وکیل ملکی در جنوب تهران |بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی 

یکی از بهترین وکیل ملکی تهران جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری است که در زمینه پرونده های ملکی و کلاهبرداری انتقال مال غیر اراضی و املاک کیفری حقوق خانواده فروش مال غیر سرقفلی و الزام به تنظیم سند رسمی و قراردادهای ملکی و حضانت و طلاق را بعهده دارند بهترین وکیل ملکی هفت مشخصه اصلی دارد که در ادامه در مورد بهترین وکیل ملکی به آن می پردازیم . خیلی ها در گوگل این عبارت را جستجو کرده اند بهترین وکیل ملکی نی نی سایت ما به شما خواهیم گفت در ادامه سرچ کلمه بهترین وکیل ملکی در نی نی سایت یک اشتباه بزرگ است ویک دام کلاهبرداری اینترنتی است شماره وکیل ملکی را هرگز در نی نی سایت جستجو نکنید چراکه بهترین وکیل ملکی هرگز در نی نی سایت تبلیغات نمی دهد خیلی ها می پرسند پس شماره وکیل ملکی خوب را کجا پیدا کنیم . وکیل قراردادهای ملکی که در مورد املاک و دعاوی املاک تخصص داشته باشد را چگونه می توان پیدا کرد . مثل وکیل ملکی در شهرری ویا وکیل ملکی در سعادت آباد ویا وکیل ملکی در نازی آباد ویا وکیل ملکی خوب در تهران دقت کنید وکیل ملکی مجرب بعنوان بهترین وکیل ملکی همان طور که گفتم هفت مشخصه اصلی دارد ! 

۷ مشخصه بهترین وکیل ملکی

۱- { تشخیص درست دعاوی ملکی } 

اول اینکه وکیل ملکی در جنوب تهران با وکیل ملکی در شمال تهران ویا وکیل ملکی در غرب تهران ویا وکیل ملکی در شرق تهران هیچ فرقی باهم ندارند و بهترین وکیل ملکی می تواند هرکدام اینها باشد . مهم این است که مشاوره وکیل ملکی در اولین قدم تشخیص شما را در طرح موضوع  و حل موضوع دعاوی ملکی ویا دعاوی بانکی ویا دعاوی مربوط به هتل ها را بهتر وواضح تر می کند . پس وکیل ملک در تهران اولین مشخصه اش اینست که اگر قراراست بعنوان وکیل ملکی از او یاد شود بعنوان بهترین وکیل ملکی حتما باید تشخیص موضوع دعاوی ملکی در او بسیار عالی باشد و موضوع دادخواست ملکی و مثلا دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی خوب بفهمد . 

۲- { داشتن سابقه وکالت در دعاوی ملکی  } 

دومین مشخصه وکیل ملکی بعنوان  بهترین وکیل ملکی اینست که حتما سابقه وکالت در دعاوی ملکی داشته باشد . مثلا وکیل کی بسیار ماهر در دعاوی تخصصی ملکی باشد هرگز بدون اطلاعات دعاوی ملکی دادخواست و یا اظهارنامه نمی دهد پس وکیل ملکی خوب سالها در امر پرونده های ملکی وکالت کرده وبرایش پرونده های دعاوی ملکی یک جریان ساده دادگاهی هستند . دعاوی ملکی مثل دعاوی خانوادگی  نیستند بلکه دعاوی پیچیده ایی هستند . که یک جریان ساده حقوقی نمی تواند آنها را به سرانجام برساند . 

