طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد پاسخ سوالات طلاق زوجه

طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد پاسخ سوالات طلاق زوجه 

یکی از سوالات حقوقی مهم مردم در دعاوی خانوادگی اینست که طلاق از طرف زوجه چقدر طول می کشد . ویا بعبارت بهتر این که طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد پاسخ سوالات طلاق زوجه ما برای بهتر شدن این موضوع ابتدا نوع سوالات مشابه را بعنوان وکیل دادگستری ومشاور حقوقی بررسی می کنیم .  اولین سوالی که همیشه مطرح می شود اینست که قانون جدید طلاق از طرف زن چه می گوید در پاسخ به این سوال باید بگوییم اساسا قانون مربوط به طلاق تقریبا همان قانون قدیمی است و فقط یک قانون جدید داریم و آن قانون حمایت خانواده مصوب سال ۹۲ می باشد . نکته بعدی این که دلایل طلاق از طرف زن ویا دلایل طلاق از طرف زوجه همان دلایل طلاق قبلی هستند که در قانون بوده اند و مورد اشاره قانون گذار قرار گرفته اند  طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد پاسخ سوالات طلاق زوجه رد دادخواست طلاق زوجه نیز از سوالات حقوقی دیگر است که علت آن را بعنوان وکیل پایه یک دادگستری این می دانم که اساسا دادخواست طلاق بدرستی تنظیم نشده و اصلا زن دارای دلایل محکمه پسند نیست . پس در پاسخ به این سوال که  طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد پاسخ سوالات طلاق زوجه باید گفت که دادخواست طلاق زوجه بستگی به نوع دلایل و وکیل طلاق مربوطه دارد که البته بهتر است قبل از هر کاری به هزینه وکیل طلاق نیز توجه شود معمولا وکلای تازه کار بدلیل عدم آشنایی با دلایل طلاق کا ر پرونده طلاق را خراب کرده و فقط زحمت وکیل خوب را در آینده زیاد می کنند که بعنوان وکیل تجدیدنظر مجبور است کلی برای برگرداندن پرونده به حال سابق تلاش کند وشاید بتواند در دعاوی خانوادگی مطرح بنتیجه لازم برسد . پس به این نکته توجه شود که  طلاق از طرف زن چقدر طول می کشد پاسخ سوالات طلاق زوجه رسیدن پرونده طلاق به سرانجام نوعی نکات لازم دارد که فقط از عهده وکلای خوب بر می آید ولاغیر وکیل خوب یعنی وکیل باتجربه . 

سریع ترین راه طلاق از طرف زن 

یکی دیگر از راههای انجام طلاق از طرف زن که بعنوان سوال حقوقی در دفتر وکالت اینجانب بعنوان وکیل معروف خانواده مطرح می شود اینست که سریع ترین راه طلاق از طرف زن چیست و چه مراحلی دارد و دقیقا چه کارهایی باید انجام شود تا راه حل مناسب را بتوان برای این کار پیدا کرد دقت داشته باشید برای اینکه پاسخ این سوال حقوقی را به شما بدهیم کافیست بدانید  سریع ترین راه طلاق از طرف زن مهم نیست بلکه انچه که مهم است اینست که  سریع ترین راه طلاق از طرف زن  الزاما بهترین راه حل نیست بلکه مهم اینست که زن بتواند به درستی همه حقوق خود را اعاده کرده و پس از طلاق با مشکل شکایتی از طرف شوهر مواجه نشود والا  سریع ترین راه طلاق از طرف زن گاها شاید در دسترس باشد ضمننا یک وکیل خوب خانواده چه بعنوان وکیل دادگاه بدوی ویا وکیل دادگاه تجدیدنظر باید دقت داشته باشد که دقیقا چه می کند و چه مسیری را طی می کند چراکه در مسیر طرح دعاوی خانوادگی آنچه که مهم است نگاه واقع بینانه در طرح دادخواست طلاق از طرف زن توسط وکیل است و برای دستیابی به  سریع ترین راه طلاق از طرف زن  باید این راه چاه بدرستی طی شود بعنوان وکیل طلاق که سالها سابقه وکالت دادگستری در دادگاه خانواده طلاق را دارم اعتقاد دارم چگونگی طرح درست دادخواست طلاق بسیار مهم است تا دادگاه خانواده مورد اقناع قرار بگیرد . مثلا دادگاه خانواده تهران خود به چند قسمت تقسیم می شود دادگاه خانواده محلاتی دادگاه خانواده ولنجک ویا دادگاه خانواده ونک سابق دادگاه خانواده باهنر ویا دادگاه قنات کوثر و دادگاه خانواده شهرری وکیل دادگاه خانواده بایستی به این محاکم اشراف کامل داشته وبا آراء دادگاه خانواده آشنا باشد . همچنین با شرایط قاضی دادگاه خانواده تا بتواند  سریع ترین راه طلاق از طرف زن را پیدا کرده نتیجه درست بگیرد . 

