بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران اکبر فتح اللهی 

 

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران اکبر فتح اللهی 

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد. می توان گفت مفهوم وکالت به معنای نیابت و نمایندگی امور حقوقی از طرف شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی است که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند. وکالت قراردادی است که همانند دیگر قراردادها، تحت شرایط اساسی برای صحت معاملات و قراردادها قابل اعمال و اجرا است. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱-قصد و رضا دو طرف برای ایجاد معامله ۲-داشتن اهلیت لازم برای انعقاد عقد و از جمله عقل و بلوغ ۳-معین و مشروع بودن موضوع مورد معامله ۴-زمانی که موکل به وکیل خویش وکالت می دهد، وکیل را در مواردی خاص نایب خود قرار می دهد. در نتیجه تنها اعمالی قابلیت وکالت دادن دارند که نیابت پذیر باشند. وکالت می تواند در تمام امور صورت گیرد.بدین ترتیب علاوه بر دعاوی در دادگستری،در سایر امور حقوقی نیز می توان نیابت و وکالت را به شخص وکیل سپرد. مانند وکالت دادن در خرید و فروش، وکالت در انعقاد عقد اجاره، وکالت در انعقاد عقد ازدواج و … . لازم به ذکر است که وکیل تنها در حوزه ای که امور به وی محول شده است،اجازه ی اِعمال دارد. این بدان معناست که موکل باید محدوده ی اختیارات وکیل را مشخص کند. بدین ترتیب در صورتی که در مسئله ای به وکیل پایه یک دادگستری صریحاً اذنی داده نشده باشد نمی تواند اقدامی انجام دهد.ممکن است مواردی وجود داشته باشد که ظاهرا خارج از محدوده ی اذن باشد، اما طبق عرف حدود اذن تلقی شوند،که در اینصورت در حکم اذن صریح هستند.به همین دلیل این موارد باید به طور کامل برای موکلین توضیح داده شود تا بدین ترتیب در حقوق موکلین تضییع نشود به طور معمول زمانی که یک وکیل موفق به کسب مجوز وکالت می شود، می‌تواند در تمامی موضوعات و امور حقوقی، از جمله امور کیفری، معاملات، چک، ارث، وصیت، خانواده و … وکالت کند. به طور کلی نظام دادرسی و قضاوت در جهان، دو مرحله‌ای است. اولین مرحله صدور رای به مرجعی بدوی سپرده می شود، به صورت ماهوی یک رای را صادر می کند. رای داده شده قابل اعتراض است و در مراجع بالاتر که دادگاه تجدیدنظر نامیده می شود دوباره بررسی خواهد شد. هدف از دو مرحله ای کردن پروسه دادرسی، کاهش احتمال خطای قاضی در امر قضاوت است و دادرسی عادلانه و منصفانه را ضمانت می کند. در برخی موارد ، این دو مرحله ای بودن کنار گذاشته می شود. برای مثال به موجب قوانین کیفری ایران، جرایم مستوجب مجازات تعزیری درجه ی هشت، قابل تجدیدنظر نیستند و قطعی محسوب می شوند. لازم به ذکر است که این دو مرحله ای بودن به دلیل وجود اصل محدودیت صلاحیت وکیل پایه یک دادگستری در رابطه با وکالت، شخصی که در مرحله ی بدوی وکیل است، لزوماً وکیل در مرحله ی تجدیدنظر نیست؛ در صورتی که این اختیار از سوی موکل به وی تفویض شود این امر امکان پذیر است. بهتر است کسانی که برای مرحله اول وکیل می گیرند، در صورت تمایل به استفاده از حق تجدیدنظر خواهی و اعتراض، اختیار وکالت را در مرحله دوم به همان وکیل مربوطه بسپارند که بر روال کاری آشنایی کامل دارد.

شماره وکیل پایه یک دادگستری تهران | لیست وکلای تهران 

وکلای پایه ۲ فقط حق شرکت در محاکم کیفری که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتراز ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شود را دارند و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از ۵۰۰میلیون ریال باشد و یا خواسته غیر مالی مگر در دعاوی مربوط به اختلافات در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب باشد، می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند، اما وکیل پایه یک دادگستری حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و.. را دارند.