۳- {آشنایی به دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی و سرقفلی   } 

سومین شاخصه اصلی دعاوی ملکی و یکی از مسایل دیگر برای دعاوی ملکی و دعاوی تخصصی ملکی که  بهترین وکیل ملکی آنها را قبول وکالت می کند آشنایی با دعاوی محوری ملکی یعنی دعاوی الزام به تنظیم سندرسمی و سرقفلی بعنوان اصلی ترین دعوای ملکی است .  بهترین وکیل ملکی حتما و حتما دعاوی ملکی را یعنی دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی را ودعاوی سرقفلی بشدت متوجه هستند . تنظیم سند رسمی تعهد فروشنده در قبال مالک بعدی است به انتقال عین و منفعت در صورتی که فروشنده با میل خود و عمدی وبه هر بهانه ایی اقدام به تنظیم سند رسمی نکند . خریدار می تواند الزام به تنظیم سند رسمی را از محاکم در قبال فروشنده بخواهد البته گرفتن عدم حضور دفتر خانه ومحضر لازم و ضروری است .   بهترین وکیل ملکی می داند الزام به تنظیم سند رسمی ملک چقدر طول می کشد و زمان می برد . الزام به تنظیم سند ملک قولنامه ایی را بخوبی آشناست واز آن اطلاع دارد . از دلایل رد دادخواست الزام به تنظیم سند مطلع است .   بهترین وکیل ملکی موانع الزام به تنظیم سند رسمی را می شناسد و استعلام از ثبت برای ملک را بخوبی می داند . 

۴- {دعاوی تصرف عدوانی و دعاوی مزاحمت ملکی و ممانعت از حق  } 

چهارمین شاخصه   بهترین وکیل ملکی آشنایی به دعوای تصرق عدوانی است تصرف عدوانی  یا زور ستانی یا به زور گرفتن یک موضوع کیفری و حقوقی است وبه معنای به زور گرفتن یک زمین ویا ملک از آن مالک است که بر اساس قرارداد ویا سند مشخص تک برگ مالک آن محسوب می شود   بهترین وکیل ملکی قطعا باید به این موضوع آشنایی کافی داشته باشد . تصرف عدوانی زمین هرچند با تصرف عدوانی آپارتمان از یک جنس است ولی در طرح دعوا به تصرف عدوانی زمین بیشتر پرداخته می شود . دفاع خوانده در رفع تصرف عدوانی با دفاع خوانده در دعوای خلع ید کاملا فرق می کند و دعاوی خلع ید موضوع دیگری در حقوق هستند مثل موضوع مالک مستاجر در قانون مالک و مستاجر .  بهترین وکیل ملکی سعی می کند با اثبات مالکیت در دعوای تصرف عدوانی کیفری با داشتن نمونه رای تصرف عدوانی کیفری و تصرف عدوانی در ملک مشاع بهترین مسیر را برای رفع تصرف عدوانی طی بکند

۵- {دعوای خلع ید   } 

پنجمین شاخصه بهترین وکیل ملکی آشنایی با دعوای خلع ید است که یکی از مهم ترین دعاوی حقوقی است که یک وکیل پایه یک دادگستری توانا وباتجربه از آن اطلاع دارد . دعوای خلع ید یا غصب اموال و زمین دعوایی است که از طرف مالک ملک اقامه می شود و خواهان پرونده ویا مالک ملک از دادگاه می خواهد که سلطه نامشروع غاصب را برزمین ویا ملک غصبی را از بین ببرد . لذا ضروری است ابتدا خواهان دعوا مالکبت خود برموضوع مال دعوا را برمال موضوع دعوا به اثبات برساند واینکه مالک ملک یا زمین غصبی است والا دعوا رد خواهد شد . مدارک لازم برای خلع ید سندمالکیت است چراکه سبق تصرف وسابقه تصرف رو اثبات می کند و ذینفع بودن خواهان را . مدارک لازم برای خلع ید شامل مدارک شناسایی مالک و اسناد مالکیت ملک است قولنامه را نمی توان سند مالکیت به حساب آورد البته بعضی قضات آن را قبول کرده اند . ماده قانونی خلع ید همان قانون مدنی است . ومواد ۳۰۸ قانون مدنی که حلع ید را بدرستی بیان می کند . 

