وکیل ـ بهترین وکیل تهران ـچگونه از خود در دادگاه دفاع کنیم ؟

وکیل ـ بهترین وکیل تهران ـ بهترین وکیل تهران چه مشخصاتی دارد ؟ 

بهترین وکیل در تهران مشاوره عنوانی است که مردم در تهران برای مراجعه به وکیل در گوگل سرچ می کنند علت چیست ! علت آنست که وکیل خوب برای انجام کار حقوقی بسیار کم است ! فلذا همه بدنبال بهترین وکیل در تهران مشاوره  هستند . پس اگر برای مشاوره حقوقی کیفری ویا مشاوره حقوقی خانواده بدنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری نهران هستید باید دقت کنید که هزینه مراجعه به وکیل از این دست بالاست . مثلا بهترین وکیل کیفری تهران اگر بخواهد مشاوره حقوقی بدهد . و بهترین وکیل در تهران مشاوره مشاوره باشد ۳ نکته را باید بداند اولا بداند دادسرا چیست ؟ فرق دادیار و بازپرس را بداند و مثلا به پرونده کلاهبرداری و فریب در اردواج و تحصیل مال از طریق نامشروع تسلط کافی داشته باشد تا بعنوان بهترین وکیل در تهران مشاوره شناخته شود . مثلا در مورد مطالبه نفقه در دعاوی خانوادگی باید نوع کیفری دعاوی خانواده را خوب بشناسد و بداند وکیل کیفری چگونه دعوای ترک انفاق را مطرح می کند . همیشه بهترین وکیل در تهران مشاوره به دادن مشاوره حقوقی صحیح معتقد است و از مشاوره های حقوقی غلط به مراجعیین پرهیز می کند . پس اگر بدنبال وکیل خبره تهران هستید برای مشاوره حقوقی مثلا در مورد دعاوی تخصصی ملکی دقت کنید بهترین وکیل در تهران مشاوره نیاز شما را مرتفع می کند . فلذا بهترین وکیل ملکی تهران هم باید بعنوان بهترین وکیل در تهران مشاوره شناخته شده باشد . جناب دکتر اکبر فتح اللهی بعنوان بهترین وکیل ملکی و بهترین وکیل طلاق تهران وبهترین وکیل خانواده تهران و بهترین وکیل تهران کیفری شناخته می شوند و بعنوان بهترین وکیل در تهران مشاوره به مشاوره حقوقی می پردازند . 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران ـ بهترین وکیل تهران چه مشخصاتی دارد ؟ 

بعنوان وکیل تهران سعی می کنم مشخصات لازم دریک وکیل خوب ویا وکیل باتجربه را برای شما مخاطب عزیز در این نوشتار توضیح داده خیالتان را برای همیشه راحت کنم تا اگر کارتان خدای ناکرده به دادگاه و پاسگاه کلانتری و دادسرا افتاد بدانید چگونه به وکیل مراجعه کنید و چگونه بتوانید بهترین وکلای تهران ویا ماهرترین وکیل تهران را که برای پرونده شما راهگشا باشد پیدا کنید . حالا باید دید در این انبار کاه چگونه بفهمیم وکیل خوب چطور می تواند نیاز ما رو بر آورده کند بنده قبل ترها مشخصات وکیل خوب رو با خبرنگار روزنامه ابتکار در میان گذاشته بودم که آن را برای شما باز خواهم کرد . 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران ـ وکیل خوب درتهران چند نفر بیشتر نیستند !

یکی از تناقضات موجود اینست که همه وکلا سعی دارند خود را بهترین وکیل ویا وکیل خوب معرفی کنند یا مثلا بهترین وکیل جا بزنند اما باید بگویم این تصور کاملا اشتباه  است تعداد وکلای خوب در تهران در کل به ۵۰ نفر نمی رسد منتها باید دید مثلا شما می توانید هزینه این وکلا را پرداخت کنید یا صرفا بدنبال لغت بهترین وکیل تهران هستید پس دقت کنید برای دستیابی به وکیل خوب و ماهر در سطح تهران باید هزینه پرداخت کنید در ذیل سعی می کنم مشخصات وکیل خوب را در هررشته برای شما معرفی کنم امید است که این مقاله راهگشای کار شما در مراجعه به وکیل خوب در تهران باشد . 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران ـ نی نی سایت 

یکی از مصیبت های کانون وکلا مقابله با تبلیغات دروغین است و یا تبلیغاتی که توسط افراد فاقد صلاحیت صورت می گیرد یکی از این تبلیغات ها تبلیغ سایت های غیر صالح در مورد وکلا است واینکه افراد بی تجربه را بهترین وکیل در تهران معرفی می کنند ویا تبلیغ وکیل خوب در تهران را بی مورد انجام می دهند اما بواقع اگر به این سایت ها اعتماد نکنیم به چه سایتی اعتماد کنیم بهترین راه اینست که از زبان یک وکیل خوب در تهران نحوه مراجعه به وکیل را آموزش بگیریم . پس سایت هایی نظیر نی نی سایت یا چطور سایتهای تبلیغی هستند که اطلاعات مناسب در مورد وکلا نداشته و بیشتر با گرفتن هزینه برای وکلا و دیگر مشاغل تبلیغ می کنند . 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران – بهترین وکیل دیوان عالی کشور  