طلاق زن بدون دلیل 

یکی از سوالات حقوقی مردم در دعاوی خانوادگی از وکلای دادگستری اینست که چگونه می توان طلاق زن بدون دلیل را ثبت کرد و به دادگاه خانواده موضوع خواست طلاق را ثبت کرد طلاق زن بدون دلیل یکی از مشکل ترین دعاوی خانوادگی مطرح در دادگستری است دقت کنید عبارت طلاق زن بدون دلیل ۲ حالت دارد یا شما دلیل کافی برای طلاق ندارید و صرفا بی دلیل از روی اکراه و تنفر قصد طلاق دارید که این نوع طلاق را طلاق زن بدون دلیل صرف می نامند . و دلیل دوم طلاق بدون دلیل طلاقی است که خانم و همسر شما صرفا برای جدایی به دلایلی استناد می کند که از نظر محکمه دلیل موجهی نیست برای طلاق زن بدون دلیل حالا در این خصوص توضیحات بیشتر را برای شما عرض می کنم . طلاق به علت تنفر خود طلاقی است که می تواند از مصادیق طلاق زن بدون دلیل بشمار رود و این موضوع تنفر می تواند از سالها آزار و اذیت و شکاکیت همسر نشات بگیرد . طلاق زن بدون دلیل یک نوع طلاق است که می تواند بر پایه طلاق به علت تنفر باشد و سوال دیگر این که زن بعد از چند سال می تواند طلاق بگیرد واینکه اگر مرد طلاق ندهد زن می تواند طلاق بگیرد . وقانون جدید طلاق از طرف زن چه توصیه برای این مورد از طلاق از طرف زن توسط وکیل خانواده دارد واین که سریع ترین راه طلاق از طرف زن چه می تواند باشد و چطور می تواند پیش برود . و سخت ترین نوع طلاق دقیقا چه نوع طلاقی است که می تواند وکیل دادگستری و وکیل خوب را با چالش مواجه بکند . ودلیل محکم برای طلاق اساسا چه دلایلی می تواند باشد شک همسر حبس همسر و یا بدرفتاری او در زندگی مشترک واین که اگر زن درخواست طلاق بکند مهریه تعلق می گیرد و این نوع طلاق از مصادیق طلاق زن بدون دلیل محسوب نمی شود و این نوع طلاق چگونه می تواند توسط وکیل خوب مورد طرح در دادگستری دعاوی خانوادگی مورد طرح قرار بگیرد . و به نتیجه برسد . 

وکیل تضمینی طلاق 

یکی از سوالات حقوقی مهم مردم که در گیر دعاوی خانوادگی می شوند موضوع ناراحت کننده طلاق است اما در بسیاری از موراد مردها برای اینکه از تضمین های مهم مثل مهریه و نفقه و اجرت المثل فرار کنند بدنبال وکیل تضمینی طلاق هستند تا بلکه بتوانند براحتی و بدور از نگرانیهای موجود اقدام به طلاق نمایند هر چند هزینه وکیل تضمینی طلاق بسیار بیشتر از وکیل ارزان و وکیل رایگان است و قطعا به شما مشاوره حقوقی رایگان نمیدهد وکیل تضمینی طلاق حداقل ۲۰ سال تجربه وکالت دادگستری داشته و احتمالا استاد دانشکده حقوق است ویا قبلا سابقه قضایی بعنوان قاضی دادگاه خانواده دارد وکیل خانواده ویا وکیل طلاق که بعنوان وکیل تضمینی طلاق قبول وکالت می کند اساسا بدنبال موضوعات حقوقی ساده برای انجام وکالت خانواده نمی رود و قطعا بدنبال راههای قطعی است و همین باعث می شود حق الوکاله و هزینه وکالت وکیل تضمینی طلاق بالای ۵۰ میلیون تومان باشد . یادتان باشد بهترین وکیل طلاق تهران هم باید این نکات حقوقی را در راستای به نتیجه رسیدن کار خود انجام بدهد . وکیل تضمینی مهریه هم همانند وکیل تضمینی طلاق هزینه بر بوده و قطعا هزینه زیادی را از شما مطالبه می کند . چراکه بسرعت پول زیادی را مطالبه کرده تانتیجه کار شما را فراهم کند . بهمین خاطر ما بعنوان وکیل تضمینی تهران در پرونده های دیوان عالی کشور بعنوان وکیل تضمینی دیوان عالی کشور و بعنوان وکیل تضمینی کیفری در خصوص موارد دعاوی خانوادگی مثل مهریه و طلاق بعنوان وکیل تضمینی طلاق اقدامات لازم را انجام می دهیم . پرونده های طلاق از شروع کار یعنی دادخواست طلاق از طرف زن ویا دادخواست طلاق از طرف مرد نکات مهمی دارد که وکیل تضمینی طلاق همه آنها را انجام می دهد . هم اکنون ما ۴ مجتمع خانواده مهم طلاق در تهران داریم مجتمع قضایی خانواده محلاتی ، مجتمع قضایی خانواده ولنجک ، مجتمع قضایی خانواده باهنر ویا قنات کوثر و مجتمع قضایی یافت آباد که در خصوص دعاوی خانوادگی دارای قاضی ومشاور خانواده هستند . 