۶- {دعوای تخلیه  } 

ششمین شاخصه دعوای ملکی و دعاوی ملکی که باید بهترین وکیل ملکی به آن اشراف داشته باشد اینست که به دعوای خلع ید بعنوان بهترین وکیل ملکی تسلط کامل داشته باشد برای آگاهی از دعوای تخلیه باید وکیل ومشاورحقوقی بداند که تخلیه باتصرف ورضایت به تصرف مالک شروع شده ولی تصرف بدون رضایت مالک ادامه پیدا می کند و این موضوع با دعوای تخلیه در شورای حل اختلاف ویا قرارداد اجاره که دارای ۲ شاهد باشد در شورای حل اختلاف طبق قانون مصوب سال ۷۶ مالک و مستاجر اقدام می شود پس بهترین وکیل ملکی به قانون مالک ومستاجر اشراف کامل داشته و به آن مسلط است . 

۷- {دعوای کیفری فروش مال غیر   } 

هفتمین شاخصه بهترین وکیل ملکی دعوای کیفری فروش مال است که  در تخصص بهترین وکیل ملکی است دعوای فروش مال غیر مجازات یک تا ۷ سال زندان دارد و انفصال از خدمات دولتی اگر فرد مرتکب از کارکنان دولتی با شد دعوای فروش مال غیر در تخصص بهترین وکیل ملکی است و یک دعوای کیفری ملکی محسوب می شود . فروش مال غیر با قولنامه و سند رسمی اتفاق می افتد و این طور نیست که فروش مال غیر فقط با سند رسمی اتفاق بیافتد . اشتباهی که اکثر املاکی ها می کنند فروش مال غیر باقولنامه است بدون آنکه معامله قبلی را فسخ کنند و از اعتبار بیاندازند فسخ نیز با صورتجلسه مشتری و فروشنده ویا حکم دادگاه است ونه با ظن وگمان بنگاهی و معاملات ملکی 

وکیل پایه یک ملکی 

یکی از بهترین وکیل پایه یک ملکی جناب وکیل اکبر فتح اللهی هستند که در زمینه های مختلف دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی تخصص دارند . از ایشان بعنوان وکیل تضمینی ملک و  وکیل پایه یک ملکی در تهران یاد می شود دعاوی ملکی دعاوی تخصصی هستند که نباید با آنها شوخی کرد چراکه کاملا تخصصی هستند . وقتی از  وکیل پایه یک ملکی صحبت می کنیم باید ببینیم که وکیل ملکی چیست وکیل ملکی وکیل پایه یک دادگستری است که در حوزه دعاوی املاک و مستغلات فعالیت می کند و در دعاوی مزبور تخصص دارد .  وکیل پایه یک ملکی وکیل بانفوذ است که در حوزه املاک و شهرداریها همه او را می شناسند . او مشاوره رایگان وکیل ملکی نمیدهد وحق المشاوره او نسبتا بالاست . از دکتر وکیل اکبر فتح اللهی بعنوان بهترین وکیل پایه یک ملکی تهران و  وکیل پایه یک ملکی یاد می شود . دقت داشته باشید وقتی بدنبال  وکیل پایه یک ملکی هستید بدنبال وکیل ملکی آنلاین نباشید که فقط وقت خود را تلف کرده اید . وکیل ملکی همان وکیل حقوقی ویا وکیل دعاوی حقوقی است که در زمینه های حقوقی فعالیت وکالتی می کند . وکیل ملکی در شهرری ویا وکیل ملکی درتهران ویا وکیل ملکی در اصفهان ویا وکیل ملکی در مشهد کلماتی هستند که شاید شما درگوگل بر روی آنها فعالیت می کنید دقت کنید بعنوان  وکیل پایه یک ملکی وکیل شما ساکن همان شهر شما باشد ویا بسیار در زمینه دعاوی ملکی معروف باشد . وکیل بانفوذ وکیلی است که در حوزه دعاوی املاک بعنوان  وکیل پایه یک ملکی بسیار می تواند برای شما کارساز باشد چراکه مثلا در رای کمسیون ماده ۱۰۰ شهرداری از رفتن پرونده به دیوان عدالت اداری جلوگیری می کند ویا در مورد پرونده های ماده ۵۵ شهرداریها نفوذ زیادی دارد ویا در مورد آموزش دعاوی ملکی درست اموزش وکالتی دیده است و کار و پرونده شما را خراب نمی کند . قوانین دعاوی ملکی بسیار سخت و پیچیده هستند و نباید آنها را به شوخی گرفت و با مسایل آن بی توجهی کرد .  وکیل پایه یک ملکی نمونه پرونده های ملکی را قبلا داشته و دیگر باپرونده وکالتی شما کسب تجربه نمی کند. او از دعاوی ملکی کیفری هم اطلاع دارد مثل تصرف عدوانی و ممانعت از حق 