به گزارش تابناک، وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می‌کنند بدواً به‌صورت ۲ سال کار آموزی دوره را طی می‌کنند و می‌توانند ذیر نظر وکیل سپرست نسبت به دفاع از حقوق موکل اقدام کنند و پس از طی ۲ سال و همچنین تأیید صلاحیت علمی و گزینش‌های مربوطه موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شوند؛ لذا شهروندانی که حق انتخاب وکیل را دارند بدواً باید اطلاع کامل از پایه وکیل داشته باشند و بر حسب موضوع که آیا کارآموز وکالت یا وکیل، پایه دوم یا اول باشد اقدام کنند. توجه به پایه وکیل درابتدا می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب وکیل باشد. در بعضی موارد اشخاصی که نیاز به وکیل دارند بدون تشخیص این امر اقدام به انتخاب وکیل می‌کنند و بعد از بروز مشکل متوجه می‌شوند که وکیل انتخابی آن‌ها کارآموز پایه ۲ بوده و در صلاحیت دفاع از حقوق وی نمی‌توانسته باشد؛ بنابراین شهروندان باید با توجه به موضوع و مشکلات خود، برای انتخاب وکیل اصلح دقت نظر کافی را لحاظ کنند.

وکیل تهران | وکیل رایگان | بانک اطلاعات وکلای تهران | انتخاب بهترین وکیل 

در رابطه با بانک اطلاعات وکلای تهران ابتدا باید ببینید که وکیل شما از مرکز وکلا است ویا کانون وکلا تهران سپس وارد سایت هر یک از این مراکز شوید وبا جستجوی نام وکیل ویا شماره پروانه وکیل اقدام به شناسایی وکیل مربوطه کنید ضمننا وکیل باید حتما دارای پروانه تهران را در سایت تهران پیدا کنید والا موفق نخواهید شد کانون وکلا دارای سایت مرتبط و معتبری است که وکیل را می توانید با ادرس در آن پیدا بکنید و بانک اطلاعات وکلای تهران و مرکز در آن نوشته شده است . وکیل تهران ویا وکیل رایگان هم اصطلاحات غلطی هستند . پس لیست وکلای تهران در سایت کانون وکلای تهران نوشته شده است البته با جستجوی فرد مورد نظر نه اینکه لیست وکلای تهران را کامل برای شما بیاورد . وکیل دادگستری خوب هرگز مشاوره حقوقی رایگان نداده و بهیچ وجه سوالات حقوقی را غیر منطقی پاسخ نمی دهد وکیل خوب 

قرارداد با وکیل چگونه است ؟ 

یکی از مسایل مردم به هنگام انتخاب وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی در امور مختلف دعاوی خانوادگی ویا دعاوی حقوقی دادگستری ویا دعاوی کیفری همان در وهله اول انتخاب وکیل خوب ویا در وهله دوم بستن قرارداد با وکیل است شاید این سوال برای شما پیش بیایید که قرارداد با وکیل چگونه است وچطور بایستی با وکیل قرارداد بست بنظرم بهتر است قبل از بستن قرارداد با وکیل باید رزومه وکیل و سابقه وکیل را بررسی کرد وشماره پروانه وکیل دادگستری را سپس برای بستن قرارداد با وکیل اقدام لازم را انجام داد . این که وکیل عضو کانون وکلا باشد ویا مرکز وکلا ویا اینکه کارآموز وکالت باشد ویا وکیل پایه یک دادگستری همه و همه مهم است ! 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران 

یکی از دغدغه های مردم در مراجعه به وکیل اینست که همیشه بدنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران هستند و اینگونه برای موفق شدن د ر پرونده های دادگاهی و وکالتی خود تلاش می کنند غافل از این که  بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران الزاما باید وکیل پایه یک دادگستری باشد و سالها تجربه وکالت دادگستری داشته باشد فلذا مهم این است که برای موفقیت دردادگاه حق الوکاله بالا و خق المشاوره حقوقی بالا درخواست خواهد کرد پس برای این که به بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران وکالت بدهید باید هزینه حق الوکاله بالا هم پرداخت کنید فلذا به شما توصیه می کنم حتما به فکر هزینه هم باشید وکیل اکبر فتح اللهی نوشهر بعنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران با بیست سال سابقه وکالت در زمینه وکالت دادگستری و پرونده های حقوقی و کیفری و خانواده آماده پذیرش پرونده شما هستند . بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در اصل همان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد . پش بهترین وکیل در تهران مشاوره ویا بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران مشاوره همان منظور بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران وکیل اکبر فتح اللهی نوشهر می باشند . 

 

 

 

در ادامه بخوانید : آشنایی با وکیل خوب خانوادگی در تهران