مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد با وکیل تنظیم قرارداد

وکیل تنظیم قرارداد 

با سلام جناب دکتر وکیل فتح اللهی عزیز من با شما در رادیو آشنا شدم که در حال مشاوره حقوقی به سوالات حقوقی مردم در رادیو بودید در مورد تنظیم قرارداد بعنوان وکیل تنظیم قرارداد ما میخوایم ی قرارداد کاری برای مشارکت مدنی و سرمایه گذاری تنظیم بکنیم و به ی وکیل  تنظیم قرارداد  خوب برای تنظیم قرارداد مشارکت نیاز داریم جناب وکیل ما یکسری سوالات حقوقی پیرامون تنظیم قرارداد سرمایه گذاری از شما داریم ! و شما بعنوان ی وکیل تنظیم قرارداد خوب که در کشور مطرح هستید میتونید به ما کمک کنید . ممنون از لطف و مراحم شما جناب وکیل پایه یک دادگستری عزیز . از شما بعنوان بهترین وکیل  تنظیم قرارداد ایران نام برده می شه وبعنوان وکیل  تنظیم قرارداد نیز تدریس می کنید در دانشگاه فلذا ممنون میشم بعنون وکیل  تنظیم قرارداد برای ما وقت بگذارید . 

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد با وکیل تنظیم قرارداد سوال اول : نگارش قرارداد 

در مورد نگارش قرارداد و چجوری نوشتن قرارداد ما الان به مشکل برخوردیم که بدیم به وکیل قرارداد رو بنویسه سردفتر بنویسه ویا خودمون بنویسیم یکی از دوستان نظرشون این بود نوشتن قرارداد توسط وکیل بهتره چون همه جور پرونده در مورد قرارداد دیده و تجربه دادگاهی از فسخ و نقض قراردادها و بدقولی درمورد قراردادها رو مشاهده کرده وبخاطر تخلف از تعهدات قراردادی بارها به دادگاه رفته حالا سوال ما اینه تنظیم قرارداد رو چه کسی انجام بده بهتره ؟ 

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد با وکیل تنظیم قرارداد  سوال دوم : طرفین قرارداد 

در مورد طرفین قرارداد هم الان ما به مشکل بر خوردیم طرف دیگه قرارداد میگه ما هزینه تنظیم قرارداد و اجرای تعهدات قراردادی رو من میدم ولی وکیل ما برای تنظیم قرارداد میاد پیش شما ولی وکیل مورد نظر وکیل دادگستری نیست و شخص ثالث هست وکالت محضری تام الاختیار هم نداره از طرف وبه نمایندگی از طرف قرارداد و وقتی باهاش وارد جلسه حقوقی شدیم برای مذاکرات اصلا بعنوان وکیل تبحر نداشت و اطمینان داریم کار رو خراب می کنه فلذا قصد داریم از وکیل پایه یک دادگستری برای انعقاد قرارداد استفاده بکنیم نا توی قرارداد با مشکل مواجه نشیم ! در خصوص تنظیم قرارداد همین بس که در قرارداد باید همه موارد لحاظ شود ولازم است وکیل باتجربه موارد حقوقی را در قرارداد مورد نظر شما بگنجاند مثل شرط داوری که اصلا گنجاندن آن در قراردادهای کوچک اشتباهی بزرگ است ومیتواند کار خطرناکی باشد . بنده بعنوان وکیل قرارداد سالها تلاش کرده و موارد بیشماری از پرونده های حقوقی تخلف از قرارداد را مورد بررسی قرارداده ام و هم اکنون میدانم چگونه باید در قرارداد مورد نظر اقدامات لازم را انجام داد . لذا مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد را کاملا تخصصی میدانم . در تنظیم قرارداد مشاوره حقوقی مناشب بسیار مهم بوده و اولویت برخوردار است وباید حتما وکیل باتجربه که تخصص وکیل قرارداد را دارد این مهم را انجام دهد . و در تهیه قرارداد از همگان مساعدت بگیرد . وکیل متخصص قرارداد ویا وکیل قرارداد قبل از تنظیم قرارداد ابتدا شرایط قرارداد را بررسی می کند سپس به مسایل مهم دیگر می پردازد . 