وکیل ملکی در جنوب تهران 

یکی از سوالات حقوقی مهم افراد جستجوی وکیل ملکی در جنوب تهران است وکیل ملکی که در جنوب تهران مثل منطقه ۱۶ ویا نازی آباد دفتر وکالت داشته باشد وکیل ملکی در جنوب تهران می تواند در مجتمع قضایی بعثت تهران طرح دعاوی ملکی بکند و از دعاوی ملکی بعنوان وکیل ملکی در جنوب تهران دفاع نماید و دادخواست و ارایه اظهارنامه نماید وکیل ملکی در جنوب تهران دعاوی چون اجرت المثل ایام تصرف را دادخواست می دهد ویا دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی از جمله وظایف وکیل ملکی در جنوب تهران می باشد 

وکیل در جنوب تهران 

وکالت پرونده های خانواده و وکالت پورنده های حقوقی و کیفری گاهی نیازمند وکیل نزدیک محل زندگی است وکیل در جنوب تهران است وکیل در جنوب تهران گاهی در هزینه حق الوکاله وکیل و هزینه دادرسی تاثیر دارد این تاثیر زمانی مشخص می شود که باهزینه کم وکیل در جنوب تهران کار حقوقی ویا پرونده کیفری شما را به سرانجام برساند وکیل در جنوب تهران باید حتما دغدغه حقوقی و قضایی شما را انجام بدهد تا در مسیر پرونده های مهم بعنوان وکیل در جنوب تهران ایفای نقش کند وکیل در جنوب تهران خیلی از اوقات آرامش بیشتری در مسیر پرونده جقوقی و کیفری بازی می کند . 

وکیل ملکی در اسلامشهر بهترین وکیل املاک در اسلامشهر 

یکی از سوالات حقوقی مراجعیین محترم در مورد دعاوی حقوقی ملکی است دعاوی که سخت هستند و سواد حقوقی کافی وکیل را طلب می کنند . اگر در محدوده اسلامشهر ساکن هستید و بامشکلات ملکی و دعاوی سرقفلی و الزام به تنظیم سند رسمی روبه رو شده اید . می توانید به وکیل ملکی در اسلامشهر مراجعه کنید . مشکلات ملکی بدلیل اشتباهات در انجام معاملات و فریب یکی از طرفین معامله در بنگاه معاملات ملکی باعث طرح دعاوی ملکی می شود این اشتباهات بیشتر در انحصار وراثت و خرید و فروش و بیع املاک ویا پیش فروش املاک پیش می آید . فلذا پیش بردن پرونده های حقوقی ملکی که دعاوی تخصصی ملکی هستند بدون وکیل خوب و وکیل متخصص املاک می تواند به ضرر شما تمام شود فلذا توصیه اکید اینست که وکیل ملکی در اسلامشهر اگر موضوع دعوایتان در اسلامشهر است نظر مشاوره حقوقی به شما بدهد . 

