مشاوره حقوقی با وکیل اکبر فتح اللهی کارشناس دعوت شده به شبکه ۲ سیما

شاید تا به حال برایتان اتفاق افتاده باشد که جهت مشاوره حقوقی نزد وکیل ویا وکیل پایه یک دادگستری رفته باشید آیا در انجام مشاوره حقوقی ویا مشاوره خانواده موفق بوده اید آیا مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری مشکل شما را حل کرده است !از یک وکیل حقوقی ویا وکیل خانواده چه انتظاراتی دارید ؟آیا مشاوره حقوقی تلفنی مسیر شما را در دادگاه خانواده سهل و آسان می کند ! ویا باید برای حل مشکلات خود وقت گذاشته با یک وکیل خوب مشاوره کنید !

مشاوره تخصصی وکالتی با جناب وکیل دعوت شده به شبکه ۲ و ۵ سیما حق شما ست !

شما می توانید از برنامه های تلویزیونی جناب وکیل جهت پاسخ به سوالات حقوقی خود و اشنایی بیشتر با ایشان بهره مند شوید برای دیدن برنامه های ایشان کافیست وارد سایت آپارات شوید و عبارت وکیل اکبر فتح اللهی را در ان سرچ کنید . مشاوره حقوقی صحیح برای پاسخ به سوالات حقوقی حق شما ست !

برای  قبول وکالت شما تشکیل حداقل یک جلسه مشاوره حقوقی لازم است فلذا پاسخگویی تلفنی مقدور نیست !

یکی از اشتباهات مراجعین در مشاوره حقوقی این است که سعی دارند تلفنی مشاوره حقوقی از وکیل گرفته ویا قیمت حق الوکاله را تلفنی بپرسند که این امر بصورت تلفنی در مشاوره با وکیل بصورت تلفنی مقدور نیست چگونه ممکن است بدون بررسی مدارک و بررسی کامل شرایط موکل در دادگاه بصورت تلفنی ارایه راه حل کرد !بطور مثال یک وکیل دعاوی خانوادگی موفق سعی می کند تا با بررسی شرایط زوج یا زوجه اقدام صحیح را انجام دهد شما پس از حضور در جلسه مشاوره حقوقی با جناب دکتر اقدام به تشکیل پرونده برای شما خواهد شد .

تلفن جناب وکیل اکبر فتح اللهی جهت تعیین وقت ملاقات حضوری ۰۹۱۲۱۴۶۳۲۴۸