زنه تهدید کرده با شوهرت دوستم چه اقدام قانونی بکنم ؟

زنه تهدید کرده با شوهرت دوستم چه اقدام قانونی بکنم ؟

با سلام جناب وکیل بنده خانمی هستم که اخیرا متوجه خیانت شوهرم شدم و سوالات حقوقی متعددی برام پیرامون خیانت شوهرم برام پیش آمده که میخوام با حضور دردفتر وکالت شما آنها رو با کمک شما برطرف کنم وبرای اقدام قانونی علیه خانم و همسرم که خیانت کردن برای این کار وکیل بگیرم حدود ۳ماه پیش بنده متوجه شدم شوهرم از رطیق واتس اپ اقدام به ارسال متن و عکس میکنه ویا متن وعکس رو قبول می کنه وومشکوک میره داخل اتاق دیگه یکروز که حواسش به گوشیش نبوده به گوشی دسترسی پیدا کردم وموتوجه خیانت شدم و اینکه عکس های مستهجن از یک خانم ارسال شده به گوشی شوهرم هم عکس های زنه بود و هم عکس های غیر اخلاقی دیگه ! شماره زنه رو برداشتم و بهش زنگ زدم نه تنها پشیمون نبود و نترسید بلکه گفت صیغه شوهرت هستم و هرغلطی میخوای بکن جناب وکیل زنه کارمند بانک هست و من میخوام ازش شکایت کیفری بکنم فکر میکنم تو محل کار با شوهر من دوست شده ! چراکه شوهر من هم حسابدار عالی یک شرکت هست ! وکار مالی و مشاوره مالی انجام میده

زنه تهدید کرده با شوهرت دوستم چه اقدام قانونی بکنم ؟

حالا من میخوام برای اقدام قانونی از ی وکیل باتجربه ووکیل پایه یک متخصص در پرونده های خیانت به شوهر و یا خیانت به زن برای خودم استفاده کنم و حق و حقوق قانونی خودم رو بگیرم خیانت شوهرم اصلا بخشودنی نیست و لی توهین و تهدید های این خانمم رو نمی تونم اصلا تحمل بکنم و میخوام از اون شکایت کیفری بکنم توی دادسرا و نامه بره یعنی ابلاغ قضایی بره برای محل کارش تا همه بفهمن چی کارس ! لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید متشکر.

تعهد گرفتن از زن بخاطر خیانت به شوهر ؟ 

 

با سلام جناب وکیل من آقایی هستم که خانمم خیانت کرده و ازش عکس و فیلم دارم علاوه بر شکایت کیفری میخوام ازش تعهد بگیرم برای گرفتن بچه ها و طلاق گرفتن و رفتنش از زندگی من میخواستم متن تعهد رو شما برام تنظیم کنید ممنون کلی از خیانت خانمم مدارک دارم و مشاوره حقوقی در این مورد میخوام ! حالا میخوام شکایت کیفری بکنم و بچه هاروم ازش بگیرم و نمیذارم مهریه بگیره جناب وکیل برای من وفت مشاوره حقوقی بگذارید ! 

مریم معصومی شنونده شما در رادیو ایران .

حتما بخوانید :مشاوره حقوقی آنلاین بهتر است یا حضوری به بیان وکیل