وکیل ملکی در اسلامشهر برای دادگستری اسلامشهر 

وکیل ملکی در اسلامشهر وکیلی است که بعنوان وکیل متخصص املاک در حوزه دعواهای املاک اسلامشهر و اطراف آن فعالیت می کند . اما سوال اینجاست چگونه می توانیم وکیل خوب ملکی در تهران پیدا بکنیم ! یا چگونه با وکیل آنلاین املاک ارتباط بگیریم . اکثر وکلای متخصص املاک ویا دعاوی ملکی اگر بخواهند بعنوان وکیل ملکی در اسلامشهرفعالیت بکنند باید حتما آشنا به مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی ملکی باشند . پس آشنا بودن با دعاوی ملکی چون الزام به تنظیم سند رسمی و یا دعاوی سرقفلی برای وکیل ملکی در اسلامشهربسیار مهم و ضروری است . دعاوی همچون خلع ید و یا دعوی چون تخلیه در اسلامشهر و دادگستری اسلامشهر از تخصص های وکیل ملکی در اسلامشهراست . سوال حقوقی دیگر اینجاست که وکیل ملکی اسلامشهر توان انجام دعاوی دیگر در در دادگاههای دیگر را دارد ویا خیر ؟ پاسخ سوال اینجاست که چون وکیل ملکی در اسلامشهر وکیل پایه یک دادگستری است قطعا بله ! 

دعاوی حقوقی که توسط وکیل ملک ویا وکیل ملکی در اسلامشهر مطرح می شوند کدامند ! 

بیشترین دعاوی که در دادگاه حقوقی و یا دادگاه املاک توسط وکیل ملکی در اسلامشهر مطرح می شوند موضوعات مشخص ملکی هستند که در ذیل به آنها اشاره می کنم .

دعاوی حقوقی که توسط وکیل ملکی در اسلامشهر بسیار مطرح می شوند کدم‌اند؟
بیشترین دعاوی که در دادگاه توسط وکیل ملکی در اسلامشهر مطرح می شوند مربوط به دعاوی حقوقی هستند. زیرا اصولاً پرونده های حقوقی بیشترین تعداد را در میان پرونده ها دارند. دعاوی حقوقی بسیار متنوع و زیاد هستند. زیرا هر کدام از این دعاوی در موقعیت خاصی به کار می روند. یعنی نمی توان تمام دعاوی را در مورد یک پرونده به کار برد. در ادامه شناخته شده ترین دعاوی حقوقی و توضیح مختصری در مورد آن ها می پردازیم.

دعاوی دستور تخلیه (تصرف عدوانی) | وکیل ملکی اسلامشهر 
هنگامی که قرارداد اجاره بین مالک و مستاجر تمام می شود‌ مستاجر وظیفه دارد در صورت دریافت پول پیش از مالک، ملک را تخلیه نماید. اگر مستاجر به تخلیه ملک امتناع ورزد، دستور تخلیه صادر شده و مستاجر طبق اقدامات قانونی از ملک اخراج می شود. دستور تخلیه یا تصرف عدوانی به محض صدور اجازه اجرا دارد.

دعاوی سرقفلی | وکیل ملکی اسلامشهر 
هنگامی که فردی سرقفلی را به مالک ملک پرداخت می کند حق استفاده از ملک تجاری و یا ملک مسکونی فرد را پیدا می کند. البته این بدین معنی نیست که مستاجر صاحب ملک شده است. بلکه به این معنا است که در زمان تعین شده در قرارداد مستاجر می تواند از ملک فرد استفاده نماید. اجاره کردن مغازه می تواند یکی از این دعاوی باشد. البته برخی از دعاوی سرقفلی در صورت وقوع کلاهبرداری توسط یکی از طرفین در دسته دعاوی کیفری قرار می گیرند.

دعاوی پایان کار| وکیل ملکی اسلامشهر 
دعاوی پایان کار روابط به زمانی می شود که کار ساخت یک ساختمان پایان پیدا می کند. در این صورت باید پایان کار برای او گرفته شود. مهندسین و کارشناسان شهرداری باید تأکید کنند که این ساختمان کاملاً بر اساس اصول و قواعد ساخته شده است. سپس مالک ساختمان باید برای اخذ سند ساختمان به صورت مجلس تفکیکی اقدام نماید.

