مهریه ملک مسکونی |خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد

مهریه ملک مسکونی |خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد

یکی از سوالات اساسی در مورد قانون مهریه و سوالات حقوقی مربوط به آن اینست که خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد در این باره حق فروش ۳ دانگ منزل پیش می آید که در قانون مهریه نیامده اما می توان با قوانین حقوقی کار را پیش برد . مهریه نصف خانه از جمله سوالات حقوقی پر تکرار است فلذا خرید و فروش ملک مربوط به مهریه و احکام و میزان مهریه در  خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد ویا خیر کاملا بسته به نوع و شرایط مهریه دارد . مهریه ملک مسکونی شرایط خاص خود را دارد بطوری که عده ایی می پرسند آیا باید خانه قولنامه ایی را بتوان  خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد را به حساب آورد ویا خیر ! در مورد ملک مشاع و شریکی بین ۲ همسر هم همین طور مسایلی از این دست وجود دارد پس اینکه  خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد یا خیر بسته به سند ملک و نوع سند ملک و طرفین مشاع شریک ملک دارد . شرایط ۳ دانگ خانه برای مهریه باید توسط وکیل تنظیم شود ویا سردفتر تا در آینده با مشکلی مواجه نشود . 

در چه صورت مهریه زن قطع می شود 

یکی از سوالات حقوقی اینست که در چه صورت مهریه زن قطع می شود بعنوان وکیل خانواده که سالها تجربه وکالت دادگستری داشته ام و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری ابراز می دارم پاسخ به این سوال در چه صورت مهریه زن قطع می شود خود به ۲ بخش تقسیم می شود بخش اول حالت کیفری بخش دوم حالت حقوقی حالت کیفری زمانی است که موضوع خیانت و مهریه مطرح می شود در این صورت اگر مرد درست اقدامات لازم را انجام دهد شاید بتواند در صورت خیانت زن مهریه او را کنار بگذارد البته با راه حل های گوناگون و متفاوت که وکیل کیفری خانواده کار از پس آن بر می آیند اما زمانی که  می گوییم  در چه صورت مهریه زن قطع می شود حالت دیگری هم مطرح است حالت حقوقی خانواده که معمولا فریب در ازدواج و تدلیس در عقد ازدواج را شامل می شود . پس پاسخ به این سوال که  در چه صورت مهریه زن قطع می شود خود حالات مختلف قانونی دارد کیفری و حقوقی البته در این موارد به دنبال وکیل مهریه باشید وباید بدانید چند درصد مهریه به وکیل تعلق می گیرد . بهترین وکیل برای گرفتن مهریه وکیل خوب وباتجربه بعنوان بهترین وکیل خانواده تهران یعنی وکیل اکبر فتح اللهی است . که بعنوان بهترین وکیل مهریه در تهران و نگارنده کتاب حقوق خانواده است . پس پاسخ به این سوال که  در چه صورت مهریه زن قطع می شود فقط در تخصص وکیل طلاق است ! 

وکیل خوب برای مهریه 

یکی از سوالات حقوقی مردم در مورد گرفتن وکیل برای گرفتن حق خودشان است که نمونه آن در مشاوره حقوقی

می بینیم وکیل خوب برای مهریه باید دارای سوابق خوب وکالتی باشد دادگاه خانواده را بدرستی بشناسد و بتواند در دادگاه مهریه خوب از شما دفاع بکند و اموال را سریع توقیف بکند که حق و حقوق شما تضییع نشود . وکیل خوب برای مهریه هیچ گونه موردی را در پرونده وکالتی از قلم نمی اندازد مدارک را پیدا کرده و اسناد را بموقع به دادگاه مهریه تحویل می دهد جلوی فرار از دین را می گیرد و نمی گذارد شوهر اقدام به فرار از دین بکند . او می داند برای گرفتن مهریه از کجا شروع بکند که احتمال گرفتن مهریه بیشتر باشد . ما بعنوان وکیل مهریه در تهران بصورت وکیل تضمینی کار شما را انجام می دهیم .  شما به وکیلی مراجعه می کنید که دارای رزومه وکالتی بالا بوده در رادیو و تلویزیون شرکت کرده و اطلاعات دقیق حقوقی دارد . وکیل خوب برای مهریه دارای رزومه مشخص است و حداقل بیست سال سابقه وکالتی دارد . 

مهریه به نرخ روز

وکیل مهریه 

اگر بدنبال وکیل مهریه رایگان هستید سخت در اشتباه هستید بجهت اینکه  وکیل مهریه  پرونده مهریه شما را بدرستی جلو نمی برد و اصلا سواد حقوقی ندارد در مورد اینکه چند درصد مهریه به وکیل مهریه تعلق می گیرد باید گفت همه حق الوکاله مهریه توافقی است ! و درصد های اعلام شده وکیل پایه یک دادگستری همگی من در آوردی است ! پس از نظر بنده بعنوان  وکیل مهریه  درصد حق الوکاله مهریه کاملا شخصی است . برای پیدا کردن شماره وکیل مهریه بهترین کار وکیل پایه یک دادگستری ماهر و باتجربه است که البته سخت است اما وکیل اکبر فتح اللهی بعنوان وکیل مهریه همیشه در دسترس هستند . سوال آخر اینکه آیا برای گرفتن مهریه وکیل لازم است نظر بنده اینست که بله وکیل مهریه لازم است . چون اگر مهریه دیر اقدام شود راه طلاق هم بسته می شود و دیگر نمی توان کار چندانی انجام داد . 

در ادامه بخوانید : بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران