رابطه تلفنی با زن شوهردار در صورتی که متن پیامک ها رسمی باشد چیست ؟

رابطه تلفنی با زن شوهردار در صورتی که متن پیامک ها رسمی باشد چیست ؟ 

یکی از سوالات حقوقی مردم پیرامون رابطه تلفنی با زن شوهردار است با توجه به ازدیاد ارسال پیام ها از طریق فضای مجازی و جذاب بودن آن یکی از مشکلات آن عدم رعایت مسایل اخلاقی در بین مردم است که آرام آرام خانواده ها را هدف قرارداده و حد و مرز ها را برداشته است یکی از این مسایل رابطه تلفنی با زن شوهردار است  حالا چه بصورت ارسال پیامک و یا چه بصورت ارسال پیام به زن شوهر دار از طریق واتس آپ ویا تلگرام و اینستاگرام خیلی ها فکر می کنند ارسال پیام در این فضاها جرم نیست و مجازات ندارد فلذا به رابطه تلفنی با زن شوهردار ادامه می دهند تا سیستم پلیسی ویا قضایی ویا پلیس فتا متوجه شود ویا خانمی از فرد مورد نظر شکایت کیفری بکند .  اینجاست که تازه دردسر و مجازات های سنگین تازه رخ نموده و شروع می شوند . ارتباط تلفنی با مرد متاهل نیز از همین دست است و مجازاتی مانند رابطه تلفنی با زن شوهردار دارد و قطعا بعضی اوقات بدتر و خراب تر فلذا باید دید چگونه می توان این موضوع را مورد بررسی قانونی قرارداده و از شکایت کیفری از زن ویا مرد جلوگیری کرد مثل رابطه پیامکی با مرد متاهل که آن نیز از این دست است همچون رابطه تلفنی با زن شوهردار است وشاید بدتر و با مجازات بیشتر و زندان سنگین تر جرم مزاحمت برای زن شوهر دار همچون رابطه تلفنی با زن شوهردار است و می تواند حتی به اعدام ختم شود و فرد مورد نظر را به دردسر بیاندازد فلذا پیشنهاد می شود در این موارد حتما با وکیل کیفری هماهنگی و مشاوره حقوقی صورت بگیرد . 

در ادامه بخوانید : دادخواست اثبات ابراء مهریه | بیش از ۵ نکته درباره بذل مهریه

وکیل برای رابطه تلفنی با زن شوهردار! 

یکی از سوالات حقوقی مردم اینست که چگونه وکیل برای رابطه تلفنی با زن شوهردار پیدا بکنند ! تا بتوانند از شکایت کیفری علیه خود دفاع بکنند مثلا یک مکالمه تلفنی بانامحرم صورت گرفته و پیامد آن شوهر طرف متوجه این امر شده است حالا اتفاقی که افتاده اینست که چگونه در صورت انجام شکایت کیفری شوهر با عنوان رابطه نامشروع بدنبال وکیل برای رابطه تلفنی با زن شوهردار باشد تا در دادگاه کیفری ۲ بتواند از خود دفاعیات لازم را انجام داده و موفقیت کسب کند . چراکه حضور در دادگاه بدون وکیل در موراد و پرونده های کیفری بسیار خطرناک است و می تواند پیامدهای بسیار جدی داشته باشد . فلذا داشتن وکیل مناسب و خوب بسیار مهم است تا نتیجه لازم در پرونده های کیفری که در دادسرا و دادگاه کیفری در جریان هستند به نتیجه لازم برسند . یکی از دیگر از این موارد وکیل برای رابطه تلفنی با زن شوهردار روش درست لایحه دفاعیه نویسی برای دادگاه کیفری است که در هر مرحله با مرحله بعد تفاوت اساسی دارد . در این مرحله حکم قضایی رابطه مرد متاهل با زن شوهر دار بسته به دفاعیات درست وکیل برای رابطه تلفنی با زن شوهردار دارد . 