دعاوی افراز و فروش ملک مشاع
هنگامی که یک ملک چند مالک داشته باشد، آن ها در مالکیت ملک با هم شریک هستند. هنگامی که در میان این شرکا در تقسیم بندی ملک و فروش آن اختلاف باشد، دعاوی افراز و فروش ملک مشاع مطرح می شود. ملک مشاع ملکی است که به صورت مشترک چند مالک داشته باشد.

دعاوی خلع ید| وکیل ملکی اسلامشهر 
دعاوی خلع ید زمانی توسط وکیل ملکی در اسلامشهر مطرح می شوند که ملک مالک توسط شخص دیگری به تصرف در آمده باشد. همچنین آن شخص به تصرف خود ادامه دهد و از ملک خارج نشود. در این صورت دعاوی خلع ید مطرح می شوند. دعاوی خلع ید حتماً قطعی شوند تا بتوانند به اجرا در بیایند. یعنی برای اجرا کردن آن ها تشریفات رسمی و دادرسی لازم است.

دعاوی مربوط به اجاره بها و دریافت آن | وکیل ملکی اسلامشهر 
هنگامی که مستاجر ملکی را از صاحب ملک اجاره می کند، موظف است ماهانه مبلغی را به صورت اجاره بها به صاحب ملک پرداخت کند. اگر اجاره بها توسط مستاجر پرداخت نشود این به معنای فسخ قرارداد است. صاحب ملک می تواند از وکیل ملکی در اسلامشهر کمک گیرد و اقدام به فسخ قرارداد و تخلیه ملک خود کند.

حق الوکاله مربوط به وکیل ملکی در اسلامشهر چگونه است؟ 
بسیاری از افراد به دلیل هزینه ها از مراجعه به وکیل ملکی در اسلامشهر خودداری می کنند. زیرا معتقدند که هزینه های وکیل زیاد می شود. شاید در نگاه اول شما نیز فکر کنید که وکیل خرجی اضافی است. اما توجه داشته باشید که اگر از وکیل ملکی در اسلامشهر استفاده نکنید ممکن است خسارت های مالی بیشتری را متقبل شوید. اگر در دعاوی حقوقی و ملکی از وکیل کمک نگیرید نمی توانید به خوبی از خود دفاع کنید و حق خود را دریافت کنید. در نتیجه ممکن است ملک خود را از دست بدهید و ضرر زیادی کنید. اگر وکیل خوبی را انتخاب کرده باشید، ملزم به پرداخت هزینه های گزافی نخواهید شد. اما دقت کنید که ارزان بودن قیمت نشان دهنده حرفه ای بودن وکیل نیست. وکیلی حرفه ای است که با توجه به نوع پرونده و پیچیدگی آن هزینه مناسبی را از شما دریافت نماید.

یک وکیل ملکی خوب در اسلامشهر چه مشخصاتی باید داشته باشد؟
اگر به دنبال شماره وکیل ملکی در تهران (اسلامشهر) هستید ما وکیل اکبر فتح اللهی را که در انواع زمینه های حقوقی، کیفری، خانواده، مالی و … فعالیت دارد. و جزو وکلای  برتر و شناخته شده ترین وکلای استان تهران و کرج هستند. اگر به دنبال یک وکیل حرفه ای و دلسوز برای احقاق حق خود هستید می توانید به شماره تلفن موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. 