یکی از مهم ترین قسمت در دعاوی مهم و غیر مهم مرحله سوم رسیدگی قضایی است که فرجام خواهی نام دارد که این فرجام خواهی ویا اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور صورت می گیرد حال اگر از بهترین وکیل تهران هم سوال کنید برای دیوان عالی کشور وکیل بخصوص با سابقه کافی در دیوان لازم است بهمین خاطر این سوال پیش می آید که بهترین وکیل دیوان عالی کشور کیست ؟ به زعم جناب وکیل اکبر فتح اللهی بهترین وکیل برای دیوان عالی کشور فردی است که حداقل ۱۰ سال سابقه وکالت داشته باشد و در اعتراض به اموردعاوی دادگستری در هرزمینه وکالت دعاوی کیفری ویا وکالت دعاوی خانواده ویا وکالت دعاوی حقوقی و وکالت دعاوی ملکی  ورود داشته علاوه بر اینها در دعاوی تجدینظر و فرجام خواهی و دعاوی اعاده دادرسی تسلط کافی داشته باشد . پس این سوال غلطی است که تلفن را برداشته از هر وکیلی بپرسید که کار دیوان هم انجام می دهی یا خیر ! 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران – بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران 

حال برای برخی این سوال پیش می آید که بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران  کیست ؟ پاسخ اینجانب بعنوان وکیل باتجربه و قدیمی اینست که بهترین وکیل پایه یک در هر شهری از جمله تهران کسی است که ۲ شاخصه داشته باشد قیمت مناسب داشته باشد و تجربه بالای ۱۰   سال داشته باشد که البته یادتان باشد چنین وکیلی مشاوره حقوقی تلفنی ویا مشاوره حقوقی آنلاین هم بدهد که البته قطعا هزینه برای شما درپی خواهد داشت . و مشاوره حقوقی رایگان نخواهد بود و روی مبلغ ۳۰۰ هزارتومان به بالا باید برای مشاوره حساب باز بکنید  مگر اینکه تعریف شما از بهترین وکیل پایه یک تهران تعریف دیگری باشد و لی تعریف ما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران با این مشخصات مالی و تجربی جور در می آید . پس دقت داشته یاشید بهترین وکیل پایه یک تهران هزینه بر است ! 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران – بهترین وکیل زن ایران 

گاهی اوقات فکر می کنید نمی توانید وکیل خوبی در مردان برای خود پیدا بکیند چون با وکلای مرد راحت نیستید اما آیا این تفکر اشتباه است یا خیر بنظر جناب وکیل اکبر فتح اللهی این تفکر یعنی گرفتن وکیل زن برای دوری از مردان ونه فقط برای خوب یا بد بودن کار وکالتی اشتباهی بزرگ است تجربه بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی ثابت کرده مردان در وکالت به مراتب از زنان بهتر هستند مگر در موراد استثنایی اما این که بخواهید صرفا چون وکیل زن با شما راحت تر است او را انتخاب کنبد موضوع موضوع دیگیری است منتها سعی کنید بجای وکیل زن ویا وکیل مرد وکیل خوب انتخاب کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید . 

بهترین وکیل پایه یک تهران هزینه بر است ! 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران – بهترین وکیل ملکی تهران 

در رابطه با وکیل ملکی ویا وکیل امور املاک ویا ویا وکیل متخصص امور ملکی زیاد از بنده سوال می شود بهترین راه شناخت و انتخاب وکیل امورملکی تجربه و پرونده هایی است که وکیل مورد نظر در دست داشته است و اینکه به عنوان وکیل امورملکی وکیل مورد نظر معروف باشد . وکیل امورملکی باید از پروانه ساختمان کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون ماده ۱۲ و استعلامات شهرداری و دارایی اطلاعات لازم را قبلا کسب کرده باشد . و مثلا بداند فرق پایان کار با بنجاق چیست و عرصه وعیان و یا مشاعات چه هستند و چونه اجرت المثل ایام تصرف متصرف عدوانی را مطالبه کند فرق دادخواست تصرف عدوانی ویا شکایت تصرف عدوانی را بداند . وکیل امور املاک باید اطلاع داشته باشد که قبل از بعضی از دعاوی امور املاک باید اظهارنامه داد والا آن دعاوی مسموع نیستند . 

وکیل ـ بهترین وکیل تهران – بهترین وکیل خانواده در تهران 

در خصوص بهترین وکیل خانواده در تهران قبلا اطلاعات لازم را داده ام می توانید جهت مطالعه بیشتر بر روی بهترین وکیل خانواده در تهران کلیک بفرمایید . تا الاعات حقوقی لازم را بدست آورید . البته باید گفت وکیل اکبر فتح اللهی بحق بهترین وکیل خانواده در تهران هستند علت هم دعوت از ایشان بعنوان وکیل خانواده معروف در رادیو و تلویزیون است و اینکه در روزنامه ابتکار و خبرگزاری ها از ایشان بعنوان وکیل خانواده مرجع نام برده می شود . کافی است برای مطالعه بیشتر برنامه های تلویزیونی و رادیویی ایشان را در همین سایت ببینید . 

وکیل کیفری خوب 

پس حالا متوجه شدید وکیل خوب در تهران باید چه مولفه هایی داشته باشد . با این مولفها در انتخاب وکیل در نخواهید ماند امیدورام یک وکیل خوب کار شما را بعهده بگیرد پس در انتخاب وکیل دقت های لازم را داشته باشید وکیل کیفری خوب به همه مسایل جعل کلاهبرداری تهمت و رابطه نامشروع و تجاوز آگاهی کامل داشته و با حضور خود در دادگاه کیفری ۲ بعنوان وکیل کیفری خوب مسایل موکل را در دادسرا و دادگاه کیفری به سرانجام می رساند پرونده هایی که وکیل کیفری خوب دنبال می کند اعم از پرونده های تجاوز و قتل پرونده زنا و کلاهبرداری پرونده های تهمت و رابطه نامشروع و پرونده های سرقت و نزاع دسته جمعی و پرونده های تصرف عدوانی و تخریب و غیره … 

 

در ادامه بخوانید :  قرار منع تعقیب دادسرا چیست ؟