وکیل تضمینی ملک | وکیل املاک در تهران

هزینه وکیل کیفری | وکیل کیفری خوب 

وکیل کیفری وکیلی است که هنگام وکالت کردن بایستی مسایل حقوق کیفری را در نظر بگیرد . و بر آیین دادرسی کیفری آگاهی کامل داشته باشد وکیل کیفری متخصص در امور کیفری است و بانگاهی حاکی از پی گیری امور کیفری به مسایل نگاه می کند وکیل دادسرا ویا وکیل برای دادسرا همگی عناوینی هستند که به وکیل کیفری مربوط می شوند ! خیلی ها از تعداد وکیل در دادسرا می پرسند این که شما چه تعداد وکیل در دادسرا داشته باشید مهم نیست مهم انجام وکالت کیفری شما بدرستی است تا موفقیت شما تضمین بشود وکیل کیفری تبحر وتجربه در امور دادسرا دارد . 

نقش وکیل متهم در دادسرا !

وکیل متهم در دادسرا چه نقشی ایفا می کند اولین نقش وکیل دادگستری کیفری در دادسرا مطالعه سریع پرونده وجمع بندی در مرحله تحقیقات است بنده هنوز هم بعد از سالها وکالت دادگستری در محاکم کیفری به این نتیجه رسیده ام که مرحله دادسرا نه تنها مهم ترین مرحله کمک به متهم است بلکه بیشترین دلایل دقیق در این مرحله جهت مساعدت به متهم پیدا می شود اگر متهم پرونده هستید و فکر می کنید برای گرفتن وکیل زود است بسیار اشتباه می کنید وکیل دادسرا دقیقا برای شما می باشد اگر در این مرحله دفاع بدی بکنید و پرونده شما به دادگاه برود و برای پرونده کیفری شما منع تعقیب بخورد فقط دیگر در دادگاه در حدود ۹۰ درصد منتظر تخفیف باشید آنهم اگر بخت با شما یار باشد ووکیل بسیار خوبی داشته باشید پس دقت کنید ! 

وکیل ملکی خوب در تهران 

یکی از مواردی که موکلین دفتر بدنبال آن هستند وکیل ملکی خوب در تهران هست وکیلی که بتواند از عهده امور املاک در دادگاه املاک بر آید وکیل تضمینی ملک زمانی می تواند به شما کمک کند که چشم بسته ۲ عامل را انجام دهید یک هزینه برای دادگاه و دوم انجام امور محوله وکیل به شما در تهیه و تدارک دلایل کافی بهترین وکیل ملکی هم بایستی یک نگاه کافی به پرونده بیاندازد تا بتواند در مورد ابطال رای قاضی دادگاه بدوی ویا ابطال رای داور به شما کمک کند فلذا رای داوری هم اگر صادر شده است باید انجام دهید ! 

وکیل متخصص املاک 

وکیل تضمین ملک شما را برای رسیدن به پرونده های خود وگرفتن نتیجه بسیار کمک می کند فلذا مشاوره حقوقی با وکیل متخصص املاک ویا وکیل تضمینی ملک را به شما توصیه می کنیم ! البته دقت کنید یک وکیل متخصص املاک باید دارای مهارت لازم باشد تا موفقیت در دادگاه حاصل بشود یکی دیگر از سوالات حقوقی اینست که کدام دادگاه به دعاوی املاک رسیدگی میکنه و مدت زمان دستور فروش ملک مشاع چقدره ؟ 

حق الوکاله مشروط به نتیجه 

یکی از سوالات حقوقی موکل در دفتر وکالت اینست که اگر نتوانست در دعاوی خود پیروز شود آیا باید حق الوکاله بدهد جواب آری است چون حق الوکاله ربطی به وکالت ندارد ووکالت به نتیجه را وکیل خوب وبا تجربه هرگز تضمین نمیکند مگر در صورت بستن قرارداد تضمینی بالای یک میلیارد تومان پس اگر حرف تضمین ویا حق الوکاله مشرو ط به نتیجه کمتر از این مبالغ به گوشتان خورد حتما شک کنید ! 