بهترین وکیل اسلامشهر | ۱۰ تا از بهترین وکیل اسلامشهر سال ۱۴۰۱

بهترین وکیل اسلامشهر کیست ! در سایتها به معرفی بهترین وکیل اسلامشهر می پدازند آیا این سایتها اعتبار دارند ! 
در این بخش از مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین وکیل اسلامشهر بپردازیم. برای انتخاب بهترین وکیل در اسلامشهر معیارهای متفاوتی از جمله حسن شهرت، تجربه کاری، پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در وکالت به موقع پرونده و … در نظر گرفته می شود. وکلا در اسلامشهر می توانند دعاوی حقوقی و کیفری پرونده شما را برعهده بگیرند و یا با ارائه خدمات مشاوره شما را راهنمایی کنند. برای کسب اطلاعات با وکیل اکبر فتح اللهی وکیل معروف و شناخته شده در رادیو و تلویزیون شروع می کنیم ! 

بهترین وکیل اسلامشهر کیست؟ وکیل اکبر فتح اللهی دعوت شده به رادیو و تلویزیون 
مهم ترین ویژگی های یک وکیل در اسلامشهر صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعات و مشکلات موکل است. همچنین وکیل باید به دنبال راه چاره برای پرونده موکل خود باشد. بهترین وکیل اسلامشهر به دلیل احاطه بیشتری روی مسائل حقوقی طبیعتا بهتر از موکل خود قادر است که مسیر درست را انتخاب کند.

بهترین وکیل اسلامشهر را چگونه پیدا کنیم؟
همچنین یک وکیل خوب قبل از پذیرش پرونده جلسه ای را ترتیب می دهد تا با موکل خود مفصلا راجب پرونده صحبت کند و تمام اسناد و مدارک ارائه شده را با حوصله و جز به جز بررسی نماید.

در ادامه به معرفی ۱۰ تا از وکلای خبره در اسلامشهر می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در برترین وکیل همراه ما باشید.

وکیل خوب در اسلامشهر چه خصوصیاتی دارد؟
از تعهدات وکیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استرداد اموال تحویلی: وکیل باید آنچه که در اثر وکالت به دست می آورد را به موکل تحویل دهد.
اگر از اقدامات و سهل انگاری وکیل خسارتی به موکل وارد آید او مسئول خواهد بود.
رعایت مصلحت موکل در اقدامات و فعالیت های خویش.
تسلیم صورت حساب وکالت.
تعهدات موکل عبارتند از:

التزام عملی به تعهدات وکیل در قبال افراد ثالث، چرا که وکیل از طرف او انجام وظیفه نموده است.
پرداخت اجرت وکیل، طبق قراداد و عرف یا اجرت المثل پرداخت شود.
پرداخت هزینه وکیل، مثل کرایه و عوارض و مالیاتی که وکیل پرداخته است.
نکات مهم پیش از انتخاب وکیل
بهتر است قبل از انتخاب وکیل خوب در اسلامشهر، میزان حق الوکاله های دریافتی وی و توانایی های علمی و عملی در دفاع از حقوق موکلین تحقیق کنید تا بتوانید سرنوشت پرونده ای که زندگی شما را رقم خواهد زد، به او بسپارید. در اکثر اوقات تبلیغات بیش از اندازه در خصوص بعضی وکلا به تنهایی قابل اعتماد نیست. بنابراین بهتر است انتخاب خود را صرفا بر اساس چنین تبلیغ تمرکز نکنید.

نکات مهمی که قبل از انتخاب وکیل خوب در اسلامشهر باید به آن دقت کنیم؟
وکیل به عنوان فردی که مورد اعتماد موکل، باید در نظر داشته باشد که ازاعتماد او سو استفاده نکند، موکل را به درستی راهنمایی کند. پیگیر پرونده های موکل خود باشد و در زمان های مناسب کارهای مورد نیاز را انجام بدهد و حداکثر تلاش خود را برای رسیدن موکل خود به تمام حق و حقوقشان انجام دهد اما نکته دیگر که باید به آن توجه کنیم وکیل باید تابع قانون باشد سهوا و یا عمدا از چارچوب قوانین فراتر نرود.

