اگر شوهر دادخواست اعسار و تقسیط داد چگونه به آن اعتراض کنیم

اگر شوهر دادخواست اعسار و تقسیط داد چگونه به آن اعتراض کنیم

این نوشته توسط وکیل خانواده تنظیم شده است یکی از سوالاتی که اکثر مراجعان در مراجعه به دفتر وکالت بنده مرتب از اینجانب سوال می کنند مبحث دادخواست اعسار شوهر است به مهریه که چگونه می توان از زرنگی شوهر در ندادن مبلغ نفقه و مهریه در دادگاه جلوگیری کرد بهترین توصیه بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری با تجربه هوش مندی در بدست گرفتن ذهن قاضی محترم دادگاه خانواده است چراکه یک وکیل دادگستری قبل از دفاع ابتدا باید قاضی را در صحت اصل ادعای موکل خود مجاب کند تا بتواند بهترین نتیجه را بعنوان وکیل دادگستری ویا وکیل طلاق کسب نماید .

اگر شوهر دادخواست اعسار و تقسیط داد چگونه به آن اعتراض کنیم

بعنوان وکیل خانواده معتقدم راه حل دوم دفاع در خصوص پنهان کاری شوهر در خصوص دارایی لیست برداری اموال قبل ازهر اقدام اولیه برای دادخواست مهریه می باشد واین که موقعیت پلاک ثبتی ملک شوهر کجاست ویا اگر خط تلفنی دارد واجد چه ارزشی است حسابهای بانکی او واجد چه ارزشی است ودر کدام بانک متمرکز می باشد تمامی این اطلاعات باید در دادگاه اول مهریه قبل از صدوررای اول مهریه جمع اوری وبه ریاست دادگاه خانواده تحویل شود تا احتمال اعسار و تقسیط مهریه کاهش پیدا کند . و نکته بعدی و مهم توقیف اموال فوق قبل از اقدام شوهر برای دادخواست تقسیط و اعسار است . 

اگر شوهر دادخواست اعسار و تقسیط داد چگونه به آن اعتراض کنیم

راه حل بعدی دیگر اینست که در صورت فرار ازدین شوهر از پرداخت مهریه متوسل به دلایل اثباتی شویم ازجمله شهادت شهود اسناد رسمی و اقرار خود طرف واین که با جمع اوری ادله اثبات و قراین و امارات ثابت کنیم شوهر از افراد برخودار است و تمکن مالی داشته و اعسار او را رد کنیم .اگر در این راه با مشکل مواجه هستید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت مشکل شما را حل کنیم . نشانی ها و شماره تماس در ذیل درج شده است . 

 

ازبرنامه های تلویزیونی جناب استاد وکیل اکبر فتح اللهی  در ابتدای

سایت دیدن کنید 

 

۱- خیابان ولیعصر پایین تر از پارک ساعی کوچه شهید رفیعی (بیستم ) پلاک ۲۸ طبقه ۲ غربی

۲- نازی آباد جنب بیمارستان امیر المونین خ شهید شیر محمدی پلاک ۱۴۱ طبقه دوم 

 

۰۹۱۲-۱۴۶-۳۲-۴۸       ۸۸-۷۲-۲۳-۳۶         ۵۵۰۸۲۳۵۲