نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع ـ مدارک لازم و نمونه شکواییه

نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع ـ مدارک لازم و نمونه شکواییه 

بعنوان وکیل پایه یک دادگستری سالها بر روی پرونده های خیانت و قتل و تجاوز و رابطه نامشروع کار کرده ام حدود بیست سال از عمر وکالتی خود را در دادگاه بدوی و تجدیدنظر و دادگاه کیفری استان و دادسرای ارشاد و امنیت اخلاقی بوده ام بعنوان وکیل رابطه نامشروع بارها با دلایل واهی و غیر قابل استناد خانمها و یا آقایانی که مرتکب جرم رابطه نامشروع شده اند در ارتباط بوده ام و بعنوان مشاور حقوقی و وکیل دادگستری خوب از قوانین آن اطلاع کافی دارم و می دانم کیفرخواست این حوزه چگونه صادر می شود ! فلذا بعنوان وکیل دادگستری در پاسخ به سوالات حقوقی پیرامون رابطه نامشروع و پرونده های آن و بعنوان مهمان رادیو و تلویزیون اعتقاد دارم کسب و تحصیل دلایل از موارد مهم پرونده های رابطه نامشروع است ! 

رابطه نامشروع قابل گذشت است یا خیر ! 

یکی از سوالات حقوقی که اکثرا از بنده پیرامون رابطه نامشروع سوال می پرسند اینست که جرم رابطه نامشروع جرم قابل گذشت است می باشد و یا خیر و آیا می توان این جرم را بعد از تعقیب و رسیدگی در دادسرا ویا دادگاه خانواده مورد بخشش و رضایت در دادگاه قرار داد ویا خیر ! جرم رابطه نامشروع یک جرم قابل گذشت است و شوهر می تواند در صورت صلاحدید با اطلاع مقامات قضایی نسبت به گذشت در این پرونده ها یعنی پرونده های رابطه نامشروع گذشت نماید . 

رابطه نامشروع ماده قانونی ! 

یکی از سوالات حقوقی متعددی که از بنده در رابطه با جرم رابطه نامشروع می شود گذشت ماده قانونی رابطه نامشروع در قانون مجازات تعیین می شود اما دقیقا بکار بردن آن اشتباه می باشد چراکه احتمال دارد باعث بروز جرم زنا شود زنای محصنه ویا زنای غیر محصنه  پس دقت کنید که صرف دانستن ماده قانونی برای شما کفایت نمی کند چراکه اقرار شهادت و تشخیص جرم از سوی قاضی مهم است و نه تشخیص شما بعنوان مرتکب جرم !