وکیل طلاق محدوده شهرک غرب

وکیل طلاق محدوده شهرک غرب 

وکیل طلاق توافقی چه وظایفی دارد؟

با سلام
چند تا سوال داشتم راجع به وکیل طلاق توافقی
۱) زوج باید یه وکیل داشته باشه، زوجه هم یه وکیل دیگه؟ یا کل کارهای طلاق توافقی رو یک وکیل ( یک شخص ) انجام میده؟
۲) بعد عرفا هزینه وکیل توافقی به عهده ی زوج هست یا زوجه؟
۳) از اونجایی که من کارمندم، امکان مرخصی ندارم. شهر دیگه ای هستم و نمیتونم به اون شهری که دادگاه رسیدگی میکنه برم میتونم صفر تا صد کار رو به وکیل طلاق توافقی بسپارم؟
بعد اون جلسات مشاوره چی میشه؟
وکیل بجام میره؟
۴) معمولا اگه همه کارها رو به وکیل بسپاریم چند روزه گواهی عدم سازش از سوی دادگاه صادر میشه؟

وکیل طلاق محدوده شهرک غرب

تفاوت های صیغه ۹۹ ساله را عقد دائم بفرمایید ؟

بنده می خواهم ازدواج مجدد بکنم و این خانم اصرار به عقد دائم داره و من اصرار به صیغه ۹۹ ساله با شرایطی از جمله همان مهریه مورد نظر ایشان و هم پرداخت مبلغی بصورت ماهیانه و هر شرط دیگری که ایشان می خواهد از جمله تعیین مسکن با ایشان باشدو… که در این خصوص همه موارد را کتبا تایید و امضا می نمایم …البته ایشان در مورد ارث بری هم اصراری ندارند….می خواستم بدانم با توجه به همه این موارد این دو نوع صیغه چه فرق اساسی دیگری با هم دارند ؟ البته همه اصرار من برای انجام ندادن صیغه دائم همان نداشتن اجازه از همسر اول است .
و سئوال دیگر که البته جواب رو به یکی دیگر از کاربران داده بودید ولی مجدد سئوال می کنم :
آیا ثبت ازدواج دوم الان در دفاتر رسمی بدون اجازه همسر اول (واقعا و حتما ) انجام می گیرد؟
چون تا جایی که من در اینترنت جستجو کردم در اکثر منابع این عمل را توسط دفاتر رسمی ازدواج و طلاق ممنوع اعلام شده بود.
از پاسخگویی تان پیشاپیش سپاسگزارم.

وکیل طلاق محدوده شهرک غرب

 

چرا پزشک قانونی زمان اخرین رابطه را می‌ نویسد؟

سلام،من دارم از همسرم با طلاق توافقی جدا میشم و الان منو فرستادن پزشک قانونی با اینکه مهریه ام را بخشیده ام و حتی شوهرمم گفته دخترم که منو نفرستن پزشک قانونی!! متاسفانه بازم فرستادن،من حدود یک ماه پیش رابطه نامشروع داشتم و وقتی رفتم پرشک قانونی زمان رابطه ی نامشروعمو نوشت،و من ترسیدم برام بد بشه نامرو پاره کردم،حالا باید باز برم و شاید بازم زمان رابطمو بنویسن!! اگه بنویسن و من ببرم دادگاه،چه مشکلی برام پیش میاد؟؟طلاقم توافقیه،ایا به همسرم میگن زمان اخرین رابطمو؟؟

وکیل طلاق محدوده شهرک غرب

گواهی سلامت بکارت در صورتیکه آسیبی در بکارت باشد چگونه است؟

ایا درصورت اسیب دیدن جزئی پرده بکارت و باکره بودن گواهی سلامت داده میشود؟ و شخص باکره محسوب میشود؟ و میتواند نام زوج را از شناسنامه پاک کند؟
آیا از صفحه ی توضیحات نیز قابل حذف میباشد؟ بطوریکه کاملا شناسنامه پاک شود

وکیل طلاق محدوده شهرک غرب

این نوشته توسط وکیل طلاق تنظیم شده است .شما می توانید هر نوع سوال خود را خصوص مسائل خانواده از جمله طلاق و اجرت المثل نفقه مهریه و سوالات مربوط به وکالت خانواده ایا وکالت در امور کیفری و یا وکالت در امور ملکی را در جلسه مشاوره با جناب وکیل استاد اکبر فتح اللهی برای شما تنظیم می شود به نحو درست و صحیح این سوال پرسیده چه بسا از نیاز به خدمات وکیل بی‌بهره شوید پس وقت خود را با موسسات حقوقی تلف پول و هزینه خود را تلف عده‌ای کارآموز وکالت یا وکلای کم سابقه و بی تجربه نمایید در خصوص تجارب وکیل فتح الهی همین بس که ایشان یادداشت نویس روزنامه ابتکار هستند به عنوان وکیل خانواده شبکه دو سیما برنامه عصر خانواده و رادیو ایران برنامه خانه و خانواده دعوت شدند همچنین ایشان عضو کمیسیون وکالت های تسخیری کانون وکلای مرکز نیز بوده اند لذا مشاوره‌حقوقی با ایشان دارای اثرات بسیار عمیقی در سرنوشت شما خواهد بود تلفن مستقیم ایشان در انتهای سایت قرار داده شده است همچنین برنامه تلویزیونی ایشان در ابتدای سایت و برنامه رادیویی ایشان در ابتدای سایت قرار داده شده است.

حتما بخوانید :چرا پدر رومینا اشرفی اعدام نشد حکم او در قانون چیست ؟