در رابطه با وکیل خوب حقوقی در اسلامشهر باید گفت که وکیل کارکشته در اسلامشهر به تجزیه و تحلیل پرونده می پردازد و پرونده را از چندین جهت بررسی می کند و بهترین پیشنهاد را به موکل خود می دهد. اگر قصد دارید که بهترین وکیل اسلامشهر را انتخاب کنید باید به چند نکته توجه کنید.

فروش مال غیر با قولنامه 

فروش مال غیر با قولنامه از موضوعات جدی و جدید کلاهبرداری ملکی است . که در ذیل به آن می پردازم . بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر مال یا ملک شخص دیگری را با تنظیم مبایعه نامه یا قولنامه به شخص دیگری بفروشند، جرمی مرتکب نشده اند اما باید بدانند که انتقال یا فروش مال غیر چه از طریق سند رسمی و جه از طریق مبایعه نامه و قولنامه  ارتکاب جرم محسوب می گردد و مجازات دارد؛ در واقع فروش مال غیر با سند عادی و سند رسمی جرم می باشد. چراکه ملک یا مالی که صاحب آن فردی دیگر است بدلیل اختلاف مالی بهیچ عنوان قابل فروش و انتقال به غیر نیست ! قولنامه در ماهیت حقوقی خود به معنای توافقات و قول و قرارهایی است که طرفین عقد با یکدیگر منعقد مینمایند که در آینده نسبت به انعقاد عقد اصلی اقدام نمایند و به معنای پیش توافق و پیش قرارداد میباشد. این امر درحالیست که قولنامه در معنای عرفی و متداول میان مردم جامعه به معنای قرارداد و مبایعه نامه یا همان فروش نامه ای است که توافق اراده ها بصورت کامل و جامع انجام شده و یک عقد لازم تمام عیار میباشد. نمیکند. لذا جرم فروش مال غیر با قولنامه بسیار مبتلابه و موجب تشکیل پرونده کیفری انتقال مال غیر میباشد.فروش مال غیر با قولنامه بیشتر به چشم می خورد و علت اصلی آن اختلافات مالی است .

هزینه وکیل دعاوی ملکی

در رابطه با هزینه دعاوی ملکی آنچه که مهم است این است که برای دعاوی ملکی و موفقیت در آنها باید هزینه حق الوکاله بموقع و درست باشد والا وکلای تازه کار عمدا هزینه وکیل دعاوی ملکی را کم گفته تا شما را جذب دفتر وکالت خود کنند . هزینه وکیل دعاوی ملکی به ۳ عامل بستگی دارد . اول وکیل ملکی که قرار است کار تخصصی املاک برای شما انجام دهد تا موفقیت بدست آوردید دوم نوع پرونده ملکی شما که مثلا پرونده حقوقی سرقفلی مغازه تجاری است ویا موضوع مربوط به مزاحمت ملکی ویا تصرف عدوانی است و تقسیم مال مشاع است و سوم شعبه قضایی که پرونده ملکی شما به آن ارجاع شده است و در موفقیت ویا شکست شما بسیار موثر است . هزینه وکیل دعاوی ملکی از ۳ درصد تا ۹ درصد ارزش واقعی ملک است که در هنگام قرارداد از شما اخذ خواهد شد . پس بسیار مهم است که بدانید هزینه وکیل دعاوی ملکی براساس قیمت واقعی سنجیده می شود ونه قیمت و ارزش منطقه ایی ملک مورد دعاوی حقوقی ملکی باتوجه هزینه وکیل دعاوی ملکی  که کم نیست در انتخاب وکیل دعاوی ملکی دقت فراوان بکنید . چون در دعاوی ملکی کمی بی دقتی باعث پرداخت مبلغ و هزینه وکیل دعاوی ملکی  خواهد شد . 

 

 

در ادامه بخوانید : مراجعه به دادگاه باوجود شرط داوری ونمونه شرط داوری در قرارداد خوب است یا بد ؟

در ادامه بخوانید : وکیل تضمینی کیفری تهران برای وکالت در دادگاه می خوام !