جواب فرجام خواهی طلاق 

یکی از سوالات حقوقی مردم در دعاوی حقوقی و دعاوی خانوادگی موضوع فرجام خواهی طلاق است جواب فرجام خواهی طلاق نیز زمانی مطرح می شود که فردی قصد دارد در پاسخ به زوج و یا زوجه که از دعوای طلاق فرجام خواهی کرده دفاعیه تنظیم کرده و جواب فرجام خواهی طلاق بدهد البته اول باید ببینیم که فرجام خواهی چیست و فرجام خواهی طلاق چطور است فرجام خواهی عالی ترین و آخرین مرحله تجدیدنظرخواهی از دعوای طلاق است اصولا در اکثر دعاوی شما ۲ مرحله بیشتر شانس دادخواهی و رسیدگی به پرونده خود را ندارید مرحله اول دادگاه بدوی مرحله دوم دادگاه تجدیدنظر اما در دعاوی خانوادگی و فقط در دعوای طلاق شما یک شانس دیگر دارید و آن فرجام خواهی از طلاق است . حالا در جواب فرجام خواهی طلاق  چه نکاتی را باید ببینیم و از آن اطلاع داشته باشیم . اول اطلاع دقیق از مدت زمان فرجام خواهی طلاق است ۲ فرجام خواهی طلاق نی نی سایت ۳ نمونه فرجام خواهی طلاق از طرف زوجه ۴ نمونه لوایح فرجام خواهی طلاق است که باید از آن اطلاع داشت . پس از اطلاع از این موارد در جواب فرجام خواهی طلاق  باید احتمال تغییر رای طلاق در دیوان عالی کشور را بررسی کرد . که آیا احتمال تغییر نتیجه وجود دارد یا خیر ! مدت زمان رسیدگی به پرونده طلاق در دیوان عالی کشور بستگی به وکیل شما و نوع جواب فرجام خواهی طلاق  شما دارد . داشتن یک وکیل خوب ویا وکیل تضمینی تهران ویا وکیل تضمینی کیفری تهران ویا وکیل ملکی تضمینی ویا وکیل تضمینی اعاده دادرسی ویا وکیل تمینی فرجام خواهی ویا وکیل کیفری ویا وکیل تجدیدنظر ویا وکیل دادگاه تجدیدنظر ویا وکیل اعاده دادرسی بسیار مهم است . جواب فرجام خواهی طلاق باید مختصر و مفید و حتما توسط وکیل پایه یک تنظیم شود داشتن یک وکیل خوب و آگاه به جواب فرجام خواهی طلاق  بسیار مهم است . 

ارتباط مهریه و تمکین در دادگاه خانواده 

یکی از سوالات حقوقی مردم بخصوص بانوان عزیز در دفتر وکالت بنده موضوع ارتباط مهریه و تمکین می باشد این که آیا این ۲ موضوع ارتباط دقیقی با هم دارند ویا خیر در این خصوص شاید مطلب مهم این باشد که باکره بودن و یا نبودن همسر در عقد بودن ویا نبودن همسر در رابطه با موضوع  ارتباط مهریه و تمکین تاثیر گذاراست فلذا درک این موضوع برای وکیل بسیار مهم است که در جلسه مشاوره حقوقی اطلاعات کاملا درست در اختیار قرار بدهد . فلذا داشتن اطلاعات کافی از جلسه مشاوره حقوقی بسیار مهم است  ارتباط مهریه و تمکین به هشت عامل اصلی در دادگاه خانواده بستگی دارد که یک به یک باید رعایت شود . مثلا از ما پرسیده می شود در چه صورت به زن مهریه تعلق نمی گیرد . من پاسخ می دهم  ارتباط مهریه و تمکین را باید مورد بررسی قرار داد . ویا همچنین مجازات عدم تمکین زن از شوهر که خود مستلزم بررسی  ارتباط مهریه و تمکین است . 

 

بیشتر  بخوانید : رابطه تلفنی با زن شوهردار در صورتی که متن پیامک ها رسمی باشد چیست ؟