زنان از چه رفتارهایی که از شوهر خود سر میزند بیزارند

زنان از چه رفتارهایی که از شوهر خود سر میزند بیزارند(۱۰ مورد مهم )

بعنوان وکیل خانواده در این سالها تجاربی را دررابطه با خانمها کسب کرده ام که از جمله واکنش زنان به رفتارهای مذموم شوهر و اینکه زنان از چه رفتارهایی که از شوهر خود سر میزند بیزارند یک وکیل خوب در تهران قطعا از این نمونه ها که در ذیل عرض خواهد شد با خبر است چراکه یک وکیل ماهر برای طلاق قبل از هر اقدامی از این موارد آگاه است .تمامی موارد جمع آوری شده مبتنی بر تجربیات بهترین وکیل خانواده در تهران می باشد .

۱-قسم دروغ 

با اینکه بیشتر خانم ها از قسم خوردن آقایان و قتی خودشان نارحتند بدشان نمی آید اما از مردهایی که فکر می کنند قسم خوردن تنها راهی است که حرفشان را باور کنند متنفرند .

۲-متعهد نشدن 

برای زن ها خیلی مهم است که مردها درک کنند وقتی همه چیز جدی می شود زن ها توقع دارند که شما ۲ نفر خود را محدود به همدیگر کنید .زن ها از این که بازیچه قرار بگیرند متنفر هستند 

۳-رمانتیک نبودن 

بعنوان یک وکیل ازدواج و طلاق می گویم زن ها عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به مردشان را می خواهند .

۴-نرسیدن به خود 

بعنوان وکیل ماهر برای طلاق خاطرنشان می کنم با اینکه ظاهر همه چیز نیست اما زن ها جذب مردانی که به خود نمی رسند و همیشه ژولیده هستند وبوی عرق می دهند و ظاهر نامناسبی دارند نمی شوند علاوه بر این متناسب نگه نداشتن اندام خود نشان می دهد مرد اهمینی برای خود و همسر قایل نیست و هیچ انگیزه و نظمی در زندگی ندارد . 

۶. قابل پیش‌بینی بودن
زن‌ها واقعاً از مردان قابل پیش‌بینی که هیچوقت کار متفاوتی انجام نمی‌دهند بدشان می‌آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.

۷. اولویت دادن به دوستانشان
اگر از گذراندن وقت با دوستانتان خیلی بیشتر از همسر یا نامزدتان لذت می‌برید و همسرتان هیچوقت نمی‌تواند ساعتی دونفره با شما داشته باشد، مطمئناً یک جای کار می‌لنگد.

۸. مدام بحث کردن
بعنوان وکیل خازن‌ها از مردهایی که هر صحبت کوچک را به بحثی ادامه‌دار و مشاجره تبدیل می‌کنند و باعث می‌شود آنها مجبور شوند مدام حالت دفاعی به خود بگیرند خوششان نمی‌آید.

۹. دید زدن خانم‌های دیگر جلو چشم آنها
بااینکه نگاه کردن به خانم‌ها برای برخی آقایان مسئله‌ای عادی است (البته نه زیاد از حد آن)، اما وقتی اینکار را جلو زن زندگیتان انجام دهید مشکل‌ساز خواهد شد.

۱۰. وابستگی
زن‌ها دوست ندارند با مردانی باشند که به خودشان اعتماد ندارند و برای روابط، کار و دوستی‌هایشان نیاز به تایید دائمی دارند.