شرط پشیمانی درقراردادها و تنظیم قراردادها | شرط پشیمانی در قولنامه 

حق شرط پشیمانی در قرارداد به معنای وجود نوعی اختیار فسخ باپرداخت خسارت مقطوع به طرف مقابل قرارداد میباشد متاسفانه بعضی از مردم تصور می کنند که شرط پشیمانی بطور پیش فرض در تمام قراردادها وجود دارد وآنان می توانند هر زمان که اراده نمودند آن را اعمال نمایند که این تصور کاملا اشتباه می باشد زیرا مطابق قانون هر مورد که در قرارداد بصورت مکتوب قید گردیده باشد  قابلیت اجرا خواهد داشت . حق یا شرط پشیمانی نیز اگر بصورت مکتوب در قراردا نوشته شده باشد وبرای آن مدت تعیین شده باشد قابلیت اجراء خواهد داشت وظرف مهلت مقرر میتوان آن را اعمال نمود و قرارداد را منحل کرد . در قید نمودن شرط پشیمانی باید به این مهم توجه کرد که باید در قرارداد ذکر شود که در چه مدت می توان قرارداد را فسخ کرد . مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد همیشه سخت و پیچیده است فلذا باید در تنظیم قرارداد دقت نمود . 

تفاوت مبایعه نامه و قولنامه در چیست ؟ 

تعریف مبایعه نامه  :مبایعه نامه قراردادی است که میان خریدار و فروشنده تنظیم گردیده و براساس آن عقد بیعی جاری می گردد در عقد بیع مالی ( اعم از منقول ویا غیر منقول ) از جانب فروشنده به خریدار فروخته می شود . بنابراین به قرارداد مکتوبی که بین خریدار و فروشنده تنظیم و براساس ان مالی از جانب فروشنده در ازای اخذ ثمن معامله به خریدار واگذار می گردد مبایعه نامه یا بیع نامه گفته می شود . 

تعریف قولنامه : گاهی افراد قصد خرید و فروش مالی رادارند و لی مقدمات آن فراهم نیست مثلا خریدار پول کافی ندارد ویا فروشنده باید نسبت به مفاصاحساب شهرداری و دارایی اقدام نماید در این حالت طرفین در این حالت قرارداد عادی تنظیم می نمایند و در آن متعهد می شوند در زمان ومکان مشخصی دفتر اسناد رسمی حضور یابند وبا شرایط تعیین شده در قرارداد معامله را واقع سازند به این قرارداد تنظیم شده قولنامه گویند . عموم مردم به قولنامه مبایعه نامه هم می گویند اماباید گفت این دو واژه حقوقی تفاوت دارند در بیع تسلیم ثمن و مثمن وجود دارد و در قرارداد الزام به انجام تعهد . 

قرارداد سرقفلی مغازه و فروش سرقفلی بدون اجازه صاحب ملک

یکی از معضلات سرقفلی فروش قرارداد بر خلاف مصرحات قانونی است یعنی این که خریدار هر چند ملک را از فروشنده بنحو صحیح قانونی خریداری کرده ولی معاذیر قانونی و شرایط قانونی سرقفلی را رعایت نکرده است مثلا هنگام خرید سرقفلی مالک ملکیت از خرید و فروش سرقفلی اطلاعی نداشته است اینجا چه باید کرد و وظیفه وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی چیست و چگونه باید مشاوره حقوقی سرقفلی بدهد ؟ 

قرارداد فروش ملک چه مشخصاتی دارد ؟ 

قرارداد فروش ملک یک قرارداد مهم است که حداقل ۲۸ نکته اساسی دارد خرید و فروش ملک صرفا یک عمل بنگاهی نیست بلکه یک عملیات حقوقی است که در صورت اشتباه نه تنها احتمال فسخ قرارداد وجود دارد بلکه می تواند خسارات فروانی را برای شما بدنبال داشته باشد فلذا قرارداد خرید فروش ملک بسیار مهم است این قرارداد بایستی در فضای حقوقی صحیح نوشته و به امضاء طرفین برسد تا بتواند در آینده مشکلات شما را برطرف بکند 

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل چقدر است ؟ 

یکی از سوالات حقوقی در مورد تنظیم قرارداد های کاری و قراردادهای الکترونیک و قرارداد های مشارکت کاری و قرارداد های مشارکت مدنی مساله مهم اینست که هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل چقدر است و این نکته برای این که بتوان ی قرارداد خوب کاری نوشت بسیار مهم است . تعرفه قرارداد نویسی ونحوه قرارداد بستن با وکیل تخصص وکیل قراردادهای تجاری است . و همچنین هزینه فسخ قرارداد با وکیل و قرارداد وکالت الکترونیک فلذا توصیه می شود که قرارداد خود را با یک وکیل قرارداد حتما جک کنید پس هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل بسته به تخصص وکیل قرارداد و مهارت او و پایه یک بودن وکیل فرق دارد پس به این موارد حتما باید دقت شود . 

 حتما بخوایند :دادخواست استرداد جهیزیه و نمونه رای دادگاه