وکیل با نفوذ 

یکی دیگر از سوالات حقوقی دیگر در ابطه با وکالت دادگستری وکیل بانفوذ است دقت کنید در دادم شیادان نیوفتید چراکه وکیل با نفوذ با مبالغ بسیار بالا وکالت می کند نه مثلا با صد ویا دویست میلیون تومان و هرکسی اینقدر در وکالت شناخته شده نیست که از او بتوان بعنوان وکیل بانفوذ یاد کرد وکیل با نفوذ حتما حق المشاوره بالا و حق الوکاله بسیار بالا دارد و مشاوره حقوقی رایگان نمیدهد ! 

بهترین وکیل ملکی

موضوع تصرف عدوانی یا شکایت از همسایه بخاطر درگیری در مشاعات ویا کلاهبرداری املاک ویا تحصیل مال از طریق نامشروع به وکیل املاک ویا وکیل متخصص املاک مربوط می شود فلذا پی گیری کردن امور املاک همگی از وظایف وکیل ملکی است مثل استعلام از ثبت ویا طرح دعاوی ملکی در دادگاههای حقوقی فلذا خاطرنشان می کنم یک وکیل دادگستری بایستی بصورت جدی مسایل وکالت دادگاه را مورد بررسی قراردهد لیست کامل دعاوی ملکی ویا انواع دعاوی ملکی در کتاب خود آورده ام ! مهمترین دعاوی حقوقی را می توان با سالها تجربه وکالت دعاوی پشت سرگذاشت ! دعاوی املاک بسیار تخصصی بوده و مورد اتکا وکلای ماهر است ! 

هزینه وکیل دعاوی ملکی

هزینه وکیل دعاوی ملکی یکی از بحث برانگیزترین مسایل دعاوی ملکی است معمولا دعاوی ملکی از پیچیدگی های خاصی برخوردار است مثل آشنایی با امور شهرداریها و مسایل ثبتی و دادخواست های حقوقی املاک و دادخواست ملکی و یا دادخواست مزاحمت ملکی بهمین منوال آشنایی با انواع دادخواست ملکی و دادخواست ایجاد مزاحمت ملکی والبته این دعاوی نیز وجه کیفری نیز دارد مثل کلاهبرداری قولنامه و دادخواست کلاهبرداری زمین و کلاهبرداری فروش زمین که همگی ارتباط با امور ملکی و دعاوی ملکی دارند البته حکم کلاهبرداری در معامله هم قسمت حقوقی دارد هم قسمت کیفری و جزایی و مجازات کلاهبرداری ملکی گاه تا ۱۰ سال حبس تعزیری است حال باید چه باید کرد که چگونه در خرید زمین گول نخوریم البته کلاهبرداری در معامله خودرو ونمونه کلاهبرداری ملکی همگی و همگی از این دست هستند پس یادمان باشد مسایل وکالتی ملکی کار هر وکیل جوانی نیست که برای قبول وکالت دادگستری به دفتر وکالت او برویم ! نکته آخر اینکه دعاوی امور ملکی وکیل متخصص امور ملکی ماهر و با تجربه می خواهد و این مهم از عهده هرکسی بر نمی آید . 

