه تایید را بزنید تا کدرهگیری به شما داده می‌شود.
حتما قبل از تایید وکالتنامه موارد زیر را مطالعه کنید . 

انواع وکالتنامه مخصوص ایرانیان خارج از کشور 

ایرانیان خارج از کشور می‌توانند در زمینه‌های گوناگونی وکالتنامه تنظیم کنند و با استفاده از سامانه میخک فرآیند وکالت دادن از خارج کشور را انجام دهند. معمولا وکالتنامه‌ها بیشتر مربوط به موضوعاتی همچون امور اداری، بانکی، فروش اموال، ارثیه، فروش خودرو، انحصار وراثت و… است. از دیگر انواع این وکالتنامه‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد.

وکالتنامه امور نظام وظیفه
وکالتنامه جامع کاری
وکالتنامه اقامه دعوی
وکالتنامه امور اداری
وکالتنامه امور دانشگاهی و دریافت مدارک دانش آموختگی
عزل وکیل، سهام و بورس، بیمه و بازنشستگی، دریافت حقوق، طلاق، تعویض گواهینامه، تعویض شناسنامه و…
وکالتنامه ازدواج (موکل زن)
وکالتنامه ازدواج (موکل مرد)
وکالتنامه امور بانکی
به‌صورت جامع ، دو دسته وکالتنامه داریم:

وکالت مقید: دراین نوع وکالت، شخص وکیل فقط اجازه به انجام کار یا امور مشخصی دارد.
وکالت مطلق: موکل به وکیل خود اجازه می‌دهد که تمام امور بانکی یا اداری و … خود را انجام دهد و نیازی به اجازه ثانویه موکل ندارد.

 

 در ادامه بخوانید  :آیا پی گیری مهریه از طریق اجرای ثبت بهتر از دادگاه است