وکیل ونک تهران 

یکی از موضوعات مهم در دادن وکالت به وکیل دادگستری و مشاورحقوقی دادن وکالت به وکلای پایه یک نزدیک محل زندگی است فلذا جستجوی عبارت وکیل ونک تهران نیز بسیار مهم است . چراکه افرادی که نزدیک ونک تهران زندگی می کنند برای دادن وکالت دادگستری به وکیل پایه یک دادگستری بدنبال وکیل ونک تهران هستند تا بهتر بتوانند از مشکلات خود دفاع بکنند فلذا وکیل خوب در ونک را جستجو می کنند البته عده ایی هم آدرس جدید دادگاه خانواده ونک قدیم را جستجو می کنند فلذا وکیل پایه یک دادگستری می تواند برای رسیدن به موضوع بسیار کمک کننده باشد . پس افراد اگر بدنبال حل دعاوی خانوادگی خود هستند ووکیل خانواده ونک را جستجو می کنند باید بدانند که آدرس جدید دادگاه خانواده ونک قدیم به منطقه ولنجک بلوار عدالت منتقل شده است که در ساختمانی جدید به دعاوی خانوادگی مثل مهریه و طلاق رسیدگی می کند که مخصوص شمال تهران هست پس نتیجه می گیریم  وکیل ونک تهران بیشتر در دادگاه خانواده ولنجک وکالت می کند که مخصوص دعاوی خانواده و خانوادگی هست . وکیل ونک تهران یک وکیل پایه یک دادگستری است که صلاحیت وکالت در کلیه دعاوی را دارا می باشد . 

حکم پیامک دادن به مرد متاهل 

یکی از سوالات حقوقی مردم بخصوص زنان و مردان در رابطه با رابطه نامشروع حکم پیامک دادن به مرد متاهل می باشد که اکثرا خانمهای شاغل و کارمند درگیر این نوع روابط جنسی می شوند که نهایتا ختم به حکم پیامک دادن به مرد متاهل است که البته خود می تواند برای افراد دردسرهای مختلفی ایجاد کند و مردم را درگیر مسایل مختلفی بکند . این مساله که برای مردم بخاطر یک رابطه جنسی مجازات اعدام ویا زنا ویا رابطه نامشروع بنویسند قابل قبول نبوده و نیست و باعث و حشت می شود . حکم مزحمت ناموسی هم از این دست است . و جرم پیام دادن به زن شوهر دار . فلذا باید در نظر داشت چگونه می توان در برابر مسایل مختلف از این دست اقدام لازم را نمود . آیا باید وکیل گرفت آیا باید برای حکم پیامک دادن به مرد متاهل از وکیل کیفری استفاده کرد . ویا خیر . نظر بنده اینست بله باید برای این موارد مهم باید وکیل گرفت یک وکیل کیفری کار خوب وبا تجربه ! 