خرید خانه قولنامه ایی با کد رهگیری 

یکی از اشتباهان فاحش مردم این است که شکل معامله را با ماهیت معامله اشتباه می گیرند به این معنا که فکر می کنند مثلا خرید خانه قولنامه ایی با کد رهگیری می تواند آن ملک قولنامه ایی را تبدیل به ملک با سند رسمی کند و کد رهگیری اعتبار اسناد رسمی را خواهد داشت فلذا خرید خانه قولنامه ایی با کد رهگیری صرفا در صورت درست بودن ماهیت همان معامله و قولنامه و قرارداد نهایتا معامله با سند عادی خواهد بود در این خصوص خیلی ها می پرسند پس سند عادی با قولنامه ایی یکی است ویا سند قولنامه ایی چیست ! ببینید اصلا این حرف اشکال دارد که سند قولنامه ایی قولنامه خود یک ورق پاره بیش نیست پس سند خواندن آن نشانه بی سوادی است قولنامه نهایتا یک سند عادی است ونه سند رسمی که باید محتوای آن اثبات گردد تا مورد قبول مراجع صالحه قرار بگیرد فلذا سند قولنامه ایی عبارت اشتباهی است . پس قیمت خانه سند دار تک برگ با خانه قولنامه ایی بسیار زیاد است .

مهلت شکایت فروش مال غیر  

یکی از دعاوی مربوط به املاک که جنبه کیفری دارد جرم فروش مال غیر است که متاسفانه پرونده های مربوط به آن نیز کم نیستند یکی از دلایل فروش مال غیر عدم از اطلاع از قوانین حقوقی مربوط به املاک است حوزه قوانین املاک بسیار پیچیده بوده و هز از چندگاهی با تغییر قوانین آن انتقال املاک بدون رعایت این قوانین می تواند مشمول فروش جرم فروش مال غیر شود بسیاری فکر می کنند اگر واقعا ملک متعلق به غیر را بفروشند مرتکب این جرم شده اند در صورتی که در بسیاری از موراد عدم رعایت قواعد حقوقی انتقال اموال و املاک می تواند شما را مشمول ارتکاب این جرم نماید . ارتکاب فروش مال غیر یک جرم غیر قابل گذشت بوده و زندان مرتکب و متهم را بهمراه دارد . و رضایت شاکی فقط موجب تخفیف اتهام مرتکب جرم خواهد شد چراکه یکسر این جرم مربوط به دولت است ونه افراد البته اگر وکیل خوب روی پرونده اعلام وکالت بکند احتمال موفقیت بسیار بالاست . 

وکیل برای فروش مال غیر  

وکیل برای فروش مال غیر وکیل پایه یک دادگستری است که در خصوص مال غیر اقدامات لازم را انجام می دهد یعنی یا بعنوان وکیل شاکی ویا بعنوان وکیل متهم اقدامات لازم را انجام می دهد وکیل شاکی ویا وکیل متهم مهم اینست که وکیل خوب ویا وکیل باتجربه اطلاعات مفیدی نسبت به پرونده کیفری فروش مال غیر داشته باشد تا بتواند در مرحله دادسرا ویا دادگاه بدوی ویا دادگاه تجدیدنظر اقدامات لازم را در دفتر وکالت خود انجام دهد وبعنوان مشاور حقوقی باتجربه مددکار شما باشد . پس سوالات حقوقی را نمی توان از هر وکیل غیر ماهری پرسید و بایستی پرونده وکالتی را به بهترین وکیل باتجربه برون سپاری کرد . 

بهترین وکیل مشارکت در ساخت 

در قراردادها موضوع مهم نحوه نگارش آن است در مورد نگارش قراردادمشارکت بهترین وکیل مشارکت در ساخت هم باید ۳ نکته را در تنظیم قرارداد مشارکت باید دقت داشته باشد . بهترین وکیل مشارکت در ساخت دقت می کند برای نکته اول براساس توافق طرفین قراردادمشارکت بنویسد چراکه توافق بسیار مهم است در قرردادها نباید توافق را از نظر دور داشت برای رسیدن به توافق بهترین وکیل مشارکت در ساخت می تواند موثر در موفقیت نوشتن قرارداد مشارکت در ساخت باشد . نکته دوم شرط داوری است که بهترین وکیل مشارکت در ساخت بسیار در نوشتن آن دقت می نماید . چراکه شرط داوری در قرارداد مشارکت بسیار می تواند خوب ویا خطرناک باشد .