وکالت بلاعزل زن برای طلاق

وکالت گرفتن برای طلاق روش درستی برای طلاق است یا خیر ؟

 سوالات بسیاری در مشاوره حقوقی خانواده با ایننجانب که بعنوان وکیل خانواده و یا گاها بعنوان وکیل طلاق وکالت می نمایم پرسیده می شود لذا همیشه اینجانب بعنوان وکیل خانواده معتقدم چند نکته اساسی را در مورد وکالت برای طلاق نباید فراموش کرد وانها را بکار بست .وهمچنین این نکات را همیشه یاد اور می شوم یک وکیل طلاق ویا وکیل خانواده هرگز به ان چه که عرف است عمل نمی کند بلکه به ان چه که موکل را بسلامت در دادگاه خانواده به نتیجه می رساند اقدام می نماید .

نکات وکالت بلاعزل برای طلاق به بیان وکیل خانواده وکیل اکبر فتح اللهی مهمان شبکه ۲ سیما 

۱.بعنوان وکیل خانواده بنده معتقد هستم ابتدا به ساکن سعی کنید تا انجا که امکان دارد اساسا برای طلاق در دادگاه خانواده خودتان بعنوان اصیل حضور داشته باشید واز وکالت برای طلاق استفاده نکنید .

۲. نکته بعدی این که یک وکیل خانواده ماهر می داند که وکالت برای طلاق ویا هر طلاقی در دادگاه خانواده در هر مجتمع قضایی کاملا فرق می کند واحتمال دارد هر مجتمع قضایی در سطح تهران یک برخورد با مفاد وکالت برای طلاق داشته باشد .و از مفاد آن ایراد بگیرد .

۳. برای گرفتن وکالت در طلاق حتما قبل از تنظیم مفا ان بایک وکیل پایه یک دادگستری که در زمینه وکالت طلاق اگاهی دارد و بعنوان وکیل خانواده فغالیت می کند مشاوره حقوقی نمایید یک وکیل خانواده ویا وکیل طلاق بهتر می داند مفاد سند وکالت در طلاق ونیازهای دادگاه خانواده را چگونه تنظیم نماید تا شما با مشکل حقوقی در دادگاه خانواده مواجه نشوید .

۴. محل تنظیم سند وکالت برای طلاق بهتر است نزدیک مجتمع قضایی باشد که می خواهید برای وکالت در طلاق اقدام کنید و حتما تمامی مراحل را ازوکیل خانواده ویا وکیل طلاق که وکیل پایه یک دادگستری هستند بپرسید .

۵. برای طلاق بصورت وکالت در طلاق طبق قانون حتما باید وکیل پایه یک دادگستری بگیرید والا طلاق بصورت وکالتنامه محضری بدون گرفتن وکیل امکان پذیر نیست و اساسا دادخواست طلاق شما در دادگاه خانواده رد خواهد شد .

اکبر فتح اللهی 

وکیل پایه یک دادگستری 

حتما بخوانید:

مراحل طلاق با داشتن وکالت در طلاق چگونه است