وکیل برای پرونده کیفری 

خیلی ها بدنبال وکیل کیفری تضمینی در تهران هستند فلذا نکاتی را در این باره متذکر میشوم وکیل کیفری تضمینی در تهران حتما باید دارای بیست سال سابقه وکالت باشد و حتما باید کسانی در رابطه با حل پرونده شما بشناسد تا توان حل پرونده کیفری شما را داشته باشد . بهترین وکیل کیفری تهران هم ابتدا بعنوان وکیل باید اعلام وکالت در پرونده شما کند و همه مسایل شما را بشناسد . حالا با این گفتار توضیح می دهم که وکیل کیفری چیست و چه وظایفی دارد و چه نکاتی را دنبال می کند . سوال از وکیل کیفری بخوبی نشان می دهد او مسلط به این حوزه هست ویا خیر ! هزینه وکیل کیفری معمولا بالای ۳۰ میلیون تومان است ومشاوره وکیل کیفری قطعا رایگان نیست چراکه چنین وکیلی اینقدر کار دارد که وقت خود را ارزان نفروشد . وکیل جزا و جرم شناسی هم همان وکیل کیفری است پس اگر بدنبال وکیل کیفری هستید بدنبال وکیل کیفری رایگان نباشید . انتخاب وکیل در امور کیفری بسیار سخت است بخصوص که بدنبال وکیل کیفری تضمینی در تهران باشید . وکیل پایه یک دادگستری کیفری همان بهتر است که دارای سابقه و ارتباط کافی باشد والا محکومیت شما قطعی است ویا اگر محکوم شده اید تایید آن در دادگاه تجدیدنظر قطعی است . شماره وکیل کیفری هم از نیازهای پرونده کیفری است شماره وکیل اکبر فتح اللهی بعنوان وکیل کیفری تضمینی در تهران  در ابتدای سایت قرارداده شده است . پس وکیل حقوقی و وکیل بانفوذ یک ادعا نیست بلکه در عمل باید آن را اثبات کرد . مشاوره وکیل کیفری می تواند شما را از مسایل خاص پرونده کیفری نجات دهد مثل سوال حقوقی در مورد اعمال ماده ۴۷۷ که توسط وکیل کیفری خوب در تهران ویا وکیل کیفری تهران انجام شود و بعنوان وکیل تضمینی بدنبال شکستن رای دیوان عالی کشور باشد . وکیل تضمینی اعاده دادرسی همان وکیل کیفری تضمینی در تهران  است و اگر بدنبال اسامی قضات دیوان بازنشسته دیوان عالی کشور برای وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ هستید با ما تماس بگیرید . 

 وکیل خوب برای پرونده کیفری رابطه نامشروع 

یکی از سوالات حقوقی در مورد رابطه نامشروع پیدا کردن وکیل خوب برای پرونده کیفری رابطه نامشروع است  چراکه پیدا کردن وکیل خوب  در پرونده ای کیفری در هر مرحله از دادرسی  خود بسیار مهم است چراکه یک اشتباه در پیدا کردن وکیل خوب برای پرونده کیفری رابطه نامشروع می تواند عواقب بسیار دردناکی داشته باشد . و این عواقب خود باعث زندان و اعدام خواهد شد . وکیل خوب برای پرونده کیفری رابطه نامشروع در پرونده رابطه نامشروع به شما می فهماند که افراد  چگونه از خود در موارد مختلف دفاع کنید . تا گرفتار زندان و اعدام نشوند زنی که شوهر دار است و در خانه مرد شوهر دار ویا پسر مجرد دستگیر می شود در معرض اعدام ویا زندان طولانی قرار می گیرد در اینجاست که وکیل خوب برای پرونده کیفری رابطه نامشروع بسیار می تواند کارساز و نجات دهنده باشد در هر مرحله از دادگاه . 

اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع 

یکی از سوالات حقوقی مردم بخصوص بانوان موضوع اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع است برای بهتر فهمیدن موضوع باید گفت که اثبات بی گناهی افراد به چند موضوع بستگی دارد یکی مدارک و دلایل دومی اقرار و سوم محل دستگیری در  اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع بسیار مهم است . متن اثبات بی گناهی خود نیز یکی از مدارکی است که باید بصورت لایحه درست تنظیم شود تا مشکل چندانی پیش نیاید .  اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع همان عدم اثبات رابطه نامشروع است که  اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع منجر خواهد شد در دادسرای کیفری و دادگاه کیفری توسط وکیل کیفری خوب اثبات رابطه نامشروع از طریق پیامک و یا واتس آپ خود نیز همان  اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع ودلایل آن است . 

وکیل متخصص رابطه نامشروع 

یکی از سوالات حقوقی مردم در مشاوره حقوقی مربوط به روابط نامشروع وکیلی است که بتواند هم در دادسرا هم در دادگاه بدوی و هم در دادگاه تجدیدنظر از موکل از جرم رابطه نامشروع دفاع لازم را انجام دهد . در رابطه با وکالت روابط نامشروع وکیل ماهر اختیار کنید چراکه شوخی نیست رفتن به زندان برای رابطه نامشروع فلذا گرفتن وکیل متخصص رابطه نامشروع بسیار مفید و لازم است  وکیل متخصص رابطه نامشروع باید هفت شرط را رعایت کنید مطالعه سریع پرونده کیفری رابطه نامشروع مطالعه مدارک و دلایل جهت دفاع بعنوان  وکیل متخصص رابطه نامشروع  نکته بعدی و نکته سوم حقوقی وکیل ماهر بودن در امر پرونده کیفری است . چراکه وکیل حقوقی قادر به انجام پرونده های کیفری نیست نکته پنجم بعنوان  وکیل متخصص رابطه نامشروع اینست که قاضی دادسرای کیفری ویا دادسرای ارشاد را بشناسد و کلانتری مربوطه را احاطه و تسلط داشته باشد مثلا برای کرج وکیل اسلامشهر قادر به انجام امور نیست . 

وکیل متخصص رابطه نامشروع حداقل ۱۰ سال سابقه وکالت دارد ! 

یکی از مشکلات مردم اینست که پرونده های کیفری بزرگ را به افراد کم تجربه در وکالت می سپارند . وکیل باسابقه تهران هرگز بعنوان  وکیل متخصص رابطه نامشروع بدون اطمینان از نتیجه گرفتن در پرونده کیفری و یا پرونده خانواده قبول وکالت نخواهد کرد بعنوان وکیل پایه یک دادگستری و وکیل باسابقه قضایی ویا وکیل باسابقه حقوقی اعتقاد دارم وکالت در پرونده کیفری ویا دعاوی خانوادگی شوخی نیست . وکیل باسابقه ملکی ویا وکیل باسابقه قاضی هر ۲ نیز چنین اعتقادی دارند و البته حق المشاوره این وکلا قطعا گران است و رایگان نیست . حتی زمانی که بعنوان وکیل باسابقه کرج فعالیت می کردم نیز این گونه بود . همچنین وکیل خوب در اسلامشهر نی نی سایت وبعنوان بهترین وکیل اسلامشهر اعلام می نمایم که نباید در وکالت دادگستری تعلل کرد . بهترین وکیل طلاق در اسلامشهر هم بعنوان وکیل باسابقه در وکالت دقت فراوان می نماید . 

حکم خیانت زن به شوهر | آزمایش خیانت زن 

یکی از سوالات حقوقی مردم در مورد این است که چطور در مورد خیانت زن به شوهر اقدام لازم را انجام دهند ! در جامعه سنتی و متعصب ما رابطه خارج از عرف بین زن و مرد متاهل اگر از سوی زن باشد حکم  خیانت زن به شوهر پیش می آید که البته می تواند در دادگاه خانواده باعث دعاوی مهم خانوادگی و در دادگاه کیفری یک ویا دادگاه کیفری دو باعث دعاوی کیفری مهم شود حکم  خیانت زن به شوهر از نظر دادگاه خانواده عدم تعلق مهریه و حضانت و از طرف دادگاه کیفری زندان و اعدام است ! این نظر مردم است اما باید دید که  خیانت زن به شوهر چه عواقبی داشته و دارد .  خیانت زن به شوهر بسختی قابل اثبات است و باید برای این کار دلایل و مدارک خیانت را فراهم کرد مثل پیامک و نوشتار در فضای مجازی ویا اعتراف کردن که بصورت اقرار در کلانتری و یا دادسرا صورت می پذیرد .  خیانت زن به شوهر با گزارش پزشکی قانونی هم صورت می پذیرد و کاملا قابل پی گیری است . 

در ادامه بخوانید :

خیانت زنان متاهل و علل آن در زندگی زناشویی

به شوهرم خیانت کردم اثبات رابطه نامشروع پیامکی چطوره؟

متوجه خیانت همسرم شدم چطوری رفتار کنم

رابطه نامشروع از